Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowych usług związanych z codzienną, całodobową obsługą wyżywienia i dostarczaniu posiłków dla pacjentów Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego SPZOZ w Stalowej Woli, ul. Dąbrowskiego 5

Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-464 Stalowa Wola, ul. Dąbrowskiego 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8448618 , fax. 015 8448618
  • Data zamieszczenia: 2012-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Dąbrowskiego 5 5
    37-464 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 8448618, fax. 015 8448618
    REGON: 83046626200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowych usług związanych z codzienną, całodobową obsługą wyżywienia i dostarczaniu posiłków dla pacjentów Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego SPZOZ w Stalowej Woli, ul. Dąbrowskiego 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie kompleksowych usług związanych z codzienną, całodobową obsługą wyżywienia polegającą na: przygotowywaniu /w tym diet/ i ich dostarczaniu w naczyniach termoizolacyjnych do punktu rozdziału posiłków dla 50 pacjentów /z dopuszczalną różnicą do 10% w obie strony/ Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego SPZOZ w Stalowej Woli ul. Dąbrowskiego 5. Przygotowanie posiłków ma uwzględniać specyfikę pacjentów ZP-O wraz z dietami: cukrzycową i wątrobową /zgodnie z zaleceniami lekarza oraz w oparciu o zalecane normy żywienia/. Diety winny być opracowane przez uprawnionego dietetyka, a podmiot realizujący nasze zamówienie zobowiązany będzie do przestrzegania standardów dietetycznych i formalnego ich potwierdzenia. Wymagania dotyczące diet będą szczególnie przestrzegane /dodatkowe posiłki w odpowiednich porach/. Przygotowywanie posiłków musi odbywać się na bieżąco, ze świeżych produktów zgodnie z wymaganiami określonymi odpowiednio w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2010r nr 136 poz. 914 z późn. zm.) i innych obowiązujących w tym zakresie jak również z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia. Dobowa kaloryczność posiłków ma się mieścić w granicach 2000-2200 kcal. Posiłki mają być przygotowane i dostarczane zgodnie z poniższym harmonogramem: HARMONOGRAM DOSTAW POSIŁKÓW POSIŁEK GODZINA ŚniadanieII śniadanie /przy diecie cukrzycowej/ Do 9.00 ObiadPodwieczorek przy diecie cukrzycowejKolacja /do odgrzania na miejscu/ Do 13.00 2. Na całodzienne wyżywienie składają się: - śniadanie wraz z napojami - obiad z dwóch dań oraz kompot - kolacja wraz z napojami Koszt sporządzenia posiłków wynikających z tradycji Świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy powinien być skalkulowany w cenę jednostkową usługi. 4. Przeciętna dzienna liczba pacjentów - 50 osób z dopuszczalną różnicą do 10% w obie strony. 5. Jadłospisy winny być sporządzone zgodnie z zasadami żywienia i dietetyki stosowanej opracowanej przez Instytut Żywności i Żywienia. Posiłki muszą pokrywać zapotrzebowanie na kalorie i podstawowe składniki odżywcze tj. białka, tłuszcze, witaminy oraz sole mineralne. Dekadowy jadłospis winien być przedstawiony za 5-dniowym wyprzedzeniem do akceptacji osobie wyznaczonej do tego celu przez Zamawiającego. O ewentualnych zmianach w jadłospisie należy niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. Wykonawca musi prowadzić ewidencję ilościową wydanych posiłków. Ilość potrzebnych posiłków z podziałem na diety zgłaszana będzie telefonicznie przez Zamawiającego do godz. 11.00 dnia poprzedniego. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli stosowanych surowców - w szczególności ich jakości, świadectwa ich pochodzenia, przebiegu procesów technologicznych oraz przestrzegania przez Wykonawcę składu i gramatury posiłków, a uwagi i zastrzeżenia będą składane Wykonawcy na piśmie. Wyznaczony pracownik Zamawiającego będzie sprawować nadzór nad jakością, ilością i przestrzeganiem obowiązujących norm przy sporządzaniu posiłków. Zakwestionowane przez pracownika Zamawiającego posiłki pod względem ilości i jakości podlegają natychmiastowej wymianie na koszt Wykonawcy. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek dostosowania kuchni i przestrzegania wymogów Sanepidu i HACCP. Próbki poszczególnych dostarczanych potraw są pobierane i przechowywane w zakładzie produkującym i wydającym posiłki. 6. Dopuszcza się dostarczenie obiadu wraz z kolacją (do odgrzania na miejscu). 7. Rozliczenia finansowe z Wykonawcą będą odbywać się 2 razy w miesiącu tj. na 15-go i ostatniego każdego miesiąca na podstawie rozliczeń wydanych posiłków. Będą się one odbywały wg wzoru: Ceny brutto jednego osobodnia żywienia w ZP-O x ilość faktycznie wydanych w danym okresie posiłków. Wypłata tak wyliczonego wynagrodzenia za wykonaną usługę, będzie następowała w terminie 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury od Wykonawcy, przelewem na wskazany rachunek bankowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553220003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stalowowolski.bip.podkarpackie.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach