Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach ogłasza przetarg
- Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 6810715 , fax. 58 6811522
- Data zamieszczenia: 2020-11-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
ul. Gdańska 26
83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
tel. 58 6810715, fax. 58 6811522
REGON: 19168725300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.kartuzy.ibip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach . 2. Zamówienie podzielone zostało na dwie części – zadania. Zadanie Nr 1 – dostawa żwiru. Zamówienie dotyczy dostawy żwiru o uziarnieniu 0-4 mm w ilości 5600 ton do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2020/2021. Zadanie nr 2 – dostawa soli drogowej. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa soli drogowej niezbrylającej (mielonej) w ilości 1000 ton przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2020/2021. Dostarczana sól drogowa powinna charakteryzować się następującymi parametrami: a. zawartość chlorku sodu (NaCl) min.- 90%; b. zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie max - 3% c. zawartość wody – max. 1% d. zawartość substancji zapobiegającej zbrylaniu min. 20 mg/kg e. skład ziarnowy soli: · ilość ziaren > 6 mm – max 5% · ilość ziaren od 1 mm do 6 mm – min 40% f. sól w momencie dostawy nie może być w stanie zbrylonym Ustalenia dodatkowe: 1. Dostawa żwiru i soli drogowej będzie odbywać się sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do Obwodu Drogowego w Sierakowicach oraz/lub na plac składowy w Kartuzach. Dostawa obejmuje również rozładunek materiału we wskazane miejsce przez Zamawiającego. 2. Każdorazowe zapotrzebowanie zostanie zgłoszone pisemnie lub faksem lub pocztą elektroniczną przez pracownika Zarzadu Dróg Powiatowych w Kartuzach. Zamawiane partie dostaw winny być realizowane najpóźniej w ciągu 5 dni (zgodnie z ofertą) od daty zgłoszenia zapotrzebowania. 3. Na wykonaną dostawę Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć certyfikat zgodności lub atest, który potwierdzi, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom. 4. W razie stwierdzenia wad jakościowych Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w ciągu 3 dni od zgłoszenia. Uznanie reklamacji następować winno poprzez wymianę produktu wadliwego na wolny od wad, na koszt Wykonawcy (wraz z załadunkiem wadliwego materiału), w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji. 5. Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnej ilości żwiru lub/i soli Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. Podane przez Zamawiającego w formularzu ofertowym ilości żwiru i soli objętych zamówieniem mają charakter szacunkowy i są obliczone na podstawie średniego dotychczasowego zapotrzebowania. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości zamawianego żwiru i soli w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania – jednak gwarantuje, że zamówienie nie będzie niższe niż 50 % w zakresie łącznej kwoty całości zamówienia określonej w umowie. Z tego tytułu nie służą Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega sobie prawo pomniejszenia wynagrodzenia za faktycznie dostarczony żwir/sól. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212120-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy, Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ(jeśli dotyczy),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA KRUSZYWA W 2021 r.
Dodano: 2020-12-03 - DOSTAWA KRUSZYWA W 2020 r.
Dodano: 2020-02-07 - Dostawa kruszywa w 2019 r.
Dodano: 2019-01-09 - DOSTAWA KRUSZYWA W 2018 r.
Dodano: 2018-01-26 - Dostawa kruszywa w 2018 r.
Dodano: 2018-01-12 - na sukcesywną dostawę materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach 2017/2018.
Dodano: 2017-10-09 - Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, znaków drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach – II.
Dodano: 2017-07-14 - DOSTAWA KRUSZYWA W 2017 R.
Dodano: 2017-01-31