Przetargi.pl
Usługi transportowu w zakresie przewozu osób na trasach krajowych, dla potrzeb 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na jego zaopatrzeniu w Koszalinie, Kołobrzegu i Darłowie

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4 Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi transportowu w zakresie przewozu osób na trasach krajowych, dla potrzeb 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na jego zaopatrzeniu w Koszalinie, Kołobrzegu i Darłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na zapotrzebowanie Zamawiającego usług transportowych w zakresie przewozu osób na trasach krajowych, dla potrzeb 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie oraz jednostek wojskowych i instytucji będących na jego zaopatrzeniu w Koszalinie, Kołobrzegu i Darłowie, opisanej w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązuje się realizować usługę zgodnie z przepisami obowiązującego prawa: 1) Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1907 z późn. zm.). 2) Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.). 3) Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2012 r., poz. 1155 z późn. zm.). 4) Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2014 r., poz. 600 z późn. zm.). 3. Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień. 4. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) Planowana ilość (szacowana) kilometrów do przejechania w trakcie trwania umowy to 118.190 km (sto osiemnaście tysięcy sto dziewięćdziesiąt). 2) Realizacja zamówienia ma na celu zabezpieczenie działalności szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek i instytucji usytuowanych w powyższych lokalizacjach. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia zobowiązuje się zapewnić sprawny, terminowy i bezpieczny transport żołnierzy i pracowników wojska do ośrodków szkolenia poligonowego, wojskowych ośrodków szkoleniowych, na strzelnice, miejsc zabezpieczenia uroczystości wojskowych oraz odpraw, a także w inne miejsca oraz z powrotem – zgodnie z potrzebami Zamawiającego lub jednostek na jego zaopatrzeniu. 3) Wykonawca zapewni środki transportu (autobusy) wraz z kierowcą (w przypadku przewozów osób na trasach powyżej 400 km Wykonawca zapewnia co najmniej dwóch kierowców w pojeździe) do przewozu od 10 do 150 osób, a w sytuacjach szczególnych do 250 osób w jednym kursie. 4) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania, co najmniej 5 autobusów. 5) Usługa winna być wykonywana sprawnymi technicznie autobusami, wyposażonymi w pasy bezpieczeństwa, systemy ABS i ESP (lub inne systemy elektronicznej stabilizacji pojazdu), sprawną klimatyzację i ogrzewanie oraz posiadającymi aktualne okresowe badania techniczne oraz aktualne polisy OC i NNW środkami transportu. 6) Usługa winna być realizowana przez kierowców posiadających odpowiednie uprawnienia, w takiej ilości oraz dyspozycji, aby dany przewóz (transport) był wykonywany bez postojów (bez przerw) – zgodnie z obowiązującymi przepisami o czasie pracy kierowców, z uwzględnieniem, że wykonanie usługi transportowej obejmuje przewóz osób na wskazanej trasie w jedną lub obie strony, a przerwy w podróży mogą wynikać jedynie z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego. 5. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy – projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia – załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności kierowcy, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 6 do SIWZ – Projekt umowy. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz oferty. 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy /podwykonawcom – art. 36a ust. 1 uPzp. 2) Zamawiający nie nakłada obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 3) W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy/ podwykonawcom Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu oferty wskazać nazwę podwykonawcy/ podwykonawców oraz zakres czynności jakie będą oni wykonywać. 4) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia nastąpi w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia części zamówienia. 5) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 6) W przypadku gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60172000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał: 1. Zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylającym dyrektywę Rady 96/26/WE, zwanym dalej rozporządzeniem (WE) nr 1071/2009. lub 2. Aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie art. 7 ust. 2 pkt 1ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. Nr 125, poz. 1371). 3. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania powyższych dokumentów zezwolenia lub licencji ważnych przez cały okres trwania umowy. W przypadku gdy w/w dokument traci ważność w trakcie trwania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokument ważny na kolejny okres trwania umowy, przed wygaśnięciem ważności poprzedniego dokumentu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2. wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 3. w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba (y) inna (e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 4. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach