Przetargi.pl
Świadczenie usługi dostępu do Internetu oraz zapewnienie opieki serwisowej sprzętu wraz z oprogramowaniem w ramach trwałości projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminach Łopiennik Górny, Gorzków i Żółkiewka”

Gmina Łopiennik Górny ogłasza przetarg

  • Adres: 22351 Łopiennik Górny, Łopiennik Górny
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 773 123 , fax. 825 773 010
  • Data zamieszczenia: 2018-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łopiennik Górny
    Łopiennik Górny 1
    22351 Łopiennik Górny, woj. lubelskie
    tel. 825 773 123, fax. 825 773 010
    REGON: 11019794800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://uglopiennikgorny.bip4.e-zeto.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi dostępu do Internetu oraz zapewnienie opieki serwisowej sprzętu wraz z oprogramowaniem w ramach trwałości projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminach Łopiennik Górny, Gorzków i Żółkiewka”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do Internetu dla 600 gospodarstw domowych (punktów) i 4 punktów publicznego dostępu do Internetu oraz zapewnienie wsparcia technicznego i opieki serwisowej zestawów komputerowych przekazanych do użytkowania Beneficjentom projektu przez okres 26 miesięcy w ramach trwałości projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminach Łopiennik Górny, Gorzków i Żółkiewka”. 2. Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: a) świadczenie usług Operatora Infrastruktury, polegających na administrowaniu, zarządzeniu i serwisowaniu infrastruktury sieci szerokopasmowej, obejmującej swoim zasięgiem teren Gminy Łopiennik Górny, Gorzków i Żółkiewka, b) świadczenie usługi dostępu do Internetu dla 600 punktów (gospodarstw domowych) i 4 punktów publicznego dostępu do Internetu przez okres 26 miesięcy na sprzęcie będącym własnością Zamawiającego, c) opieka serwisowa 626 sztuk zestawów komputerowych, 33 sztuk komputerów przenośnych oraz sprzętu sieciowego w jednostkach pomocniczych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, jeżeli nie jest to uzasadnione specyfiką zamówienia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72400000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że jest wpisany do rejestru przedsiębiorstw telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, sporządzonej zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ). Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Powyższy dokument powinien być podpisany przez wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach