Przetargi.pl
Świadczenie usług opiekuńczych

CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Majówka 21A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
    ul. Majówka 21A
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    REGON: 290017501
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bipcus.starachowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług opiekuńczych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania osób pochodzących z terenu Gminy Starachowice, wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Starachowicach. 2. Przez usługi opiekuńcze należy rozumieć usługi dostosowane do szczególnych potrzeb osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób.3. Wykonawca będzie świadczył usługi na podstawie Zleceń na wykonanie usługi, przekazanych przez Zamawiającego, precyzujących zakres usługi, termin rozpoczęcia i zakończenia oraz wymiar godzin.4. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do realizacji usługi w ciągu 2 dni od daty otrzymania zlecenia. W uzasadnionych przypadkach ze względu na szczególną, nieprzewidzianą sytuację Wykonawca wykona zlecenie w ciągu jednego dnia lub w dniu otrzymania Zlecenia.5. Realizacja usługi musi odbywać się w przedziale czasowym, od godziny 6:00 do godziny 20:00, od poniedziałku do piątku oraz w weekendy (sobota, niedziela), a także w dni uznane przez ustawę za wolne od pracy, w czasie uzgodnionym pomiędzy biorącym usługę, Zamawiającym a Wykonawcą.6. Przewidywana ilość godzin w okresie wykonywania zamówienia wynosi:a) w 2024 roku - ok. 13 500 godzin; w tym ok. 9 060 godzin w dni powszednie od poniedziałku do piątku, oraz ok. 4 440 godzin w soboty, niedziele, święta i dni ustawowo wolne od pracy;b) jedna godzina usługi (60 min.) jest czasem przeznaczonym do wykonywania czynności bezpośrednio na rzecz świadczeniobiorcy;c) szacunkowa liczba godzin miesięcznie może wynieść ok. 1 125, Zamawiający będzie obciążony tylko za faktycznie wykonane usługi.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia przedmiotu zamówienia do 30% w stosunku do wielkości określonej w pkt 6 lit. a) SW, tj. wykonanie przedmiotu zamówienia na poziomie min. 70%. Z tytułu powyższego ograniczenia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85312000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać następujące warunki:a) Zdolności technicznej i zawodowej tjWymagane jest wykazanie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert:• dwóch usług opiekuńczych o wartości minimum 350 000,00 zł brutto, każda, które zawierały w swoim zakresie świadczenie usług opiekuńczych nad osobami starszymi bądź schorowanymi.W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymieniony warunek mogą spełnić łącznie.Dla ww. wartości wskazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kurs NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówienie w Biuletynie Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach