Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach Instytutu Nauk o Zdrowiu oraz Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3665400 , fax. 24 3665421
  • Data zamieszczenia: 2013-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 3665400, fax. 24 3665421
    REGON: 61103840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach Instytutu Nauk o Zdrowiu oraz Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach Instytutu Nauk o Zdrowiu oraz Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Płocku. DZIAŁ II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Instytut Nauk Humanistycznych i Społecznych Kierunek studiów - Pedagogika Specjalność - Edukacja wczesnoszkolna z językiem angielskim Część 1 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu Emisja głosu w formie konwersatorium, zakończonych zaliczeniem na ocenę, drugi rok studiów, semestr IV - studia stacjonarne. Wykonawca musi posiadać: - tytuł magistra sztuki, - 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych ze studentami, - przygotowanie pedagogiczne, Kierunek studiów - Pedagogika Specjalność - Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z arteterapią Część 2 Przeprowadzenie 30 godzin zajęć przedmiotu Emisja głosu w formie konwersatorium, zakończonych zaliczeniem na ocenę, drugi rok studiów, semestr III - studia stacjonarne. Wykonawca musi posiadać: - tytuł magistra sztuki, - 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych ze studentami, - przygotowanie pedagogiczne, Kierunek studiów - Filologia Specjalność - Filologia angielska Część 3 Przeprowadzenie 15 godzin zajęć przedmiotu Emisja głosu w formie konwersatorium, zakończonych zaliczeniem na ocenę, drugi rok studiów, semestr III - studia stacjonarne. Wykonawca musi posiadać: - tytuł magistra sztuki, - 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych ze studentami, - przygotowanie pedagogiczne, Kierunek studiów - Pedagogika Specjalność - Pedagogika resocjalizacyjna z profilaktyką społeczną Część 4 Przeprowadzenie 60 godzin (dwie grupy po 30 godzin) zajęć przedmiotu Emisja głosu w formie konwersatorium, zakończonych zaliczeniem na ocenę, drugi rok studiów, semestr IV - studia stacjonarne. Wykonawca musi posiadać: - tytuł magistra sztuki - 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych ze studentami - przygotowanie pedagogiczne Instytut Nauk o Zdrowiu Kierunek studiów - Pielęgniarstwo Część 5 Przeprowadzenie 23 godzin zajęć przedmiotu Radiologia w formie wykładu, zakończonego zaliczeniem z oceną, pierwszy rok studiów, semestr II - studia stacjonarne. Wykonawca musi posiadać: - prawo wykonywania zawodu lekarza - minimum tytuł lekarza specjalisty w zakresie radiologii lub chirurgii lub ortopedii lub medycyny ratunkowej lub w trakcie specjalizacji jednej z tych dziedzin - minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie lekarza - minimum 3 lat stażu pracy w radiologii Pożądane publikacje tematyczne. Kierunek studiów - Kosmetologia Część 6 Przeprowadzenie 20 godzin zajęć przedmiotu Ochrona własności intelektualnej w formie wykładu zakończonego zaliczeniem z oceną, pierwszy rok studiów, semestr I - studia stacjonarne. Wykonawca musi posiadać: - technika usług kosmetycznych, - mgr kosmetologii, - ukończone studia doktoranckie w zakresie biologii medycznej, - minimum 5 lat stażu pracy, - doświadczenie dydaktyczne w nauczaniu przedmiotu, Pożądane publikacje tematyczne. Informacje ogólne: 1) Poprzez zajęcia strony rozumieją w szczególności: wykłady, ćwiczenia, seminaria, konwersatoria. Integralną częścią wykonywanych zajęć są: konsultacje (1 godzina tygodniowo), dyżury dydaktyczne, przeprowadzanie egzaminów, sprawdzanie prac kontrolnych studentów oraz udzielanie zaliczeń z przedmiotu - za wykonywanie czynności będących integralną częścią zajęć nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 2) Zajęcia na studiach stacjonarnych trwają od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 21:30, z tym, że plan zajęć ustala Zamawiający. Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego. 3) Za 1 godzina określona w opisie przedmiotu zamówienia to 45 min. 4) Zajęcia na studiach niestacjonarnych trwają w piątki, soboty, niedziele i poniedziałki w godzinach od 7:00 do 21:30, z tym, że terminy zjazdów ustala Zamawiający. Plan zajęć ustala Zamawiający. Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego. 5) Szczegółowy harmonogram zajęć dla każdej części zamówienia zostanie ustalony przez Zamawiającego i Wykonawcę w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. 6) Wykonawca usługi musi także w cenie usługi przeprowadzić zaliczenia i egzaminy zgodnie z harmonogramem sesji. 7) Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i przeprowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z zasadami ustalonymi przez Zamawiającego oraz ją udostępniać na żądanie Zamawiającego. 8) Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji efektów kształcenia, sylabusów i programów kształcenia dla realizowanych zajęć zgodnie z obowiązującym prawem. 9) Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy skontaktować się z Sekretariatem Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych PWSZ w Płocku. 10) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia hospitacji i innych form oceny jakości kształcenia zajęć prowadzonych przez Wykonawcę. 11) Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć w wymiarze wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia (umowy), natomiast zajęcia niezrealizowane z powodu nieobecności (planowanych i nieplanowanych - wynikających np. ze zwolnień lekarskich, wyjazdów, konferencje itp.) muszą być wykonane w innym terminie uzgodnionym z Działem Spraw Studenckich i Dydaktyki Zamawiającego w trakcie trwania umowy. 12) Zamawiający nie będzie ponosił kosztów za dojazd Wykonawcy do miejsca, w którym będą przeprowadzane zajęcia. 13) Zamawiający zapewni sale, w których będą przeprowadzane wykłady/ćwiczenia oraz listę obecności dla Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804300007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach