Przetargi.pl
„sukcesywną dostawę materiałów medycznych i opatrunków dla SPZOZ w Wolsztynie”

SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WOLSZTYNIE ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, ul. Wschowska 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W WOLSZTYNIE
    ul. Wschowska 3
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    REGON: 970773426
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „sukcesywną dostawę materiałów medycznych i opatrunków dla SPZOZ w Wolsztynie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet nr 1. poz. 1 materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Pakiecie nr 1Pakiet nr 2. poz. 1 -31; materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Pakiecie nr 2Pakiet nr 3. poz. 1 materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Pakiecie nr 3.Pakiet nr 4. poz. 1-10 materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Pakiecie nr 4Pakiet nr 5. poz. 1 -17, materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Pakiecie nr 5Pakiet nr 6. poz. 1-8, materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Pakiecie nr 6Pakiet nr 7. poz. 1-2 materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Pakiecie nr 7Pakiet nr 8. poz. 1-4, materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Pakiecie nr8Pakiet nr 9. poz. 1 materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Pakiecie nr 9Pakiet nr 10. poz. 1 materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Pakiecie nr 10Pakiet nr 11. poz. 1 materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Pakiecie nr 11Pakiet nr 12. poz. 1-2 materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Pakiecie nr 12Pakiet nr 13. poz. 1-3, materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Pakiecie nr 13Pakiet nr 14. poz. 1-2, materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Pakiecie nr 14Pakiet nr 15. poz. 1-3, materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Pakiecie nr 15Pakiet nr 16. poz. 1-4, materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Pakiecie nr 16Pakiet nr 17. poz. 1-15, materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Pakiecie nr 17Pakiet nr 18. poz. 1 materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Pakiecie nr 18Pakiet nr 19. poz. 1-6, materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Pakiecie nr 19.Pakiet nr 20. poz. 1 -3, materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SWZ, tj. w Pakiecie nr 20.Pakiet nr 21. poz. 1-5, materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SWZ, tj. w Pakiecie nr 21,Pakiet nr 22. poz. 1-2, materiały medyczne; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SWZ, tj. w Pakiecie nr 22
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach okre-ślonych w Rozdziale 7 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:5) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej:Na Część 1 zamówienia (Pakiet nr 1): co najmniej 2 dostawy materiałów opatrunkowych o wartości co najmniej 5 000 zł brutto każda;Na Część 2 zamówienia (Pakiet nr 2): co najmniej 2 dostawy jałowych materiałów opatrunkowych o wartości co najmniej 52000 zł brutto każda;Na Część 3 zamówienia (Pakiet nr 3): co najmniej 2 dostawy materiałów opatrunkowych o wartości co najmniej 700 zł brutto każda;Na Część 4 zamówienia (Pakiet nr 4): co najmniej 2 dostawy materiałów opatrunkowych o wartości co najmniej 26 000 zł brutto każda;Na Część 5 zamówienia (Pakiet nr 5): co najmniej 2 dostawy materiałów opatrunkowych o wartości co najmniej 40 000 zł brutto każda;Na Część 6 zamówienia (Pakiet nr 6): co najmniej 2 dostawy materiałów opatrunkowych o wartości co najmniej 90 000 zł brutto każda;Na Część 7 zamówienia (Pakiet nr 7): co najmniej 2 dostawy materiałów opatrunkowych o wartości co najmniej 32 000 zł brutto każda;Na Część 8 zamówienia (Pakiet nr 8): co najmniej 2 dostawy materiałów opatrunkowych obejmujących swoim za-kresem dostawę kaniul o wartości co najmniej 8 000 zł brutto każda;Na Część 9 zamówienia (Pakiet nr 9): co najmniej 2 dostawy materiałów opatrunkowych o wartości co najmniej 22 000 zł brutto każda;Na Część 10 zamówienia (Pakiet nr 10): co najmniej 2 dostawy materiałów opatrunkowych o wartości co najmniej 1 000 zł brutto każda;Na Część 11 zamówienia (Pakiet nr 11): co najmniej 2 dostawy materiałów opatrunkowych o wartości co najmniej 9 000 zł brutto każda;Na Część 12 zamówienia (Pakiet nr 12): co najmniej 2 dostawy materiałów opatrunkowych o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każda;Na Część 13 zamówienia (Pakiet nr 13): co najmniej 2 dostawy materiałów opatrunkowych o wartości co najmniej 22 000 zł brutto każda.Na Część 14 zamówienia (Pakiet nr 13): co najmniej 2 dostawy materiałów opatrunkowych o wartości co najmniej 300 zł brutto każdaNa Część 15 zamówienia (Pakiet nr 13): co najmniej 2 dostawy materiałów opatrunkowych o wartości co najmniej 50 000 zł brutto każdaNa Część 16 zamówienia (Pakiet nr 13): co najmniej 2 dostawy materiałów opatrunkowych o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każdaNa Część 17 zamówienia (Pakiet nr 13): co najmniej 2 dostawy materiałów opatrunkowych o wartości co najmniej 40 000 zł brutto każdaNa Część 18 zamówienia (Pakiet nr 13): co najmniej 2 dostawy materiałów opatrunkowych o wartości co najmniej 8 000 zł brutto każdaNa Część 19 zamówienia (Pakiet nr 13): co najmniej 2 dostawy materiałów opatrunkowych o wartości co najmniej 2 000 zł brutto każdaNa Część 20 zamówienia (Pakiet nr 13): co najmniej 2 dostawy materiałów opatrunkowych o wartości co najmniej 90 000 zł brutto każdaNa Część 21 zamówienia (Pakiet nr 13): co najmniej 2 dostawy materiałów opatrunkowych o wartości co najmniej 1000 zł brutto każdaNa Część 22 zamówienia (Pakiet nr 13): co najmniej 2 dostawy materiałów opatrunkowych o wartości co najmniej 11 000 zł brutto każdaPozostałe informacje określone w rozdz. 6 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach