Przetargi.pl
Świadczenie usług inspektora nadzoru dla zadania „Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku – centrum integracji i aktywizacji lokalnej w Łuszkowie”

Gmina Krzywiń ogłasza przetarg

  • Adres: 64010 Krzywiń, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 170 525 , fax. 655 170 676
  • Data zamieszczenia: 2018-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywiń
    ul. Rynek 1
    64010 Krzywiń, woj. wielkopolskie
    tel. 655 170 525, fax. 655 170 676
    REGON: 41105057000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług inspektora nadzoru dla zadania „Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku – centrum integracji i aktywizacji lokalnej w Łuszkowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski dotyczący realizacji zadania pn. „Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku – centrum integracji i aktywizacji lokalnej w Łuszkowie” wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Lokalizacja inwestycji - obręb geodezyjny Łuszkowo, gmina Krzywiń, dz. nr 636/2; 2. PRACE DO WYKONANIA W ZAKRESIE PLANOWANEJ INWESTYCJI PODLEGAJĄCE KOMPLEKSOWEMU NADZOROWI INWESTORSKIEMU: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Centrum Integracji i Aktywizacji Lokalnej w Łuszkowie. Wszystkie elementy inwestycji realizowane będą w tym samym czasie. Działka nr 636/2 znajduje się w miejscowości Łuszkowo, gmina Krzywiń. Działka położona jest w terenie zabudowanym, w centrum wsi. Działka jest zabudowana – znajduje się na niej budynek Sali wiejskiej, budynek gospodarczy oraz przystanek autobusowy. Projektuje się przebudowę, rozbudowę i nadbudowę budynku sali wiejskiej. Przebudowa polegać ma na wyburzeniu części ścian działowych i wybudowaniu dodatkowych, zamurowaniu części otworów okiennych i drzwiowych oraz wykonaniu nowych, wykonaniu nowej posadzki i generalnej zmianie układu funkcjonalnego. Dodatkowo, od południowo-wschodniej strony budynek zostanie rozbudowany. Istniejący dach budynku przeznaczony jest do rozbiórki. Na ścianach nośnych zostanie wykonany wieniec oraz nowa konstrukcja dachu, z wiązarów drewnianych. Projektowany dach ma kąt nachylenia połaci 35O. Projektuje się również wykonanie zadaszonego tarasu przylegającego do południowej ściany budynku, wykonanie podestów przed wejściami od strony północnej i wschodniej oraz pochylni dla niepełnosprawnych od strony południowej. Zaopatrzenie w energię elektryczną i wodę oraz odprowadzenie ścieków będzie się odbywać poprzez istniejące przyłącza. Dojazd do budynku dwoma istniejącymi zjazdami z drogi dz. nr ew. 598/2. Miejsca postojowe obsługujące projektowany budynek zlokalizowane są przy drodze 598/2. Bilans terenu. Powierzchnia działki 2198,00 m2 (100% działki) Powierzchnia zabudowy 519,17 m2 (23,62% działki) W tym budynek rozbudowywany: 473,51 m2 Pow. obszarów utwardzonych (kostka brukowa) 570,74 m2 (25,97% działki) Powierzchnia biologicznie czynna: 1108,09 m2 (50,41% działki) Budynek Centrum Integracji i Aktywizacji Lokalnej w Łuszkowie podzielony będzie na trzy główne części użytkowe: zaplecze kuchenne oraz socjalne w części zachodniej, sala bankietowa i konferencyjna w części południowo-wschodniej i centralnej oraz toalety dla gości w części północnowschodniej. Dodatkowo, w obrębie budynku zlokalizowane będą pomieszczenie na odpady konsumpcyjne i kotłownia, z niezależnymi wejściami z zewnątrz. Parametry powierzchniowo-kubaturowe - długość budynku 27,77 m - szerokość budynku 17,72m - wysokość całkowita 8,75 m - kubatura 3017,0 m3 - liczba kondygnacji - powierzchnia zabudowy budynku 473,44 m2 - powierzchnia całkowita budynku 561,07 m2 Opis podstawowych elementów konstrukcyjno-budowlanych a) Fundamenty. Projektuje się ławę fundamentową pod ścianę nośną części rozbudowywanej budynku, ławę pod murek oporowy przy pochylni dla niepełnosprawnych, stopy fundamentowe pod słupy tarasu, stopę fundamentową pod słup stalowy oraz stopę pod projektowany komin. Wszystkie ławy i stopy projektuje się jako żelbetowe. b) Ściany. Ściany fundamentowe zaprojektowano jako jednowarstwowe, z bloczków betonowych M6 gr. 24cm. Wysokość ścian od poziomu ławy fundamentowej: 75cm. Ściany części rozbudowywanej – z pustaków ceramicznych poryzowanych, ocieplone styropianem grubości 14,0cm. Wykończenie zewnętrzne: tynk mineralny, wykończenie wewnętrzne: tynk gipsowy. Ściany istniejące – docieplenie styropianem grubości 14,0cm. Wykończenie zewnętrzne: tynk mineralny, wykończenie wewnętrzne: gładź gipsowa na tynku cementowo-wapiennym. Dodatkowo, ściany szczytowe oraz ścianę dla oparcia murłaty w osi E wykonać z pustaków ceramicznych grubości 24cm. c) Nadproża. Nadproża w ścianach istniejących wykonać jako stalowe. Nadproża w ścianach projektowanych z belek strunobetonowych SBN 120x120. d) Wieńce. Wieńce żelbetowe, zgodnie z rysunkiem konstrukcji. e) Dach. Zaprojektowano dach dwuspadowy o kacie nachylenia 35st. Połączony z dachem płaskim o kącie nachylenia 10st. Konstrukcja z drewna sosnowego klasy C18. Konstrukcję nośną dachu stanowi układ kratownic drewnianych z desek o przekroju 2,5x14cm łączonych na gwoździe. Zaprojektowano 3 wersje wiązarów: - WK-1 – wiązar główny w osiach 1-2, 7 sztuk, - WK-2 – wiązar główny w osiach 2-3, 16 sztuk, - WK-3 – wiązar dachu płaskiego, 23 sztuki. Wiązary opierały się będą bezpośrednio na wieńcu. Mocowanie do wieńca za pośrednictwem kątowników stalowych i kotew pierścieniowych. Sztywność konstrukcji dachowej będzie zapewniało pełne deskowanie konstrukcji deskami grubości 2,5cm oraz stężenia połaciowe poprzeczne w polach skrajnych i w polu w połowie rozpiętości dachu, wykonane z łat o przekroju 4x6cm. Konstrukcję zadaszenia tarasu będą stanowiły krokwie o przekroju 8x16cm oparte na belce w osi A oraz na ścianie w osi B. Konstrukcję okapu wszystkich wiązarów będą stanowiły dobijane krokwie o przekroju 8x16cm. Zaprojektowano wiązary szczytowe o przekroju 8x16cm oparte na belkach B-2 i B-3 mocowanych w węzłach wiązarów kratowych, zgodnie z rzutem konstrukcji dachu. Nad wejściem głównym, wejściem do kotłowni i wejściem od strony zaplecza kuchennego zaprojektowano zadaszenia o konstrukcji drewnianej, zgodnie z rzutem konstrukcji dachu. Wszystkie elementy drewniane przed wbudowaniem należy zaimpregnować środkami grzybobójczymi i ogniochronnymi, natomiast miejsca stykające się z murem należy izolować papą izolacyjną. Elementy drewniane zewnętrzne strugane i malowane trzy razy lakierobejcą (np. Sadolin). Zaprojektowano kompletne systemy pokryć dachowych z blachodachówki np. Dachmetal z gąsiorami, dachówkami brzegowymi, zapewniającymi wentylację połaci dachowej oraz możliwość wejścia kominiarza na dach. Pokrycie dachowe zaprojektowano zgodnie z zaleceniami producenta. Konieczne jest zamontowanie ław i stopni kominiarskich w celu umożliwienia kontroli stanu kominów i ich czyszczenia. Zastosować obróbki dachowe systemowe lub wykonać indywidualne z blachy stalowej powlekanej. f) Kominy, przewody wentylacyjne. Komin dymowy i wentylacyjny kotłowni wykonać jako systemowy. Wentylacja pozostałych pomieszczeń zgodnie z projektem instalacji sanitarnych. g) Izolacje. Izolacje przeciwwilgociowe poziome: - na ławach i stopach fundamentowych – jedna warstwa papy termozgrzewalnej; - ściany fundamentowe i słupki żelbetowe – jedna warstwa papy termozgrzewalnej; Izolacje przeciwwilgociowe pionowe: - ściany fundamentowe - BOTAZIT BM92 zaprojektowano do wysokości 10cm ponad poziom terenu łącząc ją z izolacją poziomą ławy fundamentowej. h) Stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa Zastosować drzwi i okna drewniane lub PCV. i) Sufity podwieszane. W części kuchennej wykonać sufity z płyt gkf, malowane farbami akrylowymi. W pozostałej części budynku sufity podwieszane systemowe na ruszcie 60x60cm. j) Elewacje. Elewacje wykonać zgodnie z wytycznymi dotyczącymi materiałów wykończeniowych na rysunkach elewacji. W zakresie robót elektrycznych zamówienie obejmuje (zgodnie z dokumentacją projektową): • Rozdziale energii od Rozdzielnicy Głównej budynku • Instalacji oświetlenia ogólnego • Instalacji gniazd wtyczkowych • Instalacji połączeń wyrównawczych • Ochronie przeciwporażeniowej • Ochronie przeciwprzepięciowej • Instalacji odgromowej Przyłączenie do RG nie jest przedmiotem zamówienia. W zakresie robót sanitarnych zamówienie obejmuje (zgodnie z dokumentacją projektową): • Instalację wody zimnej i ciepłej wody użytkowej; • Instalację kanalizacji sanitarnej • Instalację grzewczą; • Wykonanie instalacji, dostarczenie i montaż urządzeń w kotłowni; • Wykonanie instalacji wentylacyjnej; • Instalację klimatyzacji; • Budowa sieci kanalizacji sanitarnej zewnętrznej. Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia objętego tą częścią zamówienia wchodzi wykonanie wszelkich innych robót objętych dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - dokumentacja projektowa, - kosztorys ofertowy „ślepy”. 3. Dokumentacje techniczne dotyczące inwestycji objętej usługą nadzoru, dostępne są na stronie Zamawiającego: www.krzywiń.pl. Poniżej bezpośredni link do przetargu o udzielenie zamówienia na zadanie „Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku – centrum integracji i aktywizacji lokalnej w Łuszkowie ”: http://pkrzywin.wokiss.pl/bip.php?pid=359&&id=3382 4. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI: 1) Organizowanie i sprawowanie pełnego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2018.1202 ze zm.); 2) Kontrole terminowości i rzeczowego wykonania robót zawartych w ramach zadania; 3) Reprezentowanie Inwestora w relacjach z Wykonawcą robót budowlanych, organami zewnętrznymi służb architektoniczno-budowlanych, instytucjami kontrolnymi oraz z przedstawicielami Inwestora odpowiedzialnymi za przedmiotową inwestycję; 4) Koordynowanie prac inspektorów branżowych zgodnie z treścią projektu Umowy; 5) Kontrole zgodności procesu inwestycyjnego z obowiązującym prawem; 6) Wykonywanie innych czynności nie zawartych w SIWZ, które będą konieczne do prawidłowej realizacji zadania Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku – centrum integracji i aktywizacji lokalnej w Łuszkowie oraz zabezpieczających interesy Zamawiającego; 7) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 8) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; 9) Sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 10) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych; 11) Wydawanie kierownikom budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych pisemnie, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych; 12) Żądanie od kierowników budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 13) Przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót; 14) Potwierdzanie ilości wykonanych robót; 15) Potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze; 16) Organizowanie i prowadzenie raz w tygodniu narad technicznych, problemowych i innych spotkań, w których będą uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania, w tym także na wniosek Zamawiającego; 17) Nadzór nad realizacją poszczególnych etapów robót budowlanych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi także projekt Umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 6. Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 1) 71520000-9 - usługi nadzoru budowlanego; 2) 71631300-3 - usługi technicznego nadzoru budowlanego. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia. 11. Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy Pzp ma obowiązek wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak takiego wskazania oznacza, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia. Zmiana podwykonawcy podczas realizacji zamówienia możliwa będzie jedynie za zgodą Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach