Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych, serwisów, dostaw oryginalnych części zamiennych i napraw sprzętu medycznego: Aparatu rentgenowskiego AXIOM Iconos R100 znajdującego się w Pracowni RTG Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.

Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41800 Zabrze, ul. M. C. Skłodowskiej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3732308, 3732346 , fax. 032 3732308, 3732346
  • Data zamieszczenia: 2018-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o.
    ul. M. C. Skłodowskiej 10
    41800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 032 3732308, 3732346, fax. 032 3732308, 3732346
    REGON: 27273516200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych, serwisów, dostaw oryginalnych części zamiennych i napraw sprzętu medycznego: Aparatu rentgenowskiego AXIOM Iconos R100 znajdującego się w Pracowni RTG Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozdział III. 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych, serwisów, dostaw oryginalnych części zamiennych i napraw sprzętu medycznego: Aparatu rentgenowskiego AXIOM Iconos R100 znajdującego się w Pracowni RTG Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.” o sygn. DZP/10PN/2018 Do zadań Wykonawcy będą należały m.in. takie zagadnienia jak: • Regularne przeglądy okresowe (dwa przeglądy w ciągu trwania umowy)- interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta; Przewidziane terminy przeglądów lipiec/ sierpień 2018r. oraz lipiec 2019 r. • Sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego, • Kontrola występowania usterek zewnętrznych, • Inspekcja zużycia części, • Oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła, • Smarowanie ruchomych części mechanicznych, • Sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego, • Konserwacja software’u systemowego i aplikacyjnego, • Porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych, • Sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy, • Dokumentacja przeglądów, • Dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów, • Dostawy materiałów do przeprowadzanych modyfikacji, • Wsparcie techniczne inżyniera serwisu. Kontrola jakości - podczas przeglądów okresowych: • Sprawdzenie jakości obrazu, • Sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów, • Przeprowadzenie czynności korygujących - ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. Naprawy: • Interwencje na wezwanie – praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera, • Diagnozowanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku naturalnego zużycia części, • Kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie, • Dokumentacja interwencji serwisowych. Modyfikacje: • Przeprowadzenie, środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia, • Wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji software’u systemowego i aplikacyjnego, • Wykonanie zalecanych przez producenta modyfikacji urządzenia. Części zamienne i komponenty specjalne: • Dostawy części zamiennych w celu zastąpienia części, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, za wyjątkiem: komponentów specjalnych, to jest lamp rentgenowskich, detektorów promieniowania, Wyłączeniu dodatkowo podlegają: • Materiały eksploatacyjne – wszelkie materiały związane z prowadzeniem badań medycznych jak elektrody, kontrasty, materiały opatrunkowe itp.; • Elementy wyposażenia dodatkowego – sprzęt dodatkowy (niezależne systemy medyczne jak • Zewnętrzna aparatura nadzoru pacjenta, stacje znieczulania, strzykawki do kontrastu itp.) oraz • Instalacje infrastruktury pracowni i budynku (zasilanie, wentylacja i klimatyzacja, oświetlenie, drzwi, sygnalizacja ostrzegawcza, monitoring itp.) Czas pracy serwisu: • Kontrakt zapewnia pracę inżynierów serwisu w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych przez firmę Wykonawcy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 0800 do 1500, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Po każdej czynności serwisowej sprzętu medycznego Wykonawca: - przekaże świadectwo sprawności sprzętu podpisane przez serwisanta Wykonawcy - dokona potwierdzonego własnoręcznym podpisem wpisu do udostępnionego serwisantowi Wykonawcy przez Zamawiającego paszportu technicznego sprzętu medycznego - przekaże Zamawiającemu informacje dotyczące koniecznych napraw wraz z wyszczególnieniem części podlegających naprawie w przypadku gdy zachodzi taka konieczność Rozdział III.3. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań: 1) zaoferują usługę zgodną z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym SIWZ rozdz. III pkt 1 2) posiadają autoryzację wytwórcy do czynności stanowiących przedmiot zamówienia - wartość punktowana 3) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, 4) podpiszą umowę, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 5) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i podwykonawcę na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 29 ust 3a Ustawy pzp osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: świadczenie usługi przeglądów i konserwacji, oraz gdy zachodzi taka konieczność diagnostyki oraz modyfikacji oprogramowania urządzeń stanowiącej przedmiot zamówienia - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.). 6) Zamawiający wymaga określonych uprawnień niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia wynikających z zapisów art. 90 ust 4-5 Ustawy z dnia z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (tj.: DZ.U.2017.211 z późn. zm.): a) Wykonawca będący autoryzowanym serwisem wytwórcy sprzętu przedstawi aktualną autoryzację wytwórcy (producenta) sprzętu na wykonywanie usług serwisowych obejmujących swoim zakresem przedmiot zamówienia b) Wykonawca nie będący autoryzowanym serwisem wytwórcy przedstawi następujące dokumenty: • Aktualne zaświadczenie szkoleniowe wydane przez producenta aparatu lub autoryzowaną przez producenta jednostkę o odbyciu szkolenia produktowego z serwisowania aparatu RTG AXIOM Iconos • Aktualne instrukcje serwisowe wytwórcy oraz schematy naprawcze aparatów, • W przypadku wymaganej naprawy z częściami Wykonawca winien dostarczyć nowe części w oryginalnych nieotwartych opakowaniach producenta, • Zestawienie procedur przeglądowych określonych przez wytwórcę , • Umowę licencyjną uprawniającą do dysponowania kluczami i kodami do oprogramowania serwisowego w zakresie umożliwiającym realizacje przedmiotu zamówienia, jeżeli dotyczy to danego modelu urządzenia, • Umowę licencyjną uprawniającą do dysponowania dokumentacją techniczną wytwórcy w zakresie przedmiotu zamówienia 7) W przypadku wykonawcy nieautoryzowanego serwisu wytwórcy Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia wykonanych czynności przez serwis autoryzowany wytwórcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony przez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Rozdział XIII. 4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt. 3.3 oraz na potwierdzenie, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 4.1.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4.2 W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (dotyczy opisu przedmiotu zamówienia), należy do oferty dołączyć aktualny na dzień składania ofert: 4.2.1. W przypadku Wykonawcy będącego autoryzowanym serwisem wytwórcy – aktualną autoryzację/ upoważnianie wystawione przez wytwórcę (producenta) na wykonywanie usług serwisowych obejmujących swoim zakresem przedmiot zamówienia 4.2.2. W przypadku Wykonawcy nie będącego autoryzowanym serwisem wytwórcy przedstawi następujące dokumenty: • Aktualne zaświadczenie szkoleniowe wydane przez producenta aparatu lub autoryzowaną przez producenta jednostkę o odbyciu szkolenia produktowego z serwisowania aparatu RTG AXIOM Iconos • Aktualne instrukcje serwisowe wytwórcy oraz schematy naprawcze aparatów, • Zestawienie procedur przeglądowych określonych przez wytwórcę , • Umowę licencyjną uprawniającą do dysponowania kluczami i kodami do oprogramowania serwisowego w zakresie umożliwiającym realizacje przedmiotu zamówienia, jeżeli dotyczy to danego modelu urządzenia, • Umowę licencyjną uprawniającą do dysponowania dokumentacją techniczną wytwórcy w zakresie przedmiotu zamówienia 4.3. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z załączonym wzorem oświadczenia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokument o którym mowa w pkt 4.3. zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 4.4.Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (oceniona jako najkorzystniejsza), w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu (pkt 3.3 niniejszego rozdziału SIWZ), zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów) zgodnie z art. 24 aa ustawy: 4.4.1 Wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z podaniem imienia i nazwiska wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, aktualnymi certyfikatami potwierdzającymi przebyte przeszkolenia u producenta urządzeń w zakresie możliwości wykonywania usług serwisowych na urządzeniach stanowiących przedmiot zamówienia umożliwiających prawidłowe i należyte wykonanie przedmiotu umowy. Zamawiający dokona oceny czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4.4.2 Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należy wykazać, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. usługa przeglądów technicznych aparatów stacjonarnych z „rodziny” RTG AXIOM Iconos firmy Siemens, przy czym każda usługa o wartości brutto nie mniejszej niż 25 000,00 zł rocznie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami o których mowa są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga (dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów): 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Rozdział XXI. 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej 2.2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.3. a) w przypadku Wykonawcy będącego autoryzowanym serwisem wytwórcy – upoważnianie wystawione przez wytwórcę na wykonywanie usług serwisowych obejmujących również przedmiot zamówienia b) w przypadku Wykonawcy nie będącego autoryzowanym serwisem wytwórcy przedstawi następujące dokumenty: • Aktualne zaświadczenie szkoleniowe wydane przez producenta aparatu lub autoryzowaną przez producenta jednostkę o odbyciu szkolenia produktowego z serwisowania aparatu RTG AXIOM Iconos • Aktualne instrukcje serwisowe wytwórcy oraz schematy naprawcze aparatów, • Zestawienie procedur przeglądowych określonych przez wytwórcę , • Umowę licencyjną uprawniającą do dysponowania kluczami i kodami do oprogramowania serwisowego w zakresie umożliwiającym realizacje przedmiotu zamówienia, jeżeli dotyczy to danego modelu urządzenia, • Umowę licencyjną uprawniającą do dysponowania dokumentacją techniczną wytwórcy w zakresie przedmiotu zamówienia 2.4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2.5. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach