Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu ogłasza przetarg
- Adres: 59700 Bolesławiec, ul. Jeleniogórska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 380 225 , fax. 75 738 00 13 75 738 02 01
- Data zamieszczenia: 2018-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
ul. Jeleniogórska 4
59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 757 380 225, fax. 75 738 00 13 75 738 02 01
REGON: 31033800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbol.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów szewnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - Załącznik nr 2. do SIWZ. 1. Parametry opisane w Formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe stanowią wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. 2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaoferowane materiały szewne były zapakowane w jednostkowe sterylne opakowanie łatwe do otwarcia. 3. Zamawiający wymaga łatwego dostępu do igły (materiałów szewnych) po otwarciu opakowania przez pielęgniarkę instrumentującą niewymagającego wykonywania dodatkowych manipulacji w celu uchwycenia igły imadłem chirurgicznym po otwarciu opakowania. 4. Zamawiający wymaga, aby materiał szewny był oznaczony na każdym etapie otwarcia opakowania, zarówno na opakowaniu zewnętrznym jak i saszetce na stoliku instrumentariuszki. 5. Zamawiający wymaga podwójnego opakowania materiału szewnego. 6. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimalny termin ważności 8 m-cy liczone od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Za zgodą Zamawiającego dostarczony przedmiot zamówienia może posiadać termin ważności krótszy niż 8 miesięcy licząc od daty dostawy. 7. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie niezbędne dopuszczenia do użytkowania w placówkach służby zdrowia. 8. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość zamówienia lub dane zadanie/zadania w formie pisemnej pod rygorem nieważności. W przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty na całość zamówienia lub na dane zadanie/zadania wszystkie oferty tego Wykonawcy zostaną odrzucone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty składające się na ofertę: 1 formularz oferty według załącznika nr 1 do SIWZ wraz z formularzem cenowym Załącznik 2.1 do 2.10 (Zamawiający prosi o załączenie wypełnionego Formularza cenowego na płycie CD lub DVD); 2 pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do podpisania oferty nie wynika z innych załączonych dokumentów, 3 w przypadku korzystania przez wykonawcę z zasobów innych podmiotów – dowody w celu wykazania, że wykonawca rzeczywiście będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w tym w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający oddanie do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH Z PRZEZNACZENIEM NA POMOC UKRAINIE (ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE II)
Dodano: 2022-10-28 - Dostawa materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych
Dodano: 2022-09-25 - Dostawa materiałów opatrunkowych oraz szewnych do Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.
Dodano: 2020-07-27 - dostawa materiałow opatrunkowych i srodków dezynfekcyjnych
Dodano: 2020-05-18 - Sukcesywne dostawy materiałów szewnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2020-04-08 - ZP/PN/2020/11 - nici
Dodano: 2020-03-17 - Dostawa materiałów szewnych dla Bloku Operacyjnego Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu
Dodano: 2019-07-22 - Dostawa materiałów opatrunkowych i środków dezynfekcyjnych
Dodano: 2019-04-26 - dostawa materiałów do chirurgicznego zszywania ran w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2019-03-27 - ZP/PN/2019/15- nici
Dodano: 2019-03-01