Przetargi.pl
Świadczenie usług przewozowych na rzecz dzieci i uczniów w roku szkolnym 2019/2020

Gmina Cedynia ogłasza przetarg

  • Adres: 74-520 Cedynia, Pl. Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 41 44 006 , fax. 91 41 44 162
  • Data zamieszczenia: 2019-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedynia
    Pl. Wolności 1
    74-520 Cedynia, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 41 44 006, fax. 91 41 44 162
    REGON: 81168458000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przewozowych na rzecz dzieci i uczniów w roku szkolnym 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług przewozowych na rzecz dzieci i uczniów w roku szkolnym 2019/2020. Zadanie nr 1 - dowóz dzieci i uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Cedynia w okresie 02 września 2019 (poniedziałek) – 26 czerwca 2020 r. (piątek) obejmujące dowozy dzieci do szkół prowadzonych przez Gminę Cedynia na podstawie biletów miesięcznych oraz odwóz po zakończonych zajęciach. Przewóz uczniów będzie realizowany do następujących szkół: a) Zespół Szkolno – Przedszkolny w Cedyni ul. Mieszka I 21, 74 – 520 Cedynia b) Szkoła Podstawowa im. Leśników Polskich w Piasku, Piasek 63B, 74 – 520 Cedynia Przewidywana liczba dzieci dowożonych do szkół z poszczególnych miejscowości: Lp. Miejscowość Zespół Szkolno-Przedszkolny w Cedyni [liczba uczniów] Szkoła Podstawowa w Piasku [liczba uczniów] 1 Lubiechów Dolny 24 0 2 Bielinek 8 15 3 Czachów 6 16 4 Lubiechów Górny 9 11 5 Trzypole 0 2 6 Radostów 15 0 7 Parchnica 6 0 8 Orzechów 13 0 9 Golice 2 0 10 Osinów Dolny 20 0 11 Stary Kostrzynek 6 0 12 Żelichów 19 0 13 Stara Rudnica 22 0 14 Siekierki 15 0 15 Łukowice 0 4 16 Piasek 4 0 17 Niesułów 0 0 RAZEM Autobus + bus (8 +1 osobowy) 169 48 Do realizacji Zadania nr 1 Wykonawca zapewni: 1. niezbędna liczbę pojazdów do liczby uczniów uprawnionych do dowozu oraz ich rozkładu zajęć – ostateczna liczba uczniów może ulec zmianie, 2. pojazdy własne lub pojazdy do których posiada inny tytuł prawny: 3. 1 autobus z co najmniej 50 miejscami do siedzenia oraz 2 autobusy z co najmniej 45 miejscami do siedzenia, oraz busa przystosowanego do przewozu osób z minimalnie 8 miejscami do siedzenia. Zamawiający nie dopuszcza miejsc stojących w pojazdach, 4. pojazdy dopuszczone do ruchu drogowego i przeznaczone do transportu osób, muszą posiadać ubezpieczenie OC, NNW, aktualne badania techniczne, nienaganny stan techniczny – Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dokumentów potwierdzających stan techniczny pojazdów, 5. w okresie zimowym pojazdy z ogumieniem zimowym oraz ogrzewaniem, ponadto Wykonawca będzie dbał o to aby stopnie wejściowe do pojazdu nie były śliskie i nie zalegał na nich lód, 6. pojazdy zapewniające niezbędne bezpieczeństwo i komfort jazdy, musza być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej, 7. liczba uczniów jest prognozowana i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, 8. dowozy i odwozy będą realizowane na podstawie imiennych miesięcznych biletów wydawanych osobom uprawnionym do przejazdu na podstawie imiennych wykazów uczniów przekazywanych przez Dyrektorów szkół, 9. dojazd do miejsca rozpoczęcia pracy i zjazd do siedziby przewoźnika po zakończeniu dowozu nie podlega obciążeniu dla Zamawiającego, 10. przewozy dotyczą okresu od 02 września 2019 (poniedziałek) – 26 czerwca 2020 r. w których odbywają się zajęcia lekcyjne wyłączając dni wolne od nauki, przerwy świąteczne itp. zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.). 11. przedmiot zamówienia ma być realizowany w oparciu o utworzone przez Zamawiającego linie komunikacji regularnej z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży na podstawie biletów miesięcznych 12. planowany rozkład jazdy autobusów stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Rozkład jazdy może podlegać modyfikacjom w trakcie realizacji zamówienia. 13. linie komunikacji regularnej muszą być oznaczone w taki sposób, aby umożliwiały uczniom dojazd z miejsca zamieszkania do szkoły oraz ze szkoły do miejsca zamieszkania przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób, także dostosowaniu liczby kursów oraz pojemności autobusów na poszczególnych trasach do ilości przewożonych uczniów. 14. w ramach regularnych linii komunikacyjnych i utworzonych rozkładów jazdy Wykonawca może świadczyć usługi transportowe na rzecz innych osób po zapewnieniu miejsc siedzących wszystkim dowożonym uczniom. 15. zatrudnienie osób na stanowiskach opiekunów dowozów pozostaje po stronie zamawiającego. 16. na dowozach mają prawo do bezpłatnych przejazdów: a) opiekunowie w czasie wykonywania opieki na dowozach, b) opiekunki OPS podczas wykonywania swoich zadań (dojazd i powrót do i z pracy wyłącznie na podstawie okazanego zaświadczenia o zatrudnieniu), c) stażyści zatrudnieni w Urzędzie Miejskim w Cedyni oraz jednostkach organizacyjnych Gminy Cedynia (dojazd i powrót z pracy wyłącznie na podstawie okazanego zaświadczenia o zatrudnieniu w wyżej wymienionych jednostkach) 17. wykonawca usługi ma zapewnić punktualny, bezpieczny i bezawaryjny przewóz uczniów w godzinach ustalonych według rozkładu jazdy, 18. Zamawiający przewiduje, że w czasie pomiędzy kursami regularnymi realizującymi rozkład jazdy oraz w dni wolne od nauki będą mogły się odbywać przejazdy nieregularne zlecane przez Zamawiającego, Zespół Szkolno – Przedszkolny w Cedyni oraz Szkołę Podstawową im. Leśników Polskich w Piasku. 19. przewidywana liczba dni nauki szkolnej od 02 września 2019 r. do 26 czerwca 2020 r. wynosi 187 dni, Miesiące 2019 r. 2020 r. Ogółem IX X XI XII I II III IV V VI Liczba dni 21 23 19 15 21 10 22 18 20 18 187 Zadanie nr 2 - Dowóz osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi do szkół zlokalizowanych poza gminą Cedynia w okresie 02 września 2019 (poniedziałek) – 26 czerwca 2020 r. (piątek) rozliczane na podstawie liczby kilometrów rzeczywiście zrealizowanych na potrzeby tych przewozów. Przewóz uczniów będzie realizowany do następujących szkół • wyjazdy codziennie o godz. 8:00 ze Starej Rudnicy do Szkoły Podstawowej w Dębnie, powrót z Dębna o godz. 14.45. Ze względu na zdarzenia losowe wyjazdy mogą być odwołane i wyjazd może być niezrealizowany. Zgodnie z przyjętymi zasadami Wykonawca może obciążyć Zamawiającego tylko za rzeczywiście przejechane kilometry na rzecz uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. • dowóz uczniów do szkoły ponadgimnazjalnej w Policach, kurs dwa razy w tygodniu – piątek – Police – Cedynia 2 dzieci, niedziela – Cedynia – Police. Ze względu na zdarzenia losowe wyjazdy mogą być odwołane i wyjazd może być niezrealizowany. Zgodnie z przyjętymi zasadami Wykonawca może obciążyć Zamawiającego tylko za rzeczywiście przejechane kilometry na rzecz uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. 3.4. Do realizacji Zadania nr 2 Wykonawca zapewni: 1. niezbędny pojazd dostosowany do liczby osób uprawnionych do dowozu oraz ich rozkładu zajęć – ostateczna liczba osób może ulec zmianie, 2. pojazdy własne lub pojazdy do których posiada inny tytuł prawny: 3. pojazdy dopuszczone do ruchu drogowego i przeznaczone do transportu osób, muszą posiadać ubezpieczenie OC, NNW, aktualne badania techniczne, nienaganny stan techniczny – Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli dokumentów potwierdzających stan techniczny pojazdów, 4. w okresie zimowym pojazdy z ogumieniem zimowym oraz ogrzewaniem, ponadto Wykonawca będzie dbał o to aby stopnie wejściowe do pojazdu nie były śliskie i nie zalegał na nich lód, 5. pojazdy zapewniające niezbędne bezpieczeństwo i komfort jazdy, musza być utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej, 6. środki transportu oznakowane jako środki transportu osób niepełnosprawnych. W odniesieniu do realizacji wszystkie miejsca siedzące. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostosowania pojazdu lub pojazdów do przewozu takich osób, 7. koszt przystosowania pojazdu/pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych oraz oznakowania pojazdu/pojazdów ponosi Wykonawca. 8. liczba osób jest prognozowana i może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia, 9. dowozy i odwozy będą realizowane na podstawie listy osób uprawnionych do przewozu przekazywanych prze kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Cedyni 10. dojazd do miejsca rozpoczęcia pracy i zjazd do siedziby przewoźnika po zakończeniu dowozu nie podlega obciążeniu dla Zamawiającego, 11. przewozy dotyczą okresu od 02 września 2019 r. do – 26 czerwca 2020 r. w których odbywają się zajęcia wyłączając dni wolne, przerwy świąteczne itp. 12. wykonawca usługi ma zapewnić punktualny, bezpieczny i bezawaryjny przewóz uczniów w godzinach ustalonych według rozkładu jazdy, 13. liczba dni zajęć w roku w okresie 02 września 2019 r. do 26 czerwca 2020 r. będzie wynosić około 187 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60172000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. W tym celu wykonawca musi przedstawić: a) licencję na prowadzenie działalności w zakresie krajowego transportu osób, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016r., poz 1907 ze zmianami) b) Certyfikat kompetencji zawodowych wydany zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016r., poz 1907 ze zmianami) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wzór oferty na usługi, Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach