Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4 ogłasza przetarg
- Adres: 20954 Lublin, ul. dr K. Jaczewskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0-81 72-44-360 , fax. 081 746-71-55
- Data zamieszczenia: 2018-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
ul. dr K. Jaczewskiego 8
20954 Lublin, woj. lubelskie
tel. 0-81 72-44-360, fax. 081 746-71-55
REGON: 28875100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZETU LAPAROSKOPOWEGO ORAZ INNEGO SPRZĘTU J.U. – 6 zadań - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr 1 Mikroklipsy , pierścienie , zaciski Zadanie nr 2 Trokary z zewnętrzną stabilizacją kaniuli Zadanie nr 3 Sterylne retraktory, worek laparoskopowy i worki ekstrakcyjne Zadanie nr 4 Automatyczna klipsownica Zadanie nr 5 Zestaw do kardioplegii krwistej Zadanie nr 6 Elektrody do leczenia operacyjnego tarczycy wraz z przekazaniem do używania aparatu do śródoperacyjnego neuromonitoringu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca nie jest zobligowany do spełniania powyższego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 7 do SIWZ); 3) kosztorys ofertowy - uwzględniający co najmniej: a. nazwę przedmiotu zamówienia i jego producenta a także - model i/lub numer katalogowy – jeśli je nadano, b. wielkość zamówienia (ilość sztuk przedmiotu zamówienia lub opakowań lub kompletów) c. cenę jednostkową netto sztuki/opakowania/kompletu/ , d. wartość netto, e. stawkę podatku VAT, f. wartość brutto g. łączną wartość netto i brutto oferty w zadaniu (wpisaną w formularz „Oferty Wykonawcy”) dodatkowo w zakresie zad. nr 6: - kosztorys wg kosztów dzierżawy (jeżeli Wykonawca będzie obciążał Zamawiającego odrębnymi kosztami za aparat przekazany w czasowe używanie): Typ/model i producent oferowanego aparatu, rok wytworzenia aparatu, wartość czynszu dzierżawnego netto i brutto (odrębnie za cały okres dzierżawy oraz odnoszący się do zaproponowanych pojedynczych płatności np. za okres miesiąca lub kwartału); Brak tego kosztorysu (określenia wartości opłaty czynszowej) będzie potraktowany jako użyczenie aparatu, którego koszt jest wliczony w cenę dostarczanych elektrod . 4) wypełnioną tabelę parametrów technicznych (oferowanych) podlegających ocenie w kryterium jakość (wg Załącznika nr 1-6 SIWZ) *) 5) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 6) fakultatywnie - próbki przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 – dla potrzeb szczegółowej oceny asortymentu pod względem jakości – w ilościach wskazanych w załączniku nr 2.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa leków, środków medycznych, materiałów opatrunkowych i innych wyrobów medycznych dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i wyposażenia sal terapeutycznych
Dodano: 2023-04-20 - Dostawa testów kasetkowych na obecność SARS-CoV-2
Dodano: 2022-03-16 - Dostawa medium trnasportowego do testów PCR i pałeczek do pobierania wymazów
Dodano: 2022-03-10 - Test kasetkowy antygenowy na obecność SARS-CoV-2
Dodano: 2022-03-10 - Test kasetkowy na obecność SARS-COV-2
Dodano: 2022-03-08 - "Zakup i dostawa środków ochrony osobistej w ramach dotacji z ,,Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 z przeznaczeniem na przygotowanie i zabezpieczenie domów pomocy społecznej przed wzrostem zakażeń wywołanych wirusem SARS-COV-2”.
Dodano: 2021-12-30 - Zakup i dostawa środków ochrony osobistej w ramach dotacji z ,,Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 z przeznaczeniem na przygotowanie i zabezpieczenie domów pomocy społecznej przed wzrostem zakażeń wywołanych wirusem SARS-COV-2
Dodano: 2021-12-09 - ZWS/01193/21/SZ
Dodano: 2021-04-13 - ZWS/01187/21/SZ
Dodano: 2021-04-13