Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania w trakcie i po imprezie biegowej 19. PKO Poznań Maraton, zwanego w dalszej części specyfikacji Maratonem, organizowanej w dniu 14.10.2018r.

Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 61-553 Poznań, Jana Spychalskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 357 901, , fax. 618 334 651
  • Data zamieszczenia: 2018-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
    Jana Spychalskiego 34
    61-553 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 357 901, , fax. 618 334 651
    REGON: -

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania w trakcie i po imprezie biegowej 19. PKO Poznań Maraton, zwanego w dalszej części specyfikacji Maratonem, organizowanej w dniu 14.10.2018r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania czystości wzdłuż trasy biegu zgodnie z niniejszymi wytycznymi: 1) Ustawienie po jednym kontenerze (8-10m3) w pobliżu 11 punktów żywieniowych do godziny 8.00 w dniu Maratonu. 2) Ustawienie po 4 kontenery (1m3) w pobliżu 8 punktów żywieniowych w łącznej liczbie 32 sztuk oraz po 2 kontenery w pobliżu 3 punktów żywieniowych z wodą (okolice 27/28 km, 32/33 km, 37/38 km) w łącznej liczbie 6 sztuk do godziny 8.00 w dniu Maratonu. 3) Wszystkie kontenery powinny być otwarte, a na klapie zamykającej kontener powinna widnieć naklejona informacja „Tu wyrzuć śmieci”; projekt dostarczy Zamawiający i nalepki zostaną wykonane przez Wykonawcę. 4) Sprzątanie 11 punktów żywieniowych; na każdym punkcie żywieniowym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić minimum 10 pracowników, którzy będą na bieżąco sprzątać okolice punktów żywieniowych (jezdnię, pobocze, trawniki); jezdnia na długości punktu żywieniowego musi pozostać posprzątana w ciągu 20 minut po przebiegnięciu przez dany punkt żywieniowy ostatniego zawodnika. Strony ustalają iż możliwe jest rotacyjne funkcjonowanie pracowników odpowiadających za wykonanie przedmiotu umowy, z posprzątanych punktów żywieniowych na kolejne, z zastrzeżeniem, iż nie wpłynie to na jakość wykonanego przedmiotu umowy. 5) Sprzątanie całej trasy Maratonu (jezdnia, pobocze) sukcesywnie za ostatnim zawodnikiem wraz z usunięciem taśmy maratońskiej. 6) Posprzątanie strefy startu Maratonu tj. od ul. Bukowskiej do skrzyżowania ulic Grunwaldzka / Roosevelta od godziny 9.25 do 9.40 z wszystkich rzeczy, które pozostawią zawodnicy podczas startu, np.: butelki po wodzie, koszulki, folie termiczne, itp. 7) Przejazd całej trasy Maratonu (42km) po jego zakończeniu i posprzątanie całości trasy biegu z odpadków, w tym tych pomiędzy 11 punktami odżywczymi – mobilna ekipa odbiór odpadów. 8) Utylizację i zagospodarowanie odpadów przez uprawniony podmiot. Zamawiający jest wytwórcą odpadów zgodnie z zapisami art. 3 ust. 1 pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. O odpadach ( Dz.U. z 2018 r. poz. 21). Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do kierowania odpadów komunalnych zmieszanych do Instalacji Termicznego Przekształcanie Odpadów Komunalnych ( ITPOK) zlokalizowanej przy ul. Energetycznej 5 w Poznaniu. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przekazania informacji o ilości, rodzaju oraz miejsca przyjęcia powstałych odpadów w postaci prawidłowo wypełnionych kart przekazania odpadów ( KPO).Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przekazania KPO zawierającego potwierdzenie przekazania odpadu od ITPOK. . Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, w okresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca lub podwykonawca obowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi sprzątania. Przed zawarciem umowy ws. realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia oświadczenia, że osoby te będą zatrudnione na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia. Nieprzedłożenie oświadczenia, o których mowa powyżej, najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane będzie jako uchylenie się przez wybranego Wykonawcę od zawarcia umowy. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym nie krótszym niż 7 dni kalendarzowych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi ww. czynności. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko, stanowisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Nieprzedłożenie kopii umów w wyznaczonym terminie traktowane będzie jako niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących wskazane czynności, na umowę o pracę i skutkować naliczaniem kar umownych, określonych w projekcie umowy do niniejszego postępowania Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy, bądź innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie. Nieprzedłożenie polisy najpóźniej w dniu wyznaczonym na zawarcie umowy traktowane będzie jako uchylenie się przez wybranego Wykonawcę od zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega wykonawca wykaże że: - posiada wpis do rejestru działalności regulowanej na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu miasta Poznania. Powyższy wpis powinien obejmować kody odpadów 20 02 01, 20 03 01, - posiada aktualną decyzję na transport odpadów wydaną przez Starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady. Decyzja powinna obejmować kody odpadów : 20 02 01, 20 03 01, - posiada aktualną decyzję na wytwarzanie odpadów, pozwalającą na prowadzenie z działalności m.in. w zakresie przetwarzania odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 i zbieranie na terenie zakładu odpadów o kodzie 20 02 01.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach