Przetargi.pl
Odbiór ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych.

ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I USŁUG KOMUNALNYCH W LUBLIŃCU ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Spokojna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 351 40 00
  • Data zamieszczenia: 2024-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I USŁUG KOMUNALNYCH W LUBLIŃCU
    ul. Spokojna 2
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 34 351 40 00
    REGON: 150144837
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwiuk.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Załadunek, transport i zagospodarowanie osadu ściekowego metodą odzysku w procesie R3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępujący do przetargu winien wpłacić wadium w wysokości 8.000 zł,słownie : (osiem tysięcy zł) w terminie do dnia 16.01.2024r. - potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty.2. Wadium może być wniesione w następujących formach :a) w pieniądzu :- na konto Zamawiającego : ING Bank Śląski S.A. Katowice58 1050 1142 1000 0023 1409 5668b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowychd) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust.5, pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572 z późn. zm.).3. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności :- upływu terminu związania ofertą;- zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;- unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli :a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lubart. 128 ust. 1, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;b) wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: IV. Warunki wykonywania usługi :1. Odbiór odpadów z Oczyszczalni ścieków w Lublińcu będzie odbywać się etapami, według potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym zgłoszeniu drogą elektroniczną na adrese-mail. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić fakt otrzymania informacji.2. Wywóz odpadów będzie odbywał się od poniedziałku do piątku, w godzinach6.00 do 15.00.3. Załadunek jednego samochodu ciężarowego nie może trwać dłużej niż 30 minut.4. Ważenie wywożonych odpadów z oczyszczalni pozostaje po stronie Wykonawcy i musi być potwierdzone dowodem ważenia dostarczonym Zamawiającemu wytwórca odpadów zastrzega sobie prawo kontrolnego ważenia odpadów i dokonania pkorekty przyjętej wagi.5. Pojazdy transportujące odpady z oczyszczalni ścieków poza teren oczyszczalni, powinny być szczelne, stabilne, sprawne technicznie oraz posiadające przykrycie skrzyni załadowczej.6. Przy załadunku i transporcie osadów na terenie oczyszczalni ścieków Wykonawca odpowiada za zachowanie czystości. W przypadku naruszenia tego warunku(np. wysypanie osadu na drodze) ma obowiązek natychmiast usunąć zabrudzenie.7. Karty przekazania odpadów będą wypełniane na bieżąco w bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami dalej zwanej BDO.8. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą spełnienie następujących warunków dotyczących :a) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, zgodnie z rozdziałem III, pkt 6-12 SWZb) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnegoc) zdolności technicznej lub zawodowej :- o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy w zakresie doświadczenia tj., że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, to jest załadunek, transport i przetworzenie metodą odzysku w procesie R3 odpadów :• ustabilizowane komunalne osady ściekowe o kodzie 19 08 05 w ilościmin. 2000 Mg- o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący co najmniej 3 samochodami ciężarowymi przystosowanymi do przewozu osadów, o pojemności min. 20 ton każdy.9. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III, VI i VII SWZ.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach