Przetargi.pl
Remont klatki schodowej w budynku przy ul. Cynkowej 16b oraz rekonstrukcja klatki schodowej w budynku przy ul. Piotrowickiej 26d w Katowicach.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2018-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 000515780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont klatki schodowej w budynku przy ul. Cynkowej 16b oraz rekonstrukcja klatki schodowej w budynku przy ul. Piotrowickiej 26d w Katowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont klatki schodowej w budynku przy ul. Cynkowej 16b oraz rekonstrukcja klatki schodowej w budynku przy ul. Piotrowickiej 26d w Katowicach. Prace w części pierwszej i drugiej prowadzone będą w użytkowanej klatce schodowej. Należy zapewnić drożność ciągów komunikacyjnych oraz utrzymywać stały porządek na klatkach schodowych. 2. Zamówienie podzielone jest na 2 części: 1) Część 1 – Remont klatki schodowej przy ul. Cynkowej 16b w Katowicach. Roboty obejmują klatkę schodową, WC na klatce schodowej, dach oraz piwnicę. Prace będą polegać na: a) malowaniu farbami olejnymi, lateksowymi, oraz emulsyjnymi tynków, b) malowaniu farbą olejną elementów metalowych, c) wymianie drzwi do piwnicy, d) wymianie drzwi wejściowych do klatki schodowej, e) wymiana drzwi do WC, f) wymianie okien na klatce schodowej, g) malowaniu stolarki okiennej, h) malowaniu balustrad i stopni schodów, i) naprawie posadzki cementowej i z cegły pełnej, j) naprawie schodów wejściowych do klatki, k) pokrycie dachu papą termozgrzewalną jednowarstwową, l) pokrycie papą termozgrzewalną jednowarstwową daszku nad klatką schodową, m) uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach, n) wymianie ustępów z miską porcelanową, o) częściowej wymianie instalacji kanalizacyjnej w WC, p) montażu odłączników bezpiecznikowych izolacyjnych, q) montażu rozdzielnicy na 8 tablic licznikowych, r) montażu opraw oświetleniowych LED z czujnikiem ruchu, s) montażu instalacji domofonowej, 2) Część 2 – Rekonstrukcja klatki schodowej przy ul. Piotrowickiej 26d w Katowicach. Roboty obejmują klatkę schodową, strych oraz piwnicę. Prace będą polegać na: a) malowaniu farbami budowlanymi - gotowymi tynków, b) malowaniu elementów metalowych, c) wymianie drzwi do piwnicy i na strych, d) wymianie drzwi wejściowych, e) malowaniu stolarki drzwiowej, f) malowaniu balustrad, g) renowacji posadzki z lastrico, h) białkowaniu piwnic i strychu, i) naprawie tynków wewnętrznych, j) ułożeniu płyty g-k na suficie, k) naprawie pokryć dachowych, l) wykonaniu szachtów dla instalacji teletechnicznych i skoordynowaniu, w trakcie prowadzenia robót, montażu (przełożenia) instalacji teletechnicznych przez operatorów, m) wymianie wewnętrznej linii zasilającej, n) wymianie tablicy głównej, tablic piętrowych i wyłącznika p.poż., o) wymianie instalacji administracyjnej z tablicą, p) wymianie opraw na LED z czujnikiem ruchu, q) wymianie domofonu. 3. Zamawiający dla każdej części zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.). Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót opisanych w przedmiarze robót tj.: Dla części 1 – malowaniu tynków, malowaniu elementów metalowych, wymianie drzwi, wymianie okien, malowaniu stolarki okiennej, malowaniu balustrad i stopni schodów, naprawie posadzki cementowej i z cegły pełnej, naprawie schodów wejściowych do klatki, pokrycie dachu papą, uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach, wymianie ustępów z miską porcelanową, częściowej wymianie instalacji kanalizacyjnej w WC, montażu odłączników bezpiecznikowych izolacyjnych, montażu rozdzielnicy, montażu opraw oświetleniowych LED z czujnikiem ruchu, montażu instalacji domofonowej; Dla części 2 - malowaniu tynków, malowaniu elementów metalowych, wymianie drzwi, malowaniu stolarki drzwiowej, malowaniu balustrad, renowacji posadzki z lastrico, białkowaniu piwnic i strychu, naprawie tynków wewnętrznych, ułożeniu płyty g-k na suficie, naprawie pokryć dachowych, wykonaniu szachtów dla instalacji teletechnicznych, wymianie wewnętrznej linii zasilającej, wymianie tablicy głównej, tablic piętrowych i wyłącznika p.poż., wymianie instalacji administracyjnej z tablicą, wymianie opraw na LED z czujnikiem ruchu, wymianie domofonu. Wymóg nie dotyczy dostawców materiałów, usług transportowych, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. 4. Jeżeli STWiORy lub przedmiary robót wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie „produktów” równoważnych. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 5. Tam, gdzie w STWiOR-ach lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Wzór umowy – Załącznik nr 4 do SIWZ, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) wraz ze zdjęciami - Załącznik nr 5 do SIWZ oraz przedmiary robót - Załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA! Przedmiary w formacie ATH załączone są pomocniczo. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarami zamieszczonymi w formacie PDF a przedmiarami w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiarów robót zamieszczonych w formacie PDF.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zgodnie ze wzorem (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach