Przetargi.pl
Świadczenie usług inspektora nadzoru dla zadania „Budowa kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków dla miasta Krzywiń”

Gmina Krzywiń ogłasza przetarg

  • Adres: 64010 Krzywiń, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 170 525 , fax. 655 170 676
  • Data zamieszczenia: 2017-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywiń
    ul. Rynek 1
    64010 Krzywiń, woj. wielkopolskie
    tel. 655 170 525, fax. 655 170 676
    REGON: 41105057000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług inspektora nadzoru dla zadania „Budowa kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków dla miasta Krzywiń”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski dotyczący realizacji zadania pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków dla miasta Krzywiń” w zakresie: 1) Budowy oczyszczalni ścieków dla miasta Krzywiń wraz z rozruchem technologicznym i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Lokalizacja inwestycji - obręb geodezyjny Czerwona Wieś, gmina Krzywiń, dz. nr 357; 2) Budowy kanalizacji sanitarnej dla miasta Krzywiń z przepompowniami, przykanalikami i odbudową nawierzchni dróg wraz z dokonaniem zawiadomienia właściwego organu budowlanego o zakończeniu budowy przed zamierzonym terminem przystąpieniem do użytkowania. Lokalizacja inwestycji - miasto Krzywiń. 2. PRACE DO WYKONANIA W ZAKRESIE PLANOWANEJ INWESTYCJI PODLEGAJĄCE KOMPLEKSOWEMU NADZOROWI INWESTORSKIEMU: 1) W ramach projektu zrealizowana zostanie oczyszczalnia ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą o przepustowości 285 m³/d dla miejscowości Krzywiń. Oczyszczone ścieki oraz wody opadowe i roztopowe z projektowanej oczyszczalni ścieków komunalnych, będą odprowadzane w km 0+195 do cieku Lubiń „A”, kolektorem ogólnospławnym o średnicy Ø 300 mm. Sam obiekt oczyszczalni ścieków planuje się zlokalizować na działce gminnej położonej w obrębie geodezyjnym Czerwona Wieś, dla której funkcjonuje uchwalony przez Radę Miejską Krzywinia miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego z przeznaczeniem gruntów pod budowę oczyszczalni ścieków i gdzie w bezpośrednim sąsiedztwie, na tej samej działce gruntu, znajduje się zrekultywowane składowisko odpadów komunalnych. Oczyszczalnia ścieków będzie składać się z następujących obiektów: - Zbiornik oczyszczalni ścieków ZB1 - Zbiornik oczyszczalni ścieków ZB2 - Pompowania ścieków z kratą koszową PK - Komora zestawu do mechanicznego oczyszczania ścieków KZM - Stacja zlewcza SZ - Budynek wielofunkcyjny BW - Wiata składowania osadu WO - Zbiornik ścieków dowożonych ZD - Zbiornik osadów dowożonych ZO Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia objętego tą częścią zamówienia wchodzi wykonanie wszelkich innych robót objętych dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - dokumentacja projektowa, - kosztorys ofertowy „ślepy”. 2) W ramach realizacji inwestycji planuje się budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z przykanalikami o następujących parametrach technicznych: - sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC Ø 200 mm o ściance litej, SDR 34 - 10079,0 mb - sieć kan. tłocznej z rur PE - TS Ø 160 mm, SDR 11 -1790,8 mb - sieć kan. tłocznej z rur PE - TS Ø 110 mm, SDR 11 - 1731,0 mb - przykanaliki kanalizacji san. z rur PVC Ø 160 mm o ściance litej - 482 szt. / 3656,0 mb - przepompownie ścieków Ø 1500 mm, z polimerobetonu - 9 kpl. - studnie rewizyjne, prefabrykowane, rozprężna betonowa Ø 1200 mm - 7 kpl. - studnie rew., prefabrykowane, betonowe Ø 1000 mm - 303 kpl. - studnie kaskadowe, betonowe Ø 1000 mm - 12 kpl. - studnie inspekcyjne z tworzywa sztucznego na sieci PP Ø425 mm - 137 kpl. - studnie inspekcyjne z tworzywa sztucznego na przykanalikach PP Ø425 mm - 550 kpl. - studnia odwadniająca z czyszczakiem rewizyjnym Ø 1200 mm - 2 kpl. - studnia odpowietrzająca Ø 1000 mm - 1 kpl. Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia objętego tą częścią zamówienia wchodzi wykonanie wszelkich innych robót objętych dokumentacjami projektowymi i Specyfikacją Techniczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - dokumentacje projektowe, - kosztorysy ofertowe „ślepe”. 3. Dokumentacje techniczne dotyczące inwestycji objętej usługą nadzoru, dostępne są na stronie Zamawiającego: www.krzywiń.pl. Poniżej bezpośredni link do przetargu o udzielenie zamówienia na zadanie „Budowa kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków dla miasta Krzywiń”: http://pkrzywin.wokiss.pl/bip.php?pid=359&&id=3159 4. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE W SZCZEGÓLNOŚCI: 1) Organizowanie i sprawowanie pełnego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2016.2255); 2) Kontrole terminowości i rzeczowego wykonania robót zawartych w ramach zadania; 3) Reprezentowanie Inwestora w relacjach z Wykonawcą robót budowlanych, organami zewnętrznymi służb architektoniczno-budowlanych, instytucjami kontrolnymi oraz z przedstawicielami Inwestora odpowiedzialnymi za przedmiotową inwestycję; 4) Koordynowanie prac inspektorów branżowych zgodnie z treścią projektu Umowy; 5) Kontrole zgodności procesu inwestycyjnego z obowiązującym prawem; 6) Wykonywanie innych czynności nie zawartych w SIWZ, które będą konieczne do prawidłowej realizacji zadania Budowy kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków dla miasta Krzywiń oraz zabezpieczających interesy Zamawiającego; 7) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej; 8) Uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez Wykonawcę robót, szczególnie w sytuacjach, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; 9) Sprawdzanie jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 10) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach instalacji, urządzeń technicznych; 11) Wydawanie kierownikom budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych pisemnie, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych; 12) Żądanie od kierowników budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 13) Przygotowanie i stwierdzenie gotowości do odbioru robót oraz udział w czynnościach odbioru robót; 14) Potwierdzanie ilości wykonanych robót; 15) Potwierdzenie usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze; 16) Organizowanie i prowadzenie raz w tygodniu narad technicznych, problemowych i innych spotkań, w których będą uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania - osobno dla budowy oczyszczalni ścieków i osobno dla kanalizacji sanitarnej, w tym także na wniosek Zamawiającego; 17) Nadzór nad realizacją poszczególnych etapów robót zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę Harmonogramem prac budowlanych. W przypadku, gdy Harmonogram prac budowlanych nie spełnia wymagań umowy lub nie jest zgodny z rzeczywistym postępem i deklarowanymi zamiarami Wykonawcy, inspektor nadzoru inwestorskiego powiadamia o tym fakcie Zamawiającego oraz wnosi do Wykonawcy o skorygowanie Harmonogramu prac budowlanych; 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi także projekt Umowy stanowiący załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę musi wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium określono w rozdziale X. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach