Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych ogłasza przetarg
- Adres: 05-090 Raszyn, Sękocin Stary, ul. Leśników 21C
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48 22 219 61 78 , fax. 42 6772546
- Data zamieszczenia: 2015-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych
Sękocin Stary, ul. Leśników 21C 21C
05-090 Raszyn, woj. mazowieckie
tel. +48 22 219 61 78, fax. 42 6772546
REGON: 47321576000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zilp.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki LP
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i wdrożenie Portalu Pracowniczego Lasów Państwowych (zn. spr. DZ.270.140.2015) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego Portalu Pracowniczego Lasów Państwowych w technologii MS SharePoint Foundation 2013 zgodnie z wynikami przeprowadzonego audytu oraz wsparcie i wdrożenie go zgodnie z wzorem Umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający oświadcza, że przewiduje przeprowadzenie prezentacji istniejącego Portalu Pracowniczego Lasów Państwowych dla Wykonawców w terminie: 10 listopada 2015 r., o godz. 12:00. Zgłoszenie wniosku o uczestnictwo w prezentacji należy kierować na adres e-mail: zamowienia@zilp.lasy.gov.pl wraz z podaniem danych osobowych, tj. imię i nazwisko, nazwa i adres Wykonawcy oraz nr telefonu kontaktowego, nie później niż w dniu prezentacji do godziny 08:00. Prezentacja odbędzie się w siedzibie Zamawiającego. UWAGA: Zamawiający nie przewiduje innych terminów przeprowadzenia prezentacji, niż wskazany powyżej. Ponadto Zamawiający informuje, iż w przypadku pytań kierowanych przez Wykonawców do Zamawiającego w trakcie prezentacji, Zamawiający sporządzi protokół, uwzględniający przedmiotowe pytania, a odpowiedzi udzieli w trybie art. 38 ustawy. 3. Zamawiający na wniosek Wykonawcy przesłany drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@zilp.lasy.gov.pl udostępni Wykonawcy następującą dokumentację istniejącego Portalu Pracowniczego: a) Instrukcję stanowiskową Portalu Pracowniczego Lasów Państwowych, b) Dokumentację techniczną Portalu Pracowniczego Lasów Państwowych, c) Zrzuty ekranowe strony głównej i wybranych podstron Portalu Pracowniczego Lasów Państwowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722300006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BOŚ S.A., nr konta 05 1540 1245 2018 4801 2692 0001. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób opisany powyżej, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający zwraca wadium: a) niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania - wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; b) niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego - Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza; c) niezwłocznie po otrzymaniu wniosku - Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2. pkt 5 tej ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3), co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; d) Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/zilp_bedon/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- NADZÓR AUTORSKI I USŁUGI SERWISOWE OPROGRAMOWANIA APLIKACYJNEGO INFOMEDICA
Dodano: 2016-05-13 - Zakup usługi wsparcia dla Liferay Portal wraz z ich rozszerzeniem i migracją na komercyjną bazę danych (zn. spr. DZ.270.40.2016)
Dodano: 2016-03-23 - świadczenie usług utrzymania posiadanych przez Kancelarię Senatu programów w ramach systemu informatycznego Asseco Softlab ERP.
Dodano: 2015-11-20 - Rozszerzenie funkcjonalności bazy danych o ocenach oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz strategicznych ocenach oddziaływania na środowisko o rejestr bezpośrednich zagrożeń szkodą w środowisku i szkód w środowisku. Postępowanie nr 34/GDOŚ/2015
Dodano: 2015-10-15 - świadczenie usług utrzymania posiadanych przez Kancelarię Senatu programów w ramach systemu informatycznego Asseco Softlab ERP.
Dodano: 2015-09-30 - Zakup usług wsparcia do systemu e-OPLATYgeolog
Dodano: 2015-08-27 - Zakup usługi modyfikacji systemu informatycznego SI EMERYT.
Dodano: 2015-07-29 - Zakup usług wsparcia do systemu e-OPLATYgeolog
Dodano: 2015-07-21 - Zakup Usługi Rozwoju dla Systemu Zarządzania Tożsamością opartego na Novell Iden-tity Manager na okres 18 miesięcy
Dodano: 2014-08-27 - Rozbudowa Portalu Pracowniczego Lasów Państwowych wraz ze wsparciem wdrożenia - procedura po unieważnieniu postępowania; zn. spr. DZ-2710-20/14
Dodano: 2014-04-30