Przetargi.pl
na sukcesywną dostawę materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach 2017/2018.

Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6810715 , fax. 58 6811522
  • Data zamieszczenia: 2017-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
    ul. Gdańska 26
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 6810715, fax. 58 6811522
    REGON: 19168725300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.kartuzy.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    na sukcesywną dostawę materiałów uszorstniających do zimowego utrzymania dróg dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach 2017/2018.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie Nr 1 – dostawa żwiru. Zamówienie dotyczy dostawy żwiru o uziarnieniu 0-4 mm w ilości 7500 ton do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2017/2018. Zadanie nr 2 – dostawa soli drogowej. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa soli drogowej niezbrylającej (mielonej) w ilości do 1500ton przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2017/2018. Dostarczana sól drogowa powinna charakteryzować się następującymi parametrami: a. zawartość chlorku sodu (NaCl) min.- 90%; b. zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie max - 3% c. zawartość wody – max. 1% d. zawartość substancji zapobiegającej zbrylaniu min. 20 mg/kg e. skład ziarnowy soli: · ilość ziaren > 6 mm – max 5% · ilość ziaren od 1 mm do 6 mm – min 40% f. sól w momencie dostawy nie może być w stanie zbrylonym Ustalenia dodatkowe: 1. Dostawa żwiru i soli drogowej będzie odbywać się sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego do Obwodu Drogowego w Sierakowicach lub na plac składowy w Kartuzach. Dostawa obejmuje również rozładunek materiału we wskazane miejsce przez Zamawiającego. 2. Każdorazowe zapotrzebowanie zostanie zgłoszone pisemnie lub faksem lub pocztą elektroniczną przez pracownika Zarzadu Dróg Powiatowych w Kartuzach. Zamawiane partie dostaw winny być realizowane najpóźniej w ciągu 6 dni (zgodnie z ofertą) od daty zgłoszenia zapotrzebowania. 3. Na wykonaną dostawę Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć certyfikat zgodności lub atest, który potwierdzi, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom. 4. W razie stwierdzenia wad jakościowych Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w ciągu 3 dni od zgłoszenia. Uznanie reklamacji następować winno poprzez wymianę produktu wadliwego na wolny od wad, na koszt Wykonawcy (wraz z załadunkiem wadliwego materiału), w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji. 5. Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnej ilości żwiru lub/i soli Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212120-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ(jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach