26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Juzistek 2
05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
REGON: 142917040 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Naprawy oraz przeglądy okresowe urządzeń peryferyjnych sprzętu informatyki ( drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, plotery, skanery, zasilacze UPS, projektory multimedialne, monitory, komputery). - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest naprawy oraz przeglądy okresowe urządzeń peryferyjnych sprzętu informatyki ( drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, plotery, skanery, zasilacze UPS, projektory multimedialne, monitory i komputery). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50312000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany, przed terminem składania ofert wnieść wadium w kwocie 2000,00 zł (słownie zł: dwa tysiące 00/100).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr:88 1010 1010 0019 1913 9120 1000.tytułem „Wadium do ZP/14/2024 w postępowaniu na „Naprawa oraz przeglądy okresowe urządzeń peryferyjnych sprzętu informatyki ( drukarki, urządzenia wielofunkcyjne, plotery, skanery, zasilacze UPS, projektory multimedialne, monitory i komputery)” (nazwa i NIP Wykonawcy).Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego);2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawemi zawierać następujące elementy:– nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanymw gwarancji lub poręczeniu musi być Zamawiający,– określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,– kwotę gwarancji/poręczenia,– termin ważności gwarancji/poręczenia,– zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. W przypadku gdy Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ops zawiera w Rozdziale VII SWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-27
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług serwisu technicznego dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu ODA (Oracle Database Appliance) wraz ze świadczeniem/zapewnieniem specjalistycznych usług kompleksowego wsparcia
Dodano: 2024-02-21 - Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego posiadanych przez Zamawiającego serwerów oraz macierzy Fujitsu
Dodano: 2021-03-09 - Serwis Macierzy HP dla platformy UNIX
Dodano: 2021-03-04 - Zakup usługi serwisu pogwarancyjnego posiadanych przez Zamawiającego serwerów oraz macierzy Fujitsu
Dodano: 2020-12-31 - Serwis Macierzy HP dla platformy UNIX
Dodano: 2020-12-28 - Serwis sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-10-16 - Serwis urządzeń infrastruktury sieci komputerowej w budynku Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego
Dodano: 2020-10-14 - Serwis urządzeń i oprogramowania IBM
Dodano: 2020-09-04 - Usługi serwisu i remontu sprzętu komputerowego, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR i podległych mu Biur Powiatowych
Dodano: 2020-07-23 - Serwis sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-07-17