Przetargi.pl
„Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania w budynkach Starostwa Powiatowego w Koninie przy Alejach 1 Maja 9 i ul. Hurtowej 1 w Koninie wraz z terenem przyległym ”

Powiat Koniński - Starostwo Powiatowe w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62510 Konin, Al. 1 Maja 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 240 32 12 , fax. 63 240 33 00
  • Data zamieszczenia: 2017-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Koniński - Starostwo Powiatowe w Koninie
    Al. 1 Maja 9
    62510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 240 32 12, fax. 63 240 33 00
    REGON: 31102291400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania w budynkach Starostwa Powiatowego w Koninie przy Alejach 1 Maja 9 i ul. Hurtowej 1 w Koninie wraz z terenem przyległym ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie stałego utrzymania w czystości pomieszczeń biurowych i pomocniczych w budynkach Starostwa Powiatowego w Koninie, mieszczących się przy Alejach 1 Maja 9 oraz przy ul. Hurtowej 1 w Koninie oraz terenu wokół tych budynków. Kod CPV: 90.91.00.00-9. 2.Do wykonania usług Wykonawca użyje własnego sprzętu, własnych wysokiej jakości środków czystości, konserwujących oraz będzie dostarczał we własnym zakresie środki czystości w odpowiednich ilościach przez cały okres realizacji zamówienia. Wykonawca będzie wykonywał czynności sprzątania, czyszczenia i mycia wykładzin podłogowych, powierzchni szklanych oraz sprzętu i wyposażenia biurowego (w tym także objętych gwarancją producenta/wykonawcy zgodnie z instrukcjami konserwacji w sposób, który nie spowoduje utraty gwarancji). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wykaz środków czystości oraz instrukcje konserwacji zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Sprzątanie pomieszczeń biurowych odbywać się będzie: 1) W budynku przy Al. 1 Maja 9: a) wewnątrz budynku - w godzinach 16.00 do 20.00 oraz w godzinach od 7.30 do 15.30; w części pomieszczeń, w godzinach pracy serwisu dziennego, we wszystkie dni pracy Starostwa (od poniedziałku do piątku), b)na zewnątrz budynku - w godzinach od 6.00 do 8.00 we wszystkie dni pracy Starostwa (od poniedziałku do piątku); 2) W budynku przy ulicy Hurtowej 1: a) wewnątrz budynku - w godzinach 12.00-15.00 we wszystkie dni pracy Starostwa(od poniedziałku do piątku); b) na zewnątrz budynku - w godzinach od 6.00 do 8.00 we wszystkie dni pracy Starostwa (od poniedziałku do piątku); przy czym do obowiązków pracownika Wykonawcy należy otwieranie kodowanych drzwi wejściowych nr 1 i nr 2 do budynku przy ul. Hurtowej 1 o godz. 6:00. 5.Czynności odśnieżania, pielęgnacji zieleni oraz usuwania zanieczyszczeń wokół budynku, określone zostały w pkt. 21 załącznika nr 1 do SIWZ. 6.Do realizacji niniejszej umowy Wykonawca zapewni: 1) 2 osoby do serwisu dziennego do sprzątania pomieszczeń w budynku przy Alejach 1 Maja 9, w tym zabezpieczonych systemem alarmowym oraz bieżące, stosowne do potrzeb sprzątanie i zmywanie w ciągu dnia klatek schodowych, korytarzy i ciągów komunikacyjnych, wejść do budynków, przecieranie szyb w drzwiach wejściowych do urzędu, uzupełnianie środków higieny osobistej, bieżące sprawdzanie i utrzymanie czystości we wszystkich sanitariatach, inne prace awaryjne wchodzące w zakres w/w czynności. 2) 4 osoby sprzątające wewnątrz budynku przy Alejach 1 Maja 9 3) 1 osoba sprzątająca wewnątrz budynku przy ul. Hurtowej 1. 7.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 1502 z późn. zm.) wszystkich osób wykonujących czynności sprzątania wewnątrz budynków. 1) Zatrudnienie osób na umowę o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia. 2) W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujacych czynności sprzątania w trakcie realizacji zamówienia: a)oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c)poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę, kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r.o ochronie danych osobowych, d)z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności sprzątania, w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności sprzątania, e)w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. Zamawiający wymaga, aby: a)Przedmiot zamówienia wykonywały wyłącznie osoby niekarane, b)Wykonawca przed podpisaniem umowy zapoznał się ze stanem technicznym budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 8.000 zł (osiemtysięcy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach