Przetargi.pl
Dowóz dzieci z terenu gminy Ryglice do szkół i przedszkoli

Burmistrz Ryglic ogłasza przetarg

  • Adres: 33160 Ryglice, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 541 035 , fax. 146 541 054
  • Data zamieszczenia: 2016-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ryglic
    ul. Rynek 9
    33160 Ryglice, woj. małopolskie
    tel. 146 541 035, fax. 146 541 054
    REGON: 54758900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dowóz dzieci z terenu gminy Ryglice do szkół i przedszkoli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pn.: „Dowóz dzieci z terenu gminy Ryglice do szkół i przedszkoli”: Część I – Dowóz dzieci z miejscowości Kowalowa do Szkoły Podstawowej w Kowalowej; Część II - Dowóz dzieci z miejscowości Ryglice do Zespołu Szkół w Ryglicach; Część III – Dowóz dzieci z miejscowości Zalasowa do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zalasowej; Część IV - Dowóz dzieci z miejscowości Lubcza do Zespołu Szkół w Lubczy; Część V - Dowóz dzieci niepełnosprawnych z miejscowości Lubcza, Wola Lubecka, Zalasowa do szkół i przedszkoli specjalnych w Tarnowie. W zakresie zamówienia zawiera się dowóz dzieci do szkół i/lub przedszkoli, a także ich odwożenie po zajęciach do miejsc zamieszkania codziennie za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych przez przewidywane 185 dni według wykazu tras dowozu stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający przewiduje 185 dni przewozu dzieci, natomiast zakłada, że liczba tych dni może ulec zmianie ze względu na wyjątkową sytuację związaną z warunkami atmosferycznymi, z powodu których odwołane zostaną zajęcia w szkole i/lub przedszkolu. Godziny rozpoczęcia oraz zakończenia zajęć: - Cz. I: godzina rozpoczęcia zajęć: 8.00; godzina zakończenia zajęć: 14.30; - Cz. II: godzina rozpoczęcia zajęć: 8.00; godzina zakończenia zajęć: 13.30; - Cz. III: godzina rozpoczęcia zajęć: 8.00; godzina zakończenia zajęć:15.15; - Cz. IV: godzina rozpoczęcia zajęć: 8.00; godzina zakończenia zajęć: 15.20; - Cz. V: godzina rozpoczęcia zajęć: 8.00; godzina zakończenia zajęć: 15.30. Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1907). Przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób (bus lub autobus) w pełni sprawnymi i posiadającym aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci do szkół i/lub przedszkoli ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich i odpowiednio oznakowane. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Pojazdy służące do przewozu dzieci muszą być oznakowane, ubezpieczone oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. W celu spełnienia wymogów bezpieczeństwa wykonawca do realizacji niniejszego zamówienia winien dysponować następującymi pojazdami: Część I - 1 bus z co najmniej 10 miejscami do siedzenia Część II – 1 bus z co najmniej 18 miejscami do siedzenia Część III – 1 autobus z co najmniej 50 miejscami do siedzenia Część IV – 2 busy z co najmniej 18 miejscami do siedzenia Część V - 1 bus z co najmniej 9 miejscami do siedzenia Ponadto w przypadku Części V zamówienia, przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, gdyż przedmiotem tego zamówienia jest przewóz 7 dzieci niepełnosprawnych ruchowo i umysłowo, w tym 1 dziecka na wózku inwalidzkim. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu godziny do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie. Wykonawca winien dysponować kierowcami w ilości zapewniającej obsługę pojazdów będących w ruchu oraz niezbędną rezerwę, spełniającymi wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1907) oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.), określających wymagania w stosunku do kierowców. Wykonawca zapewnia opiekuna podczas przewożenia dzieci (na każdy środek transportu). Osoby zatrudnione do sprawowania opieki muszą być pełnoletnie oraz posiadać zdolność do czynności prawnych, a także muszą być przeszkolone w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Opiekunem dzieci nie może być kierowca pojazdu. Opiekun ponosi odpowiedzialność za dzieci dowożone od chwili wejścia dzieci do pojazdu do chwili przekazania ich szkole i/lub przedszkolu oraz od chwili odebrania ich ze szkoły i/lub przedszkola do chwili opuszczenia przez dzieci pojazdu w danej miejscowości. Za bezpieczeństwo dzieci dochodzących do pojazdu oraz powracających do domu po przywozie do swojej miejscowości odpowiedzialność ponoszą ich rodzice/prawni opiekunowie. Podczas dowozu opiekun odprowadza dzieci pod drzwi wejściowe do szkoły i przekazuje je wyznaczonemu przez dyrektora szkoły pracownikowi szkoły i/lub przedszkola. Podczas odwozów opiekun odbiera dzieci spod drzwi szkoły i/lub przedszkola i wprowadza do pojazdu zgodnie z ustalonym porządkiem. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godzin przewozu dzieci. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci. Wykonawca zobowiązany jest posiadać polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż: - 5 000,00 zł – dot. Części I, - 10 000,00 zł – dot. Części II, - 15 000,00 zł – dot. Części III, - 25 000,00 zł – dot. Części IV - 20 000,00 zł – dot. Części V 2. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby minimum 1 osoba - na każdą część z osobna, wykonująca czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienione osoby na okres co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 1) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: dowóz dzieci do szkół lub opieka podczas przewożenia dzieci. 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu do wglądu dokumentów potwierdzających zatrudnienie ww. osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy. Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu informacje nt. stanu oraz sposobie zatrudnienia ww. osób. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj.: wykazie tras dowozu stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ, a także we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Dane o planowanej liczbie przewożonych dzieci zawarte zostały w wykazie tras dowozu stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ. Liczba dzieci wskazana w wykazie tras dowozu stanowi maksymalną wielkość zamówienia. Podane liczby przewożonych dzieci są szacunkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach