Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.07.2023 r. do 30.09.2023 r. - III kwartał

Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, Mikołaja Kopernika, 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Rawiczu
    Mikołaja Kopernika, 4
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    REGON: 368559038
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcuwrawicz.bipstrona.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.07.2023 r. do 30.09.2023 r. - III kwartał
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Pakówce, w okresie od 01.07.2023 r. do 30.09.2023 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w Formularzu ofertowo - cenowym dla Części I zamówienia wg Załącznika Nr 5A do SWZ. Zakres dostaw, oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 3 do SWZ oraz projekcie umowy wg Załącznika Nr 4 do SWZ.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Pakówce, w okresie od 01.07.2023 r. do 30.09.2023 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w Formularzu ofertowo - cenowym dla Części II zamówienia wg Załącznika Nr 5B do SWZ. Zakres dostaw, oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 3 do SWZ oraz projekcie umowy wg Załącznika Nr 4 do SWZ.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Pakówce, w okresie od 01.07.2023 r. do 30.09.2023 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w Formularzu ofertowo - cenowym dla Części III zamówienia wg Załącznika Nr 5C do SWZ. Zakres dostaw, oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 3 do SWZ oraz projekcie umowy wg Załącznika Nr 4 do SWZ.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Pakówce, w okresie od 01.07.2023 r. do 30.09.2023 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w Formularzu ofertowo - cenowym dla Części IV zamówienia wg Załącznika Nr 5D do SWZ. Zakres dostaw, oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 3 do SWZ oraz projekcie umowy wg Załącznika Nr 4 do SWZ.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Pakówce, w okresie od 01.07.2023 r. do 30.09.2023 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w Formularzu ofertowo - cenowym dla Części V zamówienia wg Załącznika Nr 5E do SWZ. Zakres dostaw, oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 3 do SWZ oraz projekcie umowy wg Załącznika Nr 4 do SWZ.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Pakówce, w okresie od 01.07.2023 r. do 30.09.2023 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w Formularzu ofertowo - cenowym dla Części VI zamówienia wg Załącznika Nr 5F do SWZ. Zakres dostaw, oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 3 do SWZ oraz projekcie umowy wg Załącznika Nr 4 do SWZ.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Pakówce, w okresie od 01.07.2023 r. do 30.09.2023 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w Formularzu ofertowo - cenowym dla Części VII zamówienia wg Załącznika Nr 5G do SWZ. Zakres dostaw, oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 3 do SWZ oraz projekcie umowy wg Załącznika Nr 4 do SWZ.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Pakówce, w okresie od 01.07.2023 r. do 30.09.2023 r., tj. sprzedaż i dostawa artykułów określonych w Formularzu ofertowo - cenowym dla Części VIII zamówienia wg Załącznika Nr 5H do SWZ. Zakres dostaw, oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia wg Załącznika Nr 3 do SWZ oraz projekcie umowy wg Załącznika Nr 4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże na podstawie złożonych dokumentów, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 1 sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych. Przez sukcesywną dostawę rozumie się: dostawę artykułów spożywczych, w asortymencie należącym do grupy produktów odpowiadającej części zamówienia, na którą składana jest oferta, przez okres minimum 3 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż kwota brutto:1) dla Części I – Artykuły spożywcze – 15 000,00 zł,2) dla Części II – Nabiał - 10 000,00 zł,3) dla Części III – Owoce i warzywa - 12 000,00 zł,4) dla Części IV – Mięso i wędliny - 20 000,00 zł,5) dla Części V – Pieczywo i ciasto - 10 000,00 zł,6) dla Części VI – Drób - 2 500,00 zł,7) dla Części VII – Jajka – 4 000,00 zł,8) dla Części VIII – Ryby - 3 000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach