Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych i sprzętowych w zakresie remontów i bieżącego utrzymania dróg na terenie Gminy Zaklików

Gmina Zaklików ogłasza przetarg

  • Adres: 37-470 Zaklików, ul. Zachodnia
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 738 476 , fax. 158 738 324
  • Data zamieszczenia: 2019-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaklików
    ul. Zachodnia 15
    37-470 Zaklików, woj. podkarpackie
    tel. 158 738 476, fax. 158 738 324
    REGON: 83040913000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych i sprzętowych w zakresie remontów i bieżącego utrzymania dróg na terenie Gminy Zaklików
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi świadczenie usług sprzętowo - transportowych w zakresie bieżącego utrzymania, remontów i przebudowy dróg na terenie Gminy Zaklików i składa się z następujących zadań: 1.1. Zadanie 1: Usługi sprzętowo – transportowe obejmujące swym zakresem: a) sukcesywne, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, świadczenie usług koparko – ładowarką, równiarką samojezdną, samochodem ciężarowym z samowyładunkiem lub innym, podobnym sprzętem w zakresie wykonania robót ziemnych związanych z przygotowaniem terenu pod budowę (równanie, korytowanie, profilowanie, odmulanie rowów), załadunek i rozładunek materiałów, rozplantowanie materiałów przeznaczonych do budowy dróg i placów oraz dowiezienie materiałów budowlanych na plac budowy w ramach zadań remontowo – budowlanych wykonywanych przez Gminę Zaklików. b) Szczegółowe warunki odnośnie terminów i zakresu poszczególnych usług, o których mowa w pkt. 1.1 lit. a) będą określane w każdorazowych zleceniach otrzymanych od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia świadczenia usług określonych w zleceniu maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych od daty jego otrzymania, chyba, że zlecenie stanowi inaczej. Za termin otrzymania zlecenie przyjmuje się datę otrzymania zlecenia przez Wykonawcę w jednej z form określonych w pkt 1.1 lit d). Do rozliczenia czasu pracy liczona będzie rzeczywista ilość godzin pracy sprzętu (bez dojazdu do miejsca pracy i powrotu) potwierdzona na kartach pracy sprzętu przez przedstawiciela Zamawiającego (wyznaczonego pracownika Urzędu Miejskiego w Zaklikowie), Sołtysa miejscowości na terenie której usługi będą świadczone, ewentualnie przedstawiciela Rady Miejskiej. W przypadku, jeśli specyfika wykonanych usług będzie tego wymagała, potwierdzenie wykonania i rozliczenie finansowe wykonanych prac potwierdzone będzie stosownym protokołem odbioru. c) W przypadku powstania sytuacji awaryjnej zagrażającej bezpieczeństwu ruchu drogowego Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć świadczenie usług w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od otrzymania zlecenia, przy czym Wykonawca składając ofertę może samodzielnie skrócić czas rozpoczęcia świadczenia usługi w sytuacji awaryjnej. d) Zamawiający będzie dokonywał poszczególnych zleceń pisemnie, telefonicznie w postaci wiadomości tekstowej, faksem lub e-mailem, każdorazowo określając zakres i szacowany czas pracy sprzętu. e) Szacowana ilości usług: praca sprzętu: ok. 375 r-g w tym: - koparko – ładowarka lub koparka kołowa : 210 r-g - samochód z naczepą samowyładowczą : 100 r-g - równiarka samojezdna : 65 r-g 1.2. Zadanie 2: Usługi sprzętowo – transportowe w zakresie bieżącego utrzymania, remontów i przebudowy dróg i placów o nawierzchni gruntowej lub utwardzonej na terenie Gminy Zaklików materiałem kamiennym (kruszywem drogowym) przekazanym przez Zamawiającego w szczególności: a) Mechaniczne lub ręczne (w przypadku uzupełnienie niewielkich ubytków) rozplantowanie, wbudowanie i uzupełnienia ubytków, wraz z zagęszczeniem, kruszywem drogowym przekazanym przez Zamawiającego na odcinkach dróg wskazanych w poszczególnych zleceniach, wraz z dowiezieniem powierzonego materiału na miejsce robót (przyjmuje się maksymalną odległość dowozu materiału 10 km od miejsca wykonywania usługi). W związku ze świadczonymi usługami, określonymi w poszczególnych zleceniach, w zależności od ich zakresu i specyfiki, Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do wykonania prac związanych z przygotowaniem terenu (korytowanie, równanie, profilowanie nawierzchni lub skarp), wywiezieniem lub wbudowaniem w pobocza urobku, za które Wykonawca otrzyma dodatkowe wynagrodzenie liczone na podstawie godzin pracy sprzętu i cen zaoferowanych przez Wykonawcę w ramach zadania nr 1 określonego w pkt 1.1. Z uwagi na powyższe podczas kalkulowania ceny na realizację zadania nr 2 określonego w pkt 1.2. Wykonawca powinien wycenić jedynie koszt dowozu i wbudowania (wraz z zagęszczeniem) materiału przekazanego przez Zamawiającego. b) W celu prawidłowego wykonania powierzonego zadania Wykonawca powinien dysponować odpowiednim sprzętem tj. min.: równiarka samojezdna, koparko – ładowarka, zagęszczarka lub wał wibracyjny, samochód z naczepą samowyładowczą. c) Na Wykonawcy ciąży obowiązek doboru właściwego sprzętu i zastosowanie odpowiedniej technologii wykonania prac, zgodny ze sztuką budowlaną. Wykonawca każdorazowo przed rozpoczęciem prac zobowiązany jest do uzyskania zgody Zamawiającego na zastosowanie przyjętej technologii prac. d) Szczegółowe warunki odnośnie terminów i zakresu usług opisanych powyżej, będą określane w poszczególnych zleceniach otrzymanych od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia świadczenia usług, określonych w zleceniu maksymalnie w ciągu 10 dni roboczych. e) Zamawiający będzie dokonywał poszczególnych zleceń pisemnie, telefonicznie w postaci wiadomości tekstowej, faksem lub e-mailem, każdorazowo określając zakres i szacowaną ilość materiału, który zostanie powierzony Wykonawcy w celu wykonania zlecenia. f) Rozliczenie będzie następowało na podstawie ilości wbudowanych materiałów przekazanych przez Zamawiającego zgodnie z dokumentem WZ lub dokumentem wagowym otrzymanym przez Zamawiającego od dostawcy materiałów budowlanych (kruszyw drogowych), a w przypadku wykorzystania materiału, który jest w posiadaniu Zamawiającego i jego ilość nie może zostać określona na podstawie dokumentu WZ lub innego dokumentu wagowego, ilość przekazanego i użytego materiału będzie wyliczona na podstawie wielkości kubicznej materiału i jego ciężaru objętościowego, przyjmując dla kruszyw 1,7 Mg/m3 - w formularzu ofercie należy podać cenę za 1 Mg wbudowanego materiału, z uwzględnieniem postanowień określonych powyżej. g) Łączna szacowana ilość kruszyw drogowych przewidziana wbudowania w ramach świadczonych usług: 2 200,0 Mg. 2. Określone powyżej prognozowane ilości usług tj. wskazane prognozowane wartości godzin pracy i ilości materiałów są szacunkowe. Faktyczna ilość świadczonych usług będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45520000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą, łącznie z oświadczeniami, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 (załączniki nr 1 i nr 6 do SIWZ) złożył następujące dokumenty: 1.1 Formularz oferty – załącznik nr 3 do SIWZ 1.2 Uzupełniony załącznik nr 4 do SIWZ (warunki techniczne) potwierdzający spełnianie przez oferowany samochód parametrów wymaganych przez Zamawiającego. 1.3 Dokument pełnomocnictwa (w przypadku konieczności) 1.4 Deklaracja podmiotu udostępniającego swoje zasoby ze wskazaniem, w jakiej części udostępni swoje zasoby – załącznik nr 7 do SIWZ (w przypadku konieczności).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach