Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie na potrzeby Biura Festiwalowego Impart 2016 we Wrocławiu

Biuro Festiwalowe Impart 2016 ogłasza przetarg

  • Adres: 50-451 Wrocław, ul. Komuny Paryskiej 39-41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 343 29 62 , fax. 71 343 29 62
  • Data zamieszczenia: 2016-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Festiwalowe Impart 2016
    ul. Komuny Paryskiej 39-41 39-41
    50-451 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 343 29 62, fax. 71 343 29 62
    REGON: 02190758300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.impart.art.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, sprzedaży i dostawy biletów lotniczych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie na potrzeby Biura Festiwalowego Impart 2016 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnych usług rezerwacji, sprzedaży i dostawy do Zamawiającego lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy biletów lotniczych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie na potrzeby Biura Festiwalowego Impart 2016 we Wrocławiu. 2. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje zakup: 1) 38 biletów lotniczych na trasach krajowych, 2) 220 biletów lotniczych na trasach na trasach zagranicznych. 3. Zamawiający zastrzega, iż podane powyżej ilości są ilościami prognozowanymi. Faktyczna ilość zamawianych usług zależeć będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, tj. może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w ramach wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający przeznacza na zakup biletów lotniczych ( bez opłat transakcyjnych ) kwotę brutto 461.208,12 zł. 4. Za jeden bilet należy rozumieć bilet na trasie: tam i z powrotem. Zamawiający zastrzega możliwość zakupu biletów w jedną stronę. 5. Przedmiot zamówienia dotyczy wszystkich możliwych tras i przewoźników. 6. Zamawiający preferuje loty bezpośrednie, jednak dopuszcza w poszczególnych przypadkach loty z przesiadkami. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezkolizyjną realizację wieloetapowych połączeń zagranicznych i krajowych i możliwość ich łączenia. 7. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca dokonuje rezerwacji i wystawienia biletów lotniczych stosownie do składanych przez Zamawiającego drogą elektroniczną zamówień w zakresie: tras, terminów, klas biletów, według obowiązujących taryf określonych przez przewoźników, z uwzględnieniem najkorzystniejszych w danym momencie cen u wszystkich przewoźników lotniczych, na wszystkich trasach i na wszelkie oferowane przez nich przeloty. 2) Wykonawca zobowiązany jest do organizowania i zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych (art. obowiązkowe ubezpieczenie podróżnych i ich bagażu w czasie lotu, opłaty lotniskowe, opłaty paliwowe, opłaty serwisowe). 3) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, w terminie ( wskazanym w ofercie ) nie dłuższym niż 12 godzin roboczych od otrzymania od Zamawiającego zamówienia, minimum trzy najkorzystniejsze warianty przelotu ( jeżeli występują ) uwzględniające najkorzystniejsze na rynku ceny i promocje (w tym także na życzenie Zamawiającego połączenia tanimi liniami lotniczymi) z określeniem warunków podróży dotyczących: - linii lotniczej (przewoźnika) świadczącej usługę przewozu, - danych pasażera, - miejsca i terminu (data/godzina) wylotu/przylotu, - czasu trwania lotu, a w przypadku połączeń wieloetapowych o łącznym czasie trwania lotu, ilości i miejscu ewentualnych przesiadek, wraz z terminami (data, godzina) przylotu i odlotu z miejsca przesiadki, - klasy biletu oraz taryfach i opłatach obowiązujących u przewoźnika w dniu dokonania rezerwacji, - ceny biletu przewoźnika (bez opłaty transakcyjnej) w złotych polskich (PLN), - terminu wykupu biletu w określonej cenie, - możliwości i warunkach anulowania biletu, - możliwości zmian: terminu wylotu/przylotu, danych dotyczących pasażera, trasy podróży. 4) Po otrzymaniu od Wykonawcy propozycji różnych wariantów połączeń na określonej trasie, Zamawiający wybierze dany wariant połączenia i zleci Wykonawcy drogą elektroniczną dokonanie rezerwacji biletu na wybrany lot, a Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego drogą elektroniczną o dokonanej rezerwacji, 5) Zamawiający płacić będzie za bilety lotnicze kartą płatniczą - bezpośrednio przez system GDS użytkowany przez Wykonawcę (poprzez system rozliczeniowy IATA, bezpośrednio do linii lotniczej ), 6) Wykonawca przekazywać będzie bilety elektroniczne (ITR) oraz plan podróży na adresy poczty elektronicznej wskazane przez Zamawiającego wyłącznie za pośrednictwem Globalnego Systemu Dystrybucji (GDS), użytkowanego przez Wykonawcę niezwłocznie po dokonaniu zapłaty przez Zamawiającego. Niedopuszczalne jest przekazywanie biletów z adresów /skrzynek/ poczty elektronicznej Wykonawcy i wprowadzanie jakichkolwiek zmian biletu elektronicznego wygenerowanego za pośrednictwem GDS, 7) Bilety papierowe zostaną wystawione w przypadku, gdy na danej trasie nie ma możliwości wystawienia biletu elektronicznego i zostaną dostarczone na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Wrocławia w terminach uzgodnionych przez strony gwarantujących planowane rozpoczęcie podróży, 8. Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do przewoźnika, a zwłaszcza reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacyjnych dotyczących przewozów realizowanych na podstawie sprzedanych biletów, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub z przyczyn losowych. 9. Wykonawca zapewni możliwość realizacji zadań dotyczących niniejszego zamówienia przez wszystkie dni robocze, przez które rozumie się dni poza niedzielami oraz dniami ustawowo wolnymi od pracy, co najmniej w godzinach 09.00-18.00, a w soboty co najmniej w godzinach 10.00 - 14.00 oraz wyznaczy pracowników, numery telefoniczne oraz adres e-mail do kontaktu z pracownikami Zamawiającego. 10. Usługi świadczone przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia muszą być zgodne ze standardami IATA - Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego. Wykonawca winien posiadać akredytację lub certyfikat IATA. 11. Wykonawca winien być użytkownikiem minimum dwóch systemów GDS. 12. Zamawiający ma prawo do: 1) dokonania, w sytuacjach nie dających się wcześniej przewidzieć, odwołania rezerwacji lub zmiany rezerwacji w odniesieniu do klasy, czasu, terminu, trasy podróży oraz danych pasażera lub dokonania rezygnacji z zakupionego biletu na warunkach przewoźnika. Jeżeli zmiana wiązać się będzie z koniecznością dokonania ponownej rekalkulacji ceny biletu, Zamawiający zobowiązany będzie do pokrycia powstałej z tego tytułu niedopłaty, zaś Wykonawca do zwrotu ewentualnej nadpłaty. Wykonawca nie będzie przy tym pobierał żadnych dodatkowych opłat manipulacyjnych, poza wynikającymi z taryfy przewoźnika, 2) zwiększenia lub zmniejszenia ilości rezerwacji, zakupu i dostawy biletów lotniczych pod warunkiem nie przekroczenia kwoty stanowiącej wynagrodzenie Wykonawcy, 3) weryfikacji wariantów lotów przedstawianych przez Wykonawcę oraz żądania od Wykonawcy, w przypadku stwierdzenia, iż proponowane połączenia nie są najkorzystniejsze - nowych propozycji. 15. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635120001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość użytkowanych przez Wykonawcę systemów GDS
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.impart.art.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach