Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 01-170 Warszawa, ul. Młynarska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 8511612 , fax. 22 6656044
- Data zamieszczenia: 2018-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
ul. Młynarska 43/45
01-170 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 8511612, fax. 22 6656044
REGON: 1527142800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strazmiejska.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego dla urządzeń serwerowych oraz pamięci masowych w 2019 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego i wsparcia technicznego dla urządzeń platformy serwerowej oraz pamięci masowych i obejmuje zdalną lub w siedzibie Zamawiającego diagnozę i usuwanie awarii, dostawę części zamiennych zgodnie ze zdefiniowanym SLA, ponadto w zakresie wsparcia technicznego, pomoc techniczną teoretyczną i praktyczną udzielaną zdalnie lub w siedzibie Zamawiającego, niezbędną dla prawidłowego funkcjonowania urządzeń wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, w tym dostęp do aktualnych wersji oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50312000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) ma obowiązek (samodzielnie bez wezwania), zgodnie z art. 24 ust. 11, przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA!!! Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację już wraz z ofertą na odpowiednio wypełnionym i podpisanym wzorze, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zasady składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę poza terytorium RP. 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa oświadczenia/dokumenty, zgodnie z zapisami w pkt. 1-3, 5 Rozdziału VIII SIWZ 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 3.1 lit. a SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Zasady składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać spełnienie warunków określonych w ROZDZIALE VI SIWZ. 2) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sam musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust.1 pkt.12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp. 3) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziałe VIII pkt 2 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Rozdziale XV pkt.1 SIWZ oraz w formie określonej w Rozdziale XIV SIWZ, oprócz dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII SIWZ: 1. Ofertę o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty (np.: pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 3. W sytuacji złożenia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo zgodnie z wymogami opisanymi w Rozdziale VIII pkt. 5 SIWZ 4. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawy oraz przeglądy okresowe urządzeń peryferyjnych sprzętu informatyki ( drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, plotery, skanery, zasilacze UPS, projektory multimedialne, monitory, komputery).
Dodano: 2024-03-19 - Świadczenie usług serwisu technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu ODA (Oracle Database Appliance) wraz ze świadczeniem/zapewnieniem specjalistycznych usług kompleksowego wsparcia
Dodano: 2024-02-21 - Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego posiadanych przez Zamawiającego serwerów oraz macierzy Fujitsu
Dodano: 2021-03-09 - Serwis Macierzy HP dla platformy UNIX
Dodano: 2021-03-04 - Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego posiadanych przez Zamawiającego serwerów oraz macierzy Fujitsu
Dodano: 2020-12-31 - Serwis Macierzy HP dla platformy UNIX
Dodano: 2020-12-28 - Serwis sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-10-16 - Serwis urządzeń infrastruktury sieci komputerowej w budynku Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego
Dodano: 2020-10-14 - Serwis urządzeń i oprogramowania IBM
Dodano: 2020-09-04 - Usługi serwisu i remontu sprzętu komputerowego, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych mu Biur Powiatowych
Dodano: 2020-07-23