Przetargi.pl
Świadczenie usług pocztowych i kurierskich dla Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach.

Urząd Miejski w Krzeszowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 32065 Krzeszowice, ul. Ogrodowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 520 855 , fax. 122 520 802
  • Data zamieszczenia: 2016-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Krzeszowicach
    ul. Ogrodowa 1
    32065 Krzeszowice, woj. małopolskie
    tel. 122 520 855, fax. 122 520 802
    REGON: 52690800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług pocztowych i kurierskich dla Urzędu Miejskiego w Krzeszowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem Zamówienia jest: -świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawą z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529, dalej: Prawo Pocztowe), przepisami ustawy z dnia z 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (tj. Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 267, z późn. zm.), umożliwiającymi zachowanie terminów określonych w art. 57 ustawy oraz sposobu doręczenia pism urzędowych określonych w art. 39, 44, 46 i 47 w/w ustawy. - świadczenie usług kurierskich w rozumieniu art. 3 pkt. 19 Ustawy Prawo Pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa „Opis przedmiotu zamówienia” - Część II SIWZ oraz „Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego”, stanowiące Część III do SIWZ. Szczegółowe zestawienie przesyłek (ilości) zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: doręczanie przesyłek pocztowych (doręczyciele) w ramach realizacji niniejszej umowy: a. Wykonawca, przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu umowy i nie później niż 5 dni od zawarcia umowy, obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu:  wykaz osób przewidzianych do realizacji usługi, o których mowa w ust. 4) wraz z dokumentami potwierdzającymi zatrudnienie osób, o których mowa powyżej,  uzyskane od ww. osób, zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. b. Wykonawca na każdym etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym Wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób ze wskazaniem tożsamości danej osoby oraz czynności, które były wykonywane przez tę osobę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. c. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób, o których mowa w ust.4). Dokumenty stanowiące dowody zatrudnienia ww. osób na umowę o pracę mogą być przedstawione w formie anonimizowanych kopii, tj. bez ujawnienia danych osobowych, poza imieniem i nazwiskiem. d. W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwiążą umowę lub gdy uczyni to wykonawca, zobowiązany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby lub osób, inną osobę. e. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zatrudnienie doręczycieli skierowanych do realizacji usługi na rzecz Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia tych osób oraz jako niewypełnienie wymagań umowy. f. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób w związku z realizacją zamówienia wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 20,00 zł za każdą osobę i za każdy dzień wykonywania usługi niezgodnie z umową. g. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia doręczycieli przy realizacji niniejszego zamówienia, zawarte w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentację potwierdzającą spełnianie tych wymogów obowiązany będzie przedstawić przed podpisaniem umowy, a na etapie realizacji zamówienia, na żądanie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64100000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną