Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30-059 Kraków, Reymonta 20
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122010240
- Data zamieszczenia: 2023-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
Reymonta 20
30-059 Kraków, woj. małopolskie
tel. 122010240
REGON: 361777097 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru oraz usługi grupy interwencyjnej w obiekcie przy ul. Wyłom 22 (Park Zakrzówek), dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest na wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnego świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru oraz usługi grupy interwencyjnej w obiekcie przy ul. Wyłom 22 (Park Zakrzówek), dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.53.23.DO.1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.1.2 Realizacja przedmiotu zamówienia, zarówno w zakresie podstawowym, jak i zakresie objętym prawem opcji, obejmuje w szczególności świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia, dozoru oraz usługi grupy interwencyjnej w obiekcie przy ul. Wyłom 22 (Park Zakrzówek). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym między innymi jego zakres, sposób realizacji i wymagania z tym związane, zawiera Załącznik nr A do SWZ.1.3 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy PZP, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie usług ochrony, na okres maksymalnie 92 dni (3 miesiące), objęta jest prawem opcji, w związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie całości lub części zamówienia objętej prawem opcji. Zamawiający dopuszcza zlecanie opcji na jednostkowo na każdy z trzech miesięcy je obejmujący oddzielenie, w zależności od możliwości finansowych i faktycznych potrzeb. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w całości lub w określonej części prawa opcji żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę przez okres kolejnych 92 dni (3 miesięcy), usług ochrony objętych dokumentacją postępowania i ofertą Wykonawcy. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji w całości lub określonej jego części od przyznania dodatkowych środków finansowych na ich wykonanie w okresie realizacji zamówienia oraz faktycznych potrzeb ich realizacji. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej certyfikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej do dnia 30 września 2023r., bądź odpowiednio do końca dnia każdego kolejnego miesiąca w przypadku częściowego zlecania prawa opcji, a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i w terminach wynikających z treści złożonej oferty.1.4 Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia sukcesywnie przez łączny okres do 5 miesięcy, czyli okres 61 dni, od dnia 1 sierpnia 2023r. od godz. 00:00 do dnia 30 września 2023r. do godz. 24:00 zgodnie z zapisami Załącznika A do SWZ w zakresie podstawowym i ewentualnie przez okres kolejnych maksymalnie 92 dni (3 miesięcy), w zakresie objętym prawem opcji (o ile zostanie zlecona), jednak nie dłużej niż do dnia 31 grudnia 2023r. do godz. 24:00.1.5 Świadczona usługa winna być objęta pełną gwarancją i odpowiedzialnością ze strony Wykonawcy. 1.6 Wykonawca musi przestrzegać przepisów BHP i p.poż w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za przestrzeganie tych przepisów.1.7 Zamawiający wymaga zapewnienia od Wykonawcy jednej osoby koordynującej pracę osób ochrony fizycznej i mienia oraz dozoru, która zapewni stały bieżący nadzór nad osobami wykonującymi usługi ochrony fizycznej i mienia oraz dozoru nad jakością wykonywanych prac objętych przedmiotem zamówienia. Koordynator będzie upoważniony do kontaktów z Zamawiającym w zakresie bieżących uwag, doboru sprzętu itp. Koordynator będzie odpowiedzialny za przekazywania osobom wykonującymi usługi ochrony fizycznej i mienia oraz dozoru uwag, zastrzeżeń i poleceń Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.1.8 Wykonawca usług jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania.1.9 Kwota wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie koszty Wykonawcy jakie poniesie lub może ponieść w związku z realizacją prac lub innych czynności związanych z ich realizacją, w tym w szczególności, wyposażenie ekip świadczących usługi.1.10 Podczas wykonywania usług pracownicy i sprzęt muszą być oznakowani nazwą firmy Wykonawcy.1.11 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaistniałe podczas wykonywania usług na terenie GMK, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania usług.2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić przy pomocy Platformy e-Zamówienia, dostępnej na stronie internetowej http://ezamowienia.gov.pl.3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium. Zgodnie z zapisami ujętymi SWZ: w pkt 29) Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w pkt 15) SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, pozwalających na realizację zamówienia, dlatego Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tzn. posiada aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 1995),2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:2.3.1 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 150.000,00 PLN brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto).Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Wykonawca musi wykazać iż:2.4.1 dysponuje i przeznaczy do realizacji niniejszego zamówienia, co najmniej siedem osób zdolnych do realizacji przedmiotu zamówienia, wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami,2.4.2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje, dwie usługi w zakresie świadczenia usług ochrony fizycznej osób i mienia na terenach użyteczności publicznej lub w budynkach użyteczności publicznej, o łącznej wartości wykazanych dwóch usług nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych brutto), wykonane lub wykonywane należycie, każda przez okres co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu.Poprzez „jeden kontrakt” Zamawiający rozumie jedną pisemną umowę odpłatną - a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu. W przypadku usług aktualnie realizowanych, Zamawiający uzna wyłącznie usługi, które Wykonawca realizuje już przez okres minimum 12 miesięcy.Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego odpowiednio do treści wzorów stanowiących Załącznik 6 do SWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-11
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zapewnienie usług ochrony osób i mienia na potrzeby imprez i innych projektów organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe
Dodano: 2024-04-24 - Świadczenie usługi ochrony i dozoru mienia Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie przy ul. Prądnickiej 76
Dodano: 2024-04-24 - „Świadczenie usługi dozorowania i ochrony mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. z/s w Brzeszczach”
Dodano: 2024-04-21 - „Świadczenie usług w zakresie dozorowania i ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Wieliczce, w tym działanie grup interwencyjnych”
Dodano: 2024-04-18 - Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia, budynku i osób, całodobowego nadzoru nad urządzenia system.monitorow dla budynku Sądu i Prokuratury w Wadowicach oraz dla lokali będących w dyspozycji Sądu
Dodano: 2024-04-04 - „Świadczenie usługi dozorowania i ochrony mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. z/s w Brzeszczach”
Dodano: 2024-03-28 - Usługa polegające na dozorze mienia i prowadzeniu portierni wraz z grupą interwencyjną
Dodano: 2024-03-13 - Zapewnienie usług ochrony osób i mienia na potrzeby wydarzeń organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe
Dodano: 2024-03-01 - Dozorowanie i ochrona osób i mienia na terenie obiektów Oddziału w Krakowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w okresie 6 miesięcy w podziale na 3 części
Dodano: 2024-02-29 - „Ochrona fizyczna osób i mienia oraz monitorowanie obiektów Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie”
Dodano: 2024-02-23