Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych i sprzętowych w zakresie bieżącego utrzymania dróg oraz bieżącego utrzymania sieci wod-kan w roku 2019

Gmina Zaklików ogłasza przetarg

  • Adres: 37470 Zaklików, ul. Zachodnia
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 738 476 , fax. 158 738 324
  • Data zamieszczenia: 2019-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaklików
    ul. Zachodnia 15
    37470 Zaklików, woj. podkarpackie
    tel. 158 738 476, fax. 158 738 324
    REGON: 83040913000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych i sprzętowych w zakresie bieżącego utrzymania dróg oraz bieżącego utrzymania sieci wod-kan w roku 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi świadczenie usług sprzętowo - transportowych w zakresie bieżącego utrzymania, remontów i przebudowy dróg oraz w zakresie bieżącej konserwacji i utrzymania sieci i obiektów wod – kan na terenie Gminy Zaklików i składa się z następujących części: 1.1. Część 1: Usługi sprzętowo – transportowe w zakresie bieżącego utrzymania dróg w roku 2019 składające się z następujących zadań : 1.1.1. Zadanie 1: Usługi sprzętowo – transportowe w zakresie bieżącego utrzymania, remontów i przebudowy dróg, ulic i placów na terenie Gminy Zaklików, w szczególności obejmujące: a) sukcesywne, w terminach wyznaczonych przez Zamawiającego, świadczenie usług koparko – ładowarką, równiarką samojezdną, samochodem ciężarowym z samowyładunkiem lub innym, podobnym sprzętem w zakresie wykonania robót ziemnych związanych z przygotowaniem terenu pod budowę (równanie, korytowanie, profilowanie, odmulanie rowów), załadunek i rozładunek materiałów, rozplantowanie materiałów przeznaczonych do budowy dróg i placów oraz dowiezienie materiałów budowlanych na plac budowy w ramach zadań remontowo – budowlanych wykonywanych przez Gminę Zaklików. b) Szczegółowe warunki odnośnie terminów i zakresu poszczególnych robót, o których mowa w pkt. a) będą określane w każdorazowych zleceniach otrzymanych od upoważnionego przedstawiciela UM Zaklików, Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia świadczenia usług określonych w zleceniu maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych od daty jego otrzymania. Do rozliczenia czasu pracy liczona będzie rzeczywista ilość godzin pracy sprzętu (bez dojazdu do miejsca pracy i powrotu) potwierdzona przez Sołtysa miejscowości, na terenie której usługi będą świadczone lub wyznaczonego pracownika Urzędu Miasta Zaklików, potwierdzona na kartach pracy sprzętu, ewentualnie protokół odbioru jeśli specyfika wykonanych usług będzie tego wymagała. c) Zamawiający będzie dokonywał poszczególnych zleceń pisemnie, telefonicznie, faksem lub e-mailem, każdorazowo określając zakres i szacowny czas pracy sprzętu. d) Prognoza ilości usług: praca sprzętu: ok. 610 r-g 1.1.2. Zadanie 2: Usługi sprzętowo – transportowe w zakresie bieżącego utrzymania, remontów i przebudowy dróg i placów o nawierzchni gruntowej lub utwardzonej na terenie Gminy Zaklików materiałem przekazanym przez Zamawiającego w szczególności: a) Mechaniczne lub ręczne (w przypadku uzupełnienie niewielkich ubytków) rozplantowanie, wbudowanie i uzupełnienia ubytków, wraz z zagęszczeniem, kruszywem drogowym przekazanym przez Zamawiającego na odcinkach dróg wskazanych w poszczególnych zleceniach wraz z dowiezieniem powierzonego materiału na miejsce robót (skład materiału w odległości max. 10 km od miejsca wykonywania usługi). W ramach świadczonej usługi, określonej w poszczególnych zleceniach, w zależności od jej zakresu i specyfiki, Wykonawca będzie zobowiązany m.in. do wykonania prac związanych z przygotowaniem terenu (korytowanie, równanie, profilowanie nawierzchni lub skarp),wywiezieniem lub wbudowaniem w pobocza urobku, za które Wykonawca otrzyma dodatkowe wynagrodzenie liczone na podstawie godzin pracy sprzętu i cen zaoferowanych za realizację zadania nr 1 określonego w pkt 1.1.1 Z uwagi na powyższe podczas kalkulowania ceny na realizację zadania nr 2 określonego w pkt 1.1.2. Wykonawca powinien wycenić jedynie koszt dowozu i wbudowania (wraz z zagęszczeniem) materiału przekazanego przez Zamawiającego. b) W celu prawidłowego wykonania powierzonego zadania Wykonawca powinien dysponować odpowiednim sprzętem tj. min. równiarka samojezdna, koparko – ładowarka, zagęszczarka lub wał wibracyjny, samochód z naczepą samowyładowczą. c) Na Wykonawcy ciąży obowiązek doboru właściwego sprzętu i zastosowanie odpowiedniej technologii wykonania prac, zgodny ze sztuką budowlaną. Wykonawca każdorazowo przed rozpoczęciem prac zobowiązany jest do uzyskania zgody Zamawiającego na zastosowanie przyjętej technologii prac. d) Szczegółowe warunki odnośnie terminów i zakresu usług opisanych powyżej, będą określane w poszczególnych zleceniach otrzymanych od Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia świadczenia usług, określonych w zleceniu maksymalnie w ciągu 10 dni roboczych. e) Zamawiający będzie dokonywał poszczególnych zleceń pisemnie, telefonicznie lub w formie elektronicznej faxem / e-mailem każdorazowo określając zakres i szacowaną ilość materiału, który zostanie powierzony Wykonawcy w celu wykonania zlecenia. f) Rozliczenie będzie następowało na podstawie ilości wbudowanych materiałów przekazanych przez Zamawiającego zgodnie z dokumentem WZ lub dokumentem wagowym otrzymanym przez Zamawiającego od dostawcy materiałów budowlanych ( kruszyw drogowych ) - w formularzu ofercie należy podać cenę za 1 tonę wbudowanego materiału, z uwzględnieniem postanowień określonych powyżej. g) Łączna szacowana ilość kruszyw drogowych przewidziana wbudowania w ramach świadczonych usług: 2358 Mg. 1.2. Część 2 : Usługi sprzętowo – transportowe w zakresie bieżącej konserwacji i utrzymania sieci, urządzeń, obiektów wodno - kanalizacyjnych oraz usługi koparko – ładowarką lub podobnym sprzętem w wypadku konieczności remontów, lub usunięcia awarii na sieciach wodno - kanalizacyjnych będących na utrzymaniu RGK UM Zaklików w szczególności: 1.2.1 Zadanie obejmuje świadczenie usług koparką, koparko – ładowarką lub podobnym sprzętem w zakresie: a) prac ziemnych związanych z remontem , naprawą lub usunięciem awarii na sieciach wod-kan będących na utrzymaniu RGK UM Zaklików, b) prac ziemnych związanych z bieżącą konserwacją i usuwaniem awarii na obiektach przydomowych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie Gminy Zaklików, c) załadunkiem materiałów powstałych w wyniku pracy oczyszczalni ścieków 1.2.2. Szczegółowe warunki odnośnie zakresu prac ziemnych koniecznych do wykonania w celu usunięcia awarii lub przeprowadzenia remontu czy konserwacji sieci wod – kan określone będą w poszczególnych zleceniach otrzymanych od Kierownika Referatu Gospodarki Komunalnej UM Zaklików, oferent zobowiązany jest do rozpoczęcia świadczenia usług określonych w zleceniu, o których mowa w ust. 1.2. pkt. 1.2.1. lit. b) i lit. c) maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od otrzymanego zlecenia. 1.2.3. W przypadku opisanym w ust. 1.2. pkt 1.2.1. lit a) z uwagi na możliwość zaistnienia sytuacji awaryjnej wymagającej natychmiastowej interwencji, oferent zobowiązany jest do rozpoczęcia świadczenia usługi w zakresie określonym przez kierownika RGK UM Zaklików w terminie maksymalnie 36 godzin od otrzymania informacji o zaistnieniu sytuacji awaryjnej. W ramach realizacji zadania określonego w niniejszym podpunkcie czas rozpoczęcia usług liczony będzie godzinowo, bez możliwości przedłużenia z uwagi na dni wolne od pracy (w tym niedziele i święta). 1.2.4. Prognoza ilości usług: praca sprzętu: ok. 208 r-g 2. Określone powyżej prognozowane ilości usług tj. wskazane prognozowane wartości godzin pracy i ilości materiałów są szacunkowe. Faktyczna ilość świadczonych usług będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na jedną lub dwie części stanowiące przedmiot zamówienia określony w ust. 1 4. Określenie przedmiotu Zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45520000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: a) Dla części pierwszej zamówienia (Usługi sprzętowo – transportowe w zakresie bieżącego utrzymania dróg w roku 2019): 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). b) Dla części drugiej zamówienia (Usługi sprzętowo – transportowe w zakresie bieżącej konserwacji i utrzymania sieci, urządzeń, obiektów wodno - kanalizacyjnych oraz usługi koparko – ładowarką lub podobnym sprzętem w wypadku konieczności remontów, lub usunięcia awarii na sieciach wodno - kanalizacyjnych będących na utrzymaniu RGK): 500,00 PLN (słownie złotych: pięćset 00/100 ) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 Pieniądzu; 3.2 Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3 Gwarancjach bankowych; 3.4 Gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5 Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z póź. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Zaklikowie konto BSZK w Kraśniku o/Zaklików 07 8717 1093 2012 1200 0101 0006. Wymaga się, aby w tytule przelewu wpisane zostało jednoznacznie, że wadium dotyczy przetargu nieograniczonego na: Świadczenie usług transportowych i sprzętowych w zakresie bieżącego utrzymania dróg oraz bieżącego utrzymania sieci wod-kan w roku 2019 z dopiskiem części, której oferta dotyczy (np. Część 1: Usługi sprzętowo – transportowe w zakresie bieżącego utrzymania dróg w roku 2019) 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie niepieniężnej (zgodnie z art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanej oferty. 7. Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi zawierać klauzulę zobowiązującą do zapłaty nieodwołalnie i bezwarunkowo na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w przypadkach określonych w ust. 12 i 13 niniejszego rozdziału. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z ofertą, łącznie z oświadczeniami, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 (załączniki nr 1 i nr 6 do SIWZ) złożył następujące dokumenty: 1.1 Formularz oferty – załącznik nr 3 do SIWZ 1.2 Formularz cenowy – załącznik nr 3a do SIWZ 1.3 Dowód wniesienia wadium 1.4 Dokument pełnomocnictwa (w przypadku konieczności) 1.5 Deklaracja podmiotu udostępniającego swoje zasoby ze wskazaniem, w jakiej części udostępni swoje zasoby – załącznik nr 7 do SIWZ (w przypadku konieczności)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach