Przetargi.pl
Świadczenie usług polegających na kompleksowym sprzątaniu obiektów Starostwa Powiatowego, z podziałem na 7 części.

Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60509 Poznań, ul. Jackowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 410 500 , fax. 618 480 556
  • Data zamieszczenia: 2018-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
    ul. Jackowskiego 18
    60509 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 410 500, fax. 618 480 556
    REGON: 63127678800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług polegających na kompleksowym sprzątaniu obiektów Starostwa Powiatowego, z podziałem na 7 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Świadczenie usług polegających na kompleksowym sprzątaniu obiektów Starostwa Powiatowego, z podziałem na 7 następujących części: 1) Część nr 1 – budynek zlokalizowany w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, wraz z terenem przyległym; 2) Część nr 2 – Filia Wydziału Komunikacji i Transportu zlokalizowana w Swarzędzu, ul. Poznańska 25; 3) Część nr 3 – Filia Wydziału Komunikacji i Transportu zlokalizowana w Pobiedziskach, ul. Kościuszki 4; 4) Część nr 4 – Filia Wydziału Komunikacji i Transportu zlokalizowana w Stęszewie, ul. Poznańska 20; 5) Część nr 5 – Filia Wydziału Komunikacji i Transportu zlokalizowana w Czerwonaku, ul. Gdyńska 53; 6) Część nr 6 – budynek zlokalizowany w Poznaniu, ul. Słowackiego 8, wraz z terenem przyległym; 7) Część nr 7 – budynek zlokalizowany w Poznaniu, ul. Zielona 8. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia wykonywały wyłącznie osoby niekarane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 1) Część nr 1 – 18.000,00 zł; 2) Część nr 2 – 800,00 zł; 3) Część nr 3 – 650,00 zł; 4) Część nr 4 – 400,00 zł; 5) Część nr 5 – 500,00 zł; 6) Część nr 6 – 17.000,00 zł; 7) Część nr 7 – 2.600,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w każdej z części nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ), które stanowi wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1) Na potwierdzenie, iż Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu, w jednolitym dokumencie (JEDZ) winien podać informacje dotyczące podstaw wykluczenia określonych w art. 24 ust 1 pkt 13 – 22 i ust. 5 pkt 1 ustawy, b) spełnia warunki udziału, w postępowaniu, w jednolitym dokumencie (JEDZ) winien podać informacje dotyczące warunków określonych przez Zamawiającego w Sekcji III ust. 1 pkt 3) niniejszego ogłoszenia. 2) wypełniony i podpisany formularz ofertowy stosownie do części zamówienia, do której Wykonawca zamierza złożyć ofertę; 3) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach