Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda ogłasza przetarg
- Adres: 61485 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 211
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 312 405 , fax. 618 312 485
- Data zamieszczenia: 2018-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda
ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 211
61485 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 312 405, fax. 618 312 485
REGON: 103694500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ohp.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka budżetowa trzeciego stopnia
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa różnego rodzaju produktów spożywczych do Ośrodków Szkolenia i Wychowania WWK OHP w Chraplewie, Niechanowie, Próchnowie i Szamocinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnego rodzaju produktów spożywczych do Ośrodków Szkolenia i Wychowania WWK OHP w Chraplewie, Niechanowie, Próchnowie i Szamocinie. Zamówienie podzielone jest na 28 zadań częściowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji (protokołu z sesji otwarcia ofert) o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp. na stronie internetowej, na której udostępniana jes SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wg druku dołączonego do SIWZ - załącznik nr 2.2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Św. Jana Pawła II w Kłodawie w roku 2024.
Dodano: 2024-04-17 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Św. Jana Pawła II w Kłodawie w roku 2024.
Dodano: 2024-04-17 - Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Białych Górników w Kłodawie w roku 2024.
Dodano: 2024-04-16 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu
Dodano: 2024-04-13 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu
Dodano: 2024-04-13 - Dostawy mięsa i przetworów mięsnych, warzy świeżych i owoców oraz pieczywa i wyrobów cukierniczych
Dodano: 2024-01-17 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-01-03 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2023-11-15 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2023-10-22 - Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.07.2023 r. do 30.09.2023 r. - III kwartał
Dodano: 2023-05-22