Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisowych w zakresie szpitalnego systemu informatycznego Kamsoft S.A.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 08-200 Łosice, ul. Słoneczna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 083 357 32 31 , fax. 833 572 642
  • Data zamieszczenia: 2021-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Słoneczna 1
    08-200 Łosice, woj. mazowieckie
    tel. 083 357 32 31, fax. 833 572 642
    REGON: 30458500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozlosice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisowych w zakresie szpitalnego systemu informatycznego Kamsoft S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych w zakresie szpitalnego systemu informatycznego Kamsoft S.A. Przedmiot zamówienia obejmuje: • Instalację zmian oprogramowania produkcji Kamsoft S.A. • Współpracę z autorami systemów informatycznych w zakresie funkcjonowania systemów eksploatowanych u Zamawiającego 1. Wsparcie telefoniczne w zakresie funkcjonowania systemów informatycznych eksploatowanych u Zamawiającego, w ramach limitu godzinowego • Wykonywanie prac serwisowych, w ramach limitu godzinowego, związanych z funkcjonowaniem zainstalowanego szpitalnego systemu informatycznego Kamsoft S.A., w tym m.in.: a) szkolenia b) konfiguracja do zmieniających się potrzeb Zamawiającego c) obsługa zgłaszanych błędów w funkcjonowaniu systemu i współpraca w tym zakresie z producentem oprogramowania w celu ich usunięcia i uzyskania stabilności pracy systemu zainstalowanego u Zamawiającego. d) reakcja serwisowa mająca na celu usunięcie awarii bez zbędnej zwłoki e) bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania i sprzętu komputerowego, uwzględniające potrzeby Zamawiającego; • Informowanie o nowościach, zmianach, nowych wersjach, dotyczących objętego umową oprogramowania. • Limit godzin do wykorzystania w ramach ryczałtu wynosi 20h/miesiąc. • Maksymalny czas reakcji po zgłoszeniu awarii - do 8 godzin. • Szczegółowy zakres świadczenia usługi zawiera projekt umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ) Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy i płatne jest w okresach miesięcznych. Na szpitalny system informatyczny składają się następujące moduły oprogramowania Kamsoft S.A.: KS-SOMED, Zintegrowany System Informatyczny Obsługi Przychodni KS-MEDIS, Obsługa Szpitala KS-SOLAB, Zintegrowana Obsługa Laboratorium KS-ZZL, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi KS-ESM, Ewidencja Środków Majątkowych KS-FKW, System Finansowo-Księgowy KS-AOW (KS-APTEKA Windows) 3.2. 1) Zamawiający wymaga zgodnie z treścią art. 29 ust 3a ustawy Pzp zatrudnienia wszystkich pracowników bezpośrednio biorących udział przy świadczeniu usługi będącej przedmiotem zamówienia na umowę o pracę przez cały okres realizacji zamówienia na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U z 2014 r. poz. 1502 z poźn. zm.) 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę prze wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy: b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72246000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach