Przetargi.pl
Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne w roku 2019 oraz świadczenie usług dodatkowych w zakresie odbioru odpadów komunalnych w roku 2019, z podziałem na 2 części

Gmina Skoczów ogłasza przetarg

  • Adres: 43430 Skoczów, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 853 38 54 , fax. 33 853 91 52
  • Data zamieszczenia: 2018-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoczów
    Rynek 1
    43430 Skoczów, woj. śląskie
    tel. 33 853 38 54, fax. 33 853 91 52
    REGON: 7218252200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne w roku 2019 oraz świadczenie usług dodatkowych w zakresie odbioru odpadów komunalnych w roku 2019, z podziałem na 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne w roku 2019 oraz świadczenie usług dodatkowych w zakresie odbioru odpadów komunalnych w roku 2019, z podziałem na 2 części. CZĘŚĆ NR 1: Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne w gminie Skoczów i zagospodarowania odebranych odpadów tj. odzysku lub unieszkodliwienia, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, o których mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity 2018 poz. 1454 z późn. zm.). Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia zobowiązany jest do posiadania bazy magazynowo – transportowej usytuowanej w Gminie Skoczów lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Skoczów, na terenie, do którego posiada tytuł prawny, spełniającą następujące warunki: a) teren bazy magazynowo–transportowej musi być ogrodzony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym, b) miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, c) miejsce magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, d) teren bazy musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymogami określonymi przepisami w stosownych przepisach, e) baza magazynowo – transportowa musi być wyposażona w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, f) miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, g) zalegalizowaną samochodową wagę najazdową – w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. h) punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo – transportowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 11 do SIWZ. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. CZĘŚĆ NR 2: Świadczenie usług dodatkowych w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których powstają odpady komunalne w Gminie Skoczów, o których mowa w uchwale nr XXXV/389/2017 z dnia 21 listopada 2017 r. Rady Miejskiej Skoczowa w sprawie zmiany uchwały nr XXI/240/2016 z dnia 23 sierpnia 2016 r. rady Miejskiej Skoczowa w sprawie określenia rodzajów dodatkowych usług świadczonych przez gminę w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz wysokości cen za te usługi. tj. odzysku lub unieszkodliwienia, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, o których mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity 2018 poz. 1454 z późn. zm.). Wykonawca realizujący przedmiot zamówienia zobowiązany jest do posiadania bazy magazynowo – transportowej usytuowanej w Gminie Skoczów lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Skoczów, na terenie, do którego posiada tytuł prawny, spełniającą następujące warunki: a) teren bazy magazynowo–transportowej musi być ogrodzony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym, b) miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, c) miejsce magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, d) teren bazy musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymogami określonymi w stosownych przepisach, e) baza magazynowo – transportowa musi być wyposażona w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, f) miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, g) zalegalizowaną samochodową wagę najazdową – w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. h) punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo – transportowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 11 do SIWZ. Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części tj. na jedno lub więcej zadań. Wybór oferty nastąpi odrębnie dla każdego zadania. Na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności kierowania pojazdami wykorzystywanymi do realizacji przedmiotu umowy oraz czynności odbierania odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje (w oryginale), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach