Przetargi.pl
Świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Gminy Jawor wraz z Jednostkami Organizacyjnymi, Instytucjami Kultury i Zakładami Budżetowymi oraz Jednostką OSP

Gmina Jawor ogłasza przetarg

  • Adres: 59400 Jawor, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 702 021
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jawor
    ul. Rynek 1
    59400 Jawor, woj. dolnośląskie
    tel. 768 702 021
    REGON: 39064739200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jawor.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Gminy Jawor wraz z Jednostkami Organizacyjnymi, Instytucjami Kultury i Zakładami Budżetowymi oraz Jednostką OSP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest: Nazwa postępowania: „Świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Gminy Jawor wraz z Jednostkami Organizacyjnymi, Instytucjami Kultury i Zakładami Budżetowymi oraz Jednostką OSP” Powyższe w ramach 4 odrębnych części o podanych niżej zakresach: Część nr 1: Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk i ubezpieczenie sprzętu elektronicznego dla Gminy Jawor wraz jednostkami organizacyjnymi i zakładami budżetowymi, instytucjami kultury oraz jednostką OSP. Zakres zamówienia obejmuje: Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk w tym: ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenie przedmiotów szklanych, szyb od stłuczenia, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego. Część nr 2: Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia dla Gminy Jawor wraz jednostkami organizacyjnymi i zakładami budżetowymi, instytucjami kultury oraz jednostką OSP. Część nr 3: Ubezpieczenia komunikacyjne dla Gminy Jawor wraz jednostkami organizacyjnymi i zakładami budżetowymi, instytucjami kultury oraz jednostką OSP. Zakres zamówienia obejmuje: a) Obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych b) Ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty autocasco c) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów d) Ubezpieczenie Assistance Część nr 4: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczej Straży Pożarnej Gminy Jawor oraz Młodzieżowych Drużyn Pożarniczych. Zakres zamówienia obejmuje: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków 2. Wykonawca jest obowiązany załączyć do oferty Ogólne Warunki Ubezpieczenia lub inne równoważne. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załącznikach nr 1 - 4 Opis Przedmiotu Zamowienia do SIWZ. 4. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia określone zostały w Projektach umów generalnych (Załączniki nr 6,7,8 oraz 9 do SIWZ). V. Zamówienia częściowe i wariantowe: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na cztery części. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie albo wybrane części zamówienia. 3. Zamówienie jest podzielone na 4 części zgodnie Opisem Przedmiotu Zamówienia. VI. Sposób realizacji zamówienia: 1. Ogólne i szczególne warunki ubezpieczenia, którymi posługuje się Wykonawca i które wskazuje w dokumencie potwierdzającym ochronę ubezpieczeniową w zakresie ryzyk określonych w SIWZ, mają zastosowanie tylko w kwestiach nieuregulowanych w SIWZ i w ofercie. 2. Przez cały okres wykonywania zamówienia Wykonawca gwarantuje niezmienność ogólnych warunków ubezpieczenia, na podstawie których udzielana będzie ochrona ubezpieczeniowa. Wyjątek od tej zasady dopuszczalny będzie w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności kodeksu cywilnego i ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczeń Komunikacyjnych, w zakresie, w jakim zmiany te dotyczyć będą postanowień umów ubezpieczenia wskazanych w SIWZ. 3. Postępowanie prowadzone jest przy udziale Marsh Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Al. Jerozolimskich 98, zwanym w dalszej części niniejszej SIWZ „brokerem ubezpieczeniowym”, który jako pośrednik ubezpieczeniowy działa w imieniu i na rzecz Zamawiającego i każdej jednostki organizacyjnej, instytucji kultury oraz zakładu budżetowego. Broker ubezpieczeniowy będzie pośredniczył przy zawarciu umowy, a następnie będzie nadzorował jej realizację przez Wykonawcę. 4. Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę ubezpieczenia, zapłaci brokerowi ubezpieczeniowemu kurtaż w wysokości zwyczajowo stosowanej. 5. Wykonawca udziela ochrony ubezpieczeniowej na warunkach wyznaczonych treścią SIWZ i zgodnych ze złożoną ofertą. 6. Wykonawca, wykonując usługę będzie udzielał ochrony ubezpieczeniowej i obejmował ochroną ubezpieczeniową ryzyka wskazane w załącznikach nr 1,2,3,4 Opis przedmiotu zamówienia. VII. Termin wykonania zamówienia: 1. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2019 r. do dnia 31.12.2020 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający wymaga by Wykonawca wykazał się posiadaniem zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie nie węższym niż rodzaj i przedmiot ubezpieczenia albo gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów: - zaświadczeniem właściwego organu, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie, lub - oświadczeniem Wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia wraz z przytoczeniem podstawy prawnej, lub - oświadczeniem o notyfikacji właściwego organu kraju siedziby Wykonawcy, iż notyfikacja została dokonana i przyjęta przez właściwy polski organ – jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek powinien wykazać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (Załącznik nr 10 do SIWZ), 2) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - Załączniki nr 11a i 11b do SIWZ, 7) Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 12 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach