Kancelaria Senatu ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6949035 , fax. 22 6949213
- Data zamieszczenia: 2015-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
ul. Wiejska 6 6
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6949035, fax. 22 6949213
REGON: 00139380011000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Senatu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usług utrzymania posiadanych przez Kancelarię Senatu programów w ramach systemu informatycznego Asseco Softlab ERP. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez 24 miesiące usług utrzymania systemów informatycznych w odniesieniu do następujących programów, na które Kancelaria Senatu posiada licencje: - Asseco Softlab ERP - moduły Finanse i Księgowość, Środki Trwałe, Logistyka i sprzedaż; - Asseco Softlab HR; - Asseco Softlab ERP - moduł Finanse i Księgowość dostosowany do obsługi biur senatorskich. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a. Usługę subskrypcji nowych wersji i uaktualnień programów; b. Usługę wymiany wersji; c. Usługi usuwania awarii programu, usterek i defektów, w tym w ramach udzielonej gwarancji; d. Help desk - telefoniczny lub elektroniczny dostęp do konsultantów Wykonawcy; e. Usługę serwisową świadczoną przez dedykowanych konsultantów Wykonawcy; 3. Zamawiający nie przewiduje w ramach stałego miesięcznego wynagrodzenia podniesienia wersji Softlab ERP modułu Finanse i Księgowość dostosowanego do obsługi biur senatorskich. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722300006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zadeklarowanie przez Wykonawcę czasu usuwania błędu w sytuacji awarii poniżej 12 godzin
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senat.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- NADZÓR AUTORSKI I USŁUGI SERWISOWE OPROGRAMOWANIA APLIKACYJNEGO INFOMEDICA
Dodano: 2016-05-13 - Zakup usługi wsparcia dla Liferay Portal wraz z ich rozszerzeniem i migracją na komercyjną bazę danych (zn. spr. DZ.270.40.2016)
Dodano: 2016-03-23 - świadczenie usług utrzymania posiadanych przez Kancelarię Senatu programów w ramach systemu informatycznego Asseco Softlab ERP.
Dodano: 2015-11-20 - Rozbudowa i wdrożenie Portalu Pracowniczego Lasów Państwowych (zn. spr. DZ.270.140.2015)
Dodano: 2015-11-06 - Rozszerzenie funkcjonalności bazy danych o ocenach oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz strategicznych ocenach oddziaływania na środowisko o rejestr bezpośrednich zagrożeń szkodą w środowisku i szkód w środowisku. Postępowanie nr 34/GDOŚ/2015
Dodano: 2015-10-15 - Zakup usług wsparcia do systemu e-OPLATYgeolog
Dodano: 2015-08-27 - Zakup usługi modyfikacji systemu informatycznego SI EMERYT.
Dodano: 2015-07-29 - Zakup usług wsparcia do systemu e-OPLATYgeolog
Dodano: 2015-07-21 - Zakup Usługi Rozwoju dla Systemu Zarządzania Tożsamością opartego na Novell Iden-tity Manager na okres 18 miesięcy
Dodano: 2014-08-27 - Rozbudowa Portalu Pracowniczego Lasów Państwowych wraz ze wsparciem wdrożenia - procedura po unieważnieniu postępowania; zn. spr. DZ-2710-20/14
Dodano: 2014-04-30