Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZETU LAPAROSKOPOWEGO ORAZ INNEGO SPRZĘTU J.U. – 6 zadań

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 20954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
  • Data zamieszczenia: 2018-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
    ul. dr K. Jaczewskiego 8
    20954 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
    REGON: 28875100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZETU LAPAROSKOPOWEGO ORAZ INNEGO SPRZĘTU J.U. – 6 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 Mikroklipsy , pierścienie , zaciski Zadanie nr 2 Trokary z zewnętrzną stabilizacją kaniuli Zadanie nr 3 Sterylne retraktory, worek laparoskopowy i worki ekstrakcyjne Zadanie nr 4 Automatyczna klipsownica Zadanie nr 5 Zestaw do kardioplegii krwistej Zadanie nr 6 Elektrody do leczenia operacyjnego tarczycy wraz z przekazaniem do używania aparatu do śródoperacyjnego neuromonitoringu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca nie jest zobligowany do spełniania powyższego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 7 do SIWZ); 3) kosztorys ofertowy - uwzględniający co najmniej: a. nazwę przedmiotu zamówienia i jego producenta a także - model i/lub numer katalogowy – jeśli je nadano, b. wielkość zamówienia (ilość sztuk przedmiotu zamówienia lub opakowań lub kompletów) c. cenę jednostkową netto sztuki/opakowania/kompletu/ , d. wartość netto, e. stawkę podatku VAT, f. wartość brutto g. łączną wartość netto i brutto oferty w zadaniu (wpisaną w formularz „Oferty Wykonawcy”) dodatkowo w zakresie zad. nr 6: - kosztorys wg kosztów dzierżawy (jeżeli Wykonawca będzie obciążał Zamawiającego odrębnymi kosztami za aparat przekazany w czasowe używanie): Typ/model i producent oferowanego aparatu, rok wytworzenia aparatu, wartość czynszu dzierżawnego netto i brutto (odrębnie za cały okres dzierżawy oraz odnoszący się do zaproponowanych pojedynczych płatności np. za okres miesiąca lub kwartału); Brak tego kosztorysu (określenia wartości opłaty czynszowej) będzie potraktowany jako użyczenie aparatu, którego koszt jest wliczony w cenę dostarczanych elektrod . 4) wypełnioną tabelę parametrów technicznych (oferowanych) podlegających ocenie w kryterium jakość (wg Załącznika nr 1-6 SIWZ) *) 5) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 6) fakultatywnie - próbki przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 – dla potrzeb szczegółowej oceny asortymentu pod względem jakości – w ilościach wskazanych w załączniku nr 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach