Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jaj.

Zespół Szkół Ekonomiczno-Hotelarskich im. Emilii Gierczak ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Łopuskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-94 35 115 55 , fax. 0-94 35 115 55
  • Data zamieszczenia: 2019-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ekonomiczno-Hotelarskich im. Emilii Gierczak
    ul. Łopuskiego 13
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-94 35 115 55, fax. 0-94 35 115 55
    REGON: 33144461100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsehkolobrzeg.finn.pl/bipkod/008

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jaj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jaj w okresie od 01.07.2019 do 31.12.2019.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do występowania w obrocie gospodarczym, przez co zamawiający rozumie aktualny wpis do odpowiedniej ewidencji, potwierdzający wykonywanie przez wykonawcę robót będących przedmiotem postępowania,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z rejestru sądowego (KRS), albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu. 2. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego dla Wykonawcy urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji w tym zakresie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji w tym zakresie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat zamówień publicznych na dostawy artykułów spożywczych będących przedmiotem niniejszego postępowania wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłową ich realizację na druku stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji, przy czym Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykonał minimum trzy dostawy o porównywalnej wielkości. 5. Zaświadczenie Inspekcji Sanitarnej lub inny równoważny dokument potwierdzający, że wykonawca zamówienia wdrożył zasady systemu HACCP lub, że spełnia wymogi sanitarne i stosuje zasady dobrej praktyki higienicznej. 6. Oświadczenie o posiadaniu lub dysponowaniu środkami transportu gwarantującymi realizacje dostaw do Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. 7. Oświadczenie o pozostawaniu w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej prawidłową realizacje zamówienia. 8. Oświadczenie wykonawcy zamówienia, że dostarczane przez niego interesujące Zamawiającego asortymenty artykułów spożywczych produkowane są przez zakłady spełniające warunki sanitarne i pozostające pod stałym nadzorem służb sanitarnych, na druku stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji. Jednocześnie zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania na życzenie takich zaświadczeń od podwykonawców zamówienia (np. producentów realizujących dostawy dla hurtowni). 9. Oświadczenie w trybie art. 25a ust. 1 wyżej cytowanej Ustawy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu jego warunków na druku stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji. 10. Odpis polisy ubezpieczenia w zakresie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, z rozszerzeniem na tzw. OC – produkt. 11. Zobowiązanie do przedłużenia ubezpieczenia w zakresie OC, 12. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach