Gmina Koszęcin ogłasza przetarg
- Adres: 42-286 Koszęcin, ul. Powstańców
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-34 3576100 w. 120 , fax. 0-34 3576108
- Data zamieszczenia: 2018-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Koszęcin
ul. Powstańców 10
42-286 Koszęcin, woj. śląskie
tel. 0-34 3576100 w. 120, fax. 0-34 3576108
REGON: 54274100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Gminy Koszęcin” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Niniejsze postępowanie dotyczy świadczenia usługi odbierania odpadów komunalnych i zagospodarowania tych odpadów od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, powstałych na terenie Gminy Koszęcin.Ilość mieszkańców w Gminie – 12080; Ogólna liczba nieruchomości zamieszkałych – tzw. punktów odbiorowych – odrębnie budynki: jednorodzinne / wielorodzinne - 3596 / 12; Powierzchnia Gminy / km2 – 129.Szacunkowa ilość i rodzaj odbieranych odpadów komunalnych w ciągu realizacji przedmiotu umowy:Minimalna ilość odpadów zmieszanych w tonach na 6 miesięcy - 1.380; Minimalna ilość odpadów segregowanych w tonach na 6 miesięcy – 367.Minimalna gwarantowana wartość przedmiotu zamówienia będzie przeliczona jako:Cena za 1 tonę za odbiór i zagospodarowanie odpadów zmieszanych x minimalna ilość wytworzonych odpadówzmieszanych w ciągu trwania umowy = Minimalna wartość za odpady zmieszane.Cena za 1 tonę za odbiór i zagospodarowanie odpadów segregowanych x minimalna ilość wytworzonychodpadów segregowanych w ciągu trwania umowy = Minimalna wartość za odpady segregowane( suma wartości za odpady zmieszane i segregowane ) = Minimalna gwarantowana wartość przedmiotuzamówienia.Maksymalna wartość przedmiotu zamówienia będzie przeliczona jako :Cena za 1 tonę za odbiór i zagospodarowanie odpadów zmieszanych x maksymalna ilość wytworzonychodpadów zmieszanych w ciągu trwania umowy = Maksymalna wartość za odpady zmieszane. Cena za 1 tonę za odbiór i zagospodarowanie odpadów segregowanych x maksymalna ilość wytworzonychodpadów segregowanych w ciągu trwania umowy = Maksymalna wartość za odpady segregowane ( sumawartości za odpady zmieszane i segregowane ) = Maksymalna wartość przedmiotu zamówienia.Przedmiot zamówienia szczegółowo określa opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik nr 9 doSIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 25 000,00 zł [słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych] w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 listopada 2018 r. do godz. 12:00. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Koszęcinie, nr rachunku: 84 8288 0004 2000 0000 0013 0010. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, gdy wpływ środków na rachunek zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz, oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie w Urzędu Gminy będącego siedzibą Gminy Koszęcin, natomiast do oferty należy załączyć ich kserokopię. Dowodem wniesienia wadium jest oryginał gwarancji, którą Zamawiający dysponuje i na podstawie której może dochodzić swoich roszczeń. Skan bądź kserokopia nie stanowi dowodu wniesienia wadium, a jedynie jest dowodem, że takie zobowiązanie - zawarte w treści gwarancji wadialnej - istnieje. 5. Dokument w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 6. Dokument stwierdzający wadium w formie innej niż pieniężnej, w którego treści nie zostaną wymienieni, jako zobowiązani wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest dopuszczalny pod następującymi warunkami: - dokument ten zostanie wystawiony po zawiązaniu Konsorcjum, - dokument zostanie wystawiony na Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.7. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium oraz żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. UWAGA: Pod pojęciem nie złożenia dokumentów lub oświadczeń należy rozumieć nie tylko bierność wezwanego Wykonawcy, czyli sytuację, w której Wykonawca w ogóle nie składa żadnego dokumentu, ale również sytuację, w której Wykonawca składa dokument [oświadczenie], z którego nie wynika potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu [w tym, brak podstaw wykluczenia] lub spełnienia przez oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego. b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada: a) uprawnienia do świadczenia usług w zakresie transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia na podstawie art. 49 ust. 1 w związku z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U.2018 poz.992 ze zm.) - decyzja winna być ostateczna, lub w oparciu o potwierdzenie wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 33 ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r,. Nr 185 poz 1243 z późniejszymi zmianami), w związku z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U.2018 poz.992 ze zm), b) potwierdzenie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.: Dz.U.2018 poz.1454 ze zm.) obejmujące swym zakresem Gminę Koszęcin, c) uprawnienia do świadczenia usług w zakresie zbierania odpadów w oparciu o aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U.2018 poz. 992 ze zm.) lub w oparciu o aktualne pozwolenie zintegrowane, o którym mowa w art. 45 ust. 1 pkt 4 tejże ustawy - decyzja winna być ostateczna oraz obejmować co najmniej odpady objęte przedmiotem zamówienia. Uwaga: Wykonawca winien wykazać, że posiada uprawnienia w zakresie zbierania odpadów w oparciu o w/w przepisy tylko w przypadku gdy, zamierza przed transportem do miejsc zagospodarowania zbierać odebrane odpady komunalne.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wszyscy Wykonawcy muszą złożyć do oferty sporządzonej na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ: 1) Oświadczenie wstępne wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy „uPzp” dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia - wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wstępne składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2) wypełniony i podpisany formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy również spółki cywilnej). Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa ustanowionego do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie - że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę[y] uprawnione do działania w jego imieniu. 4) Dowód wniesienia wadium: a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z rozdziałem X ust. 2 SIWZ; b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 5) Wykonawca, który formularzu ofertowym [pkt 3] oświadczył, że posiada skuteczny certyfikowany system zarządzania środowiskiem, zgodny z międzynarodowym standardem ISO 14001, europejskim systemem ekozarządzania i audytu EMAS lub innym równoważnym certyfikowanym systemem zarządzania środowiskiem zobowiązany jest jednocześnie załączyć do oferty potwierdzone „za zgodność z oryginałem” kserokopie dokumentów potwierdzających, że Wykonawca posiada skuteczny certyfikowany system zarządzania środowiskiem, zgodny z międzynarodowym standardem ISO 14001, europejskim systemem ekozarządzania i audytu EMAS lub innym równoważnym certyfikowanym systemem zarządzania środowiskiem.UWAGA:Wszystkie elementy oferty, jakie Zamawiający zamierza oceniać według kryteriów oceny ofert, muszą być wskazane w ofercie od początku, i nie mogą podlegać zmianie w toku postępowania [tj. nie podlegają uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 „uPzp”]. 6) Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a uPzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dokument Wykonawca winien sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odbiór ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych.
Dodano: 2024-01-08 - Odbiór odpadów z posesji należących do Katowickiego Centrum Onkologii
Dodano: 2023-12-13 - ZP/3/MZGO/2023 Wywóz nieczystości ciekłych – ścieków przemysłowych składowisk odpadów zlokalizowanych przy ul. Koksowniczej 4 i ul. Głównej 144 A w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2023-09-26 - Wynajem, instalacja i kompleksowa obsługa przenośnych kabin sanitarnych na terenie miasta Sosnowiec
Dodano: 2023-09-20 - Oczyszczenie urządzeń podczyszczających wody opadowe z pasa drogowego wraz z odbiorem nieczystości, transportem i ich utylizacją, zlokalizowanych w ciągu ulic na terenie miasta Bielska-Białej
Dodano: 2023-07-14 - „Usługi porządkowo – czystościowe w pomieszczeniach Parku Wodnego JURA w Łazach przy ulicy Topolowej 1 w terminie do 31.12.2023r”
Dodano: 2023-03-15 - Wykonanie zadań bieżących z zakresu gospodarki komunalnej w 2023 roku
Dodano: 2023-01-26 - Odbiór odpadów z cmentarzy na terenie Gminy Zbrosławice w 2023 roku
Dodano: 2023-01-12 - Prace porządkowe na terenach komunalnych Gminy Zbrosławice w 2023 roku
Dodano: 2023-01-08 - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2023
Dodano: 2022-12-20