Przetargi.pl
Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach Instytutu Nauk o Zdrowiu oraz Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Pl. Dąbrowskiego 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 3665400 , fax. 24 3665421
  • Data zamieszczenia: 2015-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2 2
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 24 3665400, fax. 24 3665421
    REGON: 61103840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług edukacyjnych osób dorosłych na poziomie akademickim w ramach Instytutu Nauk o Zdrowiu oraz Instytutu Nauk Humanistycznych i Społecznych Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Instytut Nauk Humanistycznych i Społecznych Kierunek studiów - Pedagogika Część 1 Przeprowadzenie zajęć przedmiotu: Wybrane elementy samoobrony, kierunek studiów: Pedagogika, specjalność: Edukacja obronna z bezpieczeństwem wewnętrznym, studia stacjonarne, w formie ćwiczeń, w wymiarze godzin: 45 (3 grupy x 15 godzin), zakończonych zaliczeniem z oceną, rok II/semestr IV. Wykonawca musi posiadać: - ukończone studia magisterskie, - kwalifikacje instruktora judo/samoobrony, - minimum trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z młodzieżą, Instytut Nauk o Zdrowiu Kierunek studiów - Pielęgniarstwo Część 2 Przeprowadzenie 1 godziny zajęć przedmiotu Pielęgniarstwo w zagrożeniu życia w formie ćwiczeń, zakończonych zaliczeniem z oceną - II rok studiów/ III semestr - studia stacjonarne. Wykonawca musi posiadać: - prawo wykonywania zawodu pielęgniarki, - tytuł minimum mgr pielęgniarstwa, - minimum 5 lat stażu pracy w zawodzie, - specjalizację w dziedzinie Pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej opieki, - staż pracy w systemie ratownictwa medycznego i oddziale intensywnej terapii, - doświadczenie dydaktyczne w realizacji przedmiotu. Publikacje tematyczne będą mile widziane. Część 3 Przeprowadzenie 26 godzin zajęć przedmiotu Psychiatria w formie wykładów, zakończonych zaliczeniem z oceną - III rok studiów/V semestr - studia stacjonarne. Wykonawca musi posiadać: - posiadanie prawa wykonywania zawodu lekarza, - posiadanie tytułu profesora w zakresie nauk medycznych, - posiadanie tytułu lekarza specjalisty w zakresie psychiatrii, - minimum 10 lat stażu pracy w zawodzie lekarza, - minimum 5 lat stażu pracy w psychiatrii. Publikacje w zakresie psychiatrii będą mile widziane. Część 4 Przeprowadzenie 39 godzin zajęć przedmiotu Zakażenia szpitalne w formie ćwiczeń, zakończonych zaliczeniem z oceną - I rok studiów/ II semestr - studia stacjonarne Wykonawca musi posiadać: - prawo wykonywania zawodu pielęgniarki, - minimum wykształcenia wyższego magisterskiego w zakresie zdrowia publicznego, - tytułu specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa epidemiologicznego, - minimum 10 lat stażu pracy w zawodzie pielęgniarki, - minimum 5 lat stażu pracy na stanowisku specjalisty ds. epidemiologii, - doświadczenie dydaktyczne w realizacji przedmiotu, Publikacje na temat zakażeń szpitalnych będą mile widziane. Kierunek studiów - Kosmetologia Część 5 Przeprowadzenie zajęć przedmiotu Podologia na studiach stacjonarnych, rok akademicki 2015/2016, rok III/semestr VI w formie: - wykładów zakończonych zaliczeniem z oceną w wymiarze godzin: 15 - ćwiczeń zakończonych zaliczeniem z oceną w wymiarze godzin: 90. Wykonawca musi posiadać: - minimum wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie kosmetologii; - staż pracy w zakresie kosmetologii minimum 2 lata, - doświadczenie zawodowe w zakresie kosmetologii nabyte w okresie ostatnich 5-ciu lat; - ukończone szkolenia w zakresie zabiegów podologicznych potwierdzone certyfikatami (do wglądu przed podpisaniem umowy). Publikacje tematyczne będą mile widziane. Informacje ogólne: 1) Poprzez zajęcia strony rozumieją w szczególności: wykłady, ćwiczenia, seminaria, konwersatoria. Integralną częścią wykonywanych zajęć są: konsultacje (1 godzina tygodniowo), dyżury dydaktyczne, przeprowadzanie egzaminów, sprawdzanie prac kontrolnych studentów oraz udzielanie zaliczeń z przedmiotu - za wykonywanie czynności będących integralną częścią zajęć nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 2) Harmonogram zajęć na kursie zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy. 3) Zajęcia na studiach stacjonarnych trwają od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 20:00, z tym, że plan zajęć ustala Zamawiający. Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego. 4) 1 godzina określona w opisie przedmiotu zamówienia to 45 min. 5) Zajęcia na studiach niestacjonarnych trwają w soboty, niedziele w godzinach od 8:00 do 20:00, z tym że terminy zjazdów ustala Zamawiający. Plan zajęć ustala Zamawiający. Wykonawca usługi musi się dostosować do planu zajęć opracowanego przez Zamawiającego. 6) Szczegółowy harmonogram zajęć dla każdej części zamówienia zostanie ustalony przez Zamawiającego i Wykonawcę w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. 7) Wykonawca usługi musi także w cenie usługi przeprowadzić zaliczenia i egzaminy zgodnie z harmonogramem sesji. 8) Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i przeprowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć zgodnie z zasadami ustalonymi przez Zamawiającego oraz ją udostępniać na żądanie Zamawiającego. 9) Wykonawca zobowiązany jest do aktualizacji efektów kształcenia, sylabusów i programów kształcenia dla realizowanych zajęć zgodnie z obowiązującym prawem. 10) Wykonawca jest zobowiązany po podpisaniu umowy skontaktować się z Sekretariatem Instytutu Nauk o Zdrowiu PWSZ w Płocku. 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia hospitacji i innych form oceny jakości kształcenia zajęć prowadzonych przez Wykonawcę. 12) Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia zajęć w wymiarze wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia (umowy), natomiast zajęcia niezrealizowane z powodu nieobecności (planowanych i nieplanowanych - wynikających np. ze zwolnień lekarskich, wyjazdów, konferencje itp.) muszą być wykonane w innym terminie uzgodnionym z Działem Spraw Studenckich i Dydaktyki Zamawiającego w trakcie trwania umowy. 13) Zamawiający nie będzie ponosił kosztów za dojazd Wykonawcy do miejsca, w którym będą przeprowadzane zajęcia. 14) Zamawiający zapewni sale, w których będą przeprowadzane wykłady/ćwiczenia oraz listę obecności dla Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804300007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach