Przetargi.pl
Usługa polegające na dozorze mienia i prowadzeniu portierni wraz z grupą interwencyjną

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-503 Kraków, Strzelecka 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika w Krakowie
    Strzelecka 2
    31-503 Kraków, woj. małopolskie
    REGON: 000298583
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzieciecyszpital.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa polegające na dozorze mienia i prowadzeniu portierni wraz z grupą interwencyjną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dozorze mienia i prowadzeniu portierni obiektów Zamawiającegozlokalizowanych w Krakowie przy:1.1. ul. Strzelecka 2 - Budynek Główny– obsługa całodobowa w każdy dzień tygodnia;1.2. ul. Strzelecka 2A - Pawilon Jakubowskiego – obsługa całodobowa w każdy dzień tygodnia,wraz z grupą interwencyjną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą owartości: 7 000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału wzakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tj. Zamawiający wymaga, abyWykonawca posiadał:1.1. aktualną koncesje wydaną przez właściwego Ministra na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usługochrony osób i mienia wydanej w oparciu o postanowienia Ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia.1.2. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, warunek o którym powyżej mowa w pkt. 1. musi zostać spełniony w całości przez jednego z Wykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który realizuje usługi do których realizacji te uprawnienia są wymagane.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału wzakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:2.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa terminskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonywał nieprzerwanieprzez okres co najmniej 18 miesięcy lub w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonujenieprzerwanie przez okres co najmniej 18 miesięcy co najmniej dwie (2) usługi ochrony fizycznej w budynkach użytecznościpublicznej , o wartości nie mniejszej niż 800 000 zł każda (w okresie wymaganych warunkiem udziału 18 m-cy),2.1.1. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadachokreślonych w art. 118 Pzp, warunek o którym powyżej mowa w pkt. 2.1., musi zostać spełniony w całości przez jednego zWykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje sięWykonawca.2.1.2. W odniesieniu do warunku, o którym mowa w pkt. 2.1. powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolnościsą wymagane – zgodnie z dyspozycją art. 117 ust. 4 Pzp.2.1.2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika,które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy zgodnie z dyspozycją art. 117 ust. 4 Pzp - wzór oświadczenia stanowizałącznik nr 5 do SWZ.2.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej:2.2.1. jedną osobą pełniącą funkcję Koordynatora Zespołu Pracowników Ochrony, która posiada co najmniej 2 latadoświadczenia w pracy polegającej na zarządzaniu zespołem pracowników ochrony, które zdobyła w okresie 5 lat przedterminem składania ofert, W sytuacji, gdy wskazana przez Wykonawcę osoba w tym samym okresie czasu wykonywałazadania polegające na zarządzaniu pracownikami ochrony w różnych obiektach, należy uwzględnić ten okres czasu tylkojeden raz. Zamawiający nie dopuszcza możliwości, aby Koordynator świadczył jednocześnie usługi fizycznej ochrony osób imienia w obiekcie.2.2.2. trzema pracownikami ochrony posiadającymi co najmniej 1 rok doświadczenie w pracy polegającej na ochronie osób imienia w budynkach użyteczności publicznej, które zdobyły w okresie 5 lat przed terminem składania ofert; wpisana na listękwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2021.1995 t.j.).2.2.3. pięcioma pracownikami posiadającymi co najmniej 1 rok doświadczenie w pracy polegającej na ochronie osób imienia w budynkach użyteczności publicznej, które zdobyły w okresie 5 lat przed terminem składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach