STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH ogłasza przetarg
- Adres: 37-450 Stalowa Wola, Al. Jana Pawła II
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. +48508082032, +48506656760
- Data zamieszczenia: 2020-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: STALOWOWOLSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
Al. Jana Pawła II 25A
37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. +48508082032, +48506656760
REGON: 384503002 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa materiałów ogólnobudowlanych i wykończeniowych dla wskazanych jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa niezbędnych materiałów ogólnobudowlanych i wykończeniowych, zgodnych ze szczegółowym opisem zamówienia, potrzebnych do przeprowadzenia prac remontowo-budowlanych we wskazanych jednostkach organizacyjnych Gminy Stalowa Wola na okres od momentu podpisania umowy do 31.12.2020. 2. Podana ilość asortymentu ma charakter szacunkowy pozwalający na realną wycenę oferty. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość zmiany ilości zakładanej w Załączniku nr 2 , która może wynikać z różnorodności prac jaki i z ich ilości. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia. 3. Nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określające typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo, a ich wskazanie ma na celu określenie minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, a wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych tzn. nie gorszych niż produkty wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Produkt równoważny będzie posiadał te same właściwości co do jakości co produkt wskazany w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym w celu oceny równoważności w formularzu asortymentowo-cenowym należy wskazać PRODUCENTA i NAZWĘ oferowanego produktu. W przypadku braku wskazania w/w danych zamawiający przyjmuje że produktem wycenionym w ofercie jest produkt wskazany w opisie. 4. Szczegółowy zakres zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy. 5. Wykonawca, po wcześniejszym uzgodnieniu, zrealizuje dostawy do siedziby poszczególnych jednostek własnym transportem, na własny koszt. Dostawa obejmuje rozładunek oraz wniesienie towaru do miejsca wskazanego przez osobę upoważnioną z danej jednostki. 6. Rozliczenia z Wykonawca będą prowadzone na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw, w oparciu o ceny jednostkowe wskazane w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy, będący elementem oferty Wykonawcy. 7. Rozliczenia z Wykonawcą będą realizowane na podstawie dokumentów księgowych potwierdzających faktycznie zrealizowane dostawy, tj. FV płatna przelewem, z terminem płatności 30 dni, wystawiona na nabywcę Gmina Stalowa Wola ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola NIP 865-239-87-25 REGON 830 409 086 oraz wskazywać poszczególnych odbiorców dostaw wg danych określonych w Rozdziale I SIWZ 8. Dostarczane wraz z towarem dowody księgowe muszą być dostarczone i odebrane przez upoważnioną osobę z danej jednostki. 9. W przypadku dostarczenia towaru nieodpowiadającego normom jakościowym, upoważniony pracownik jednostki organizacyjnej informuje dostawcę o stwierdzonych nieprawidłowościach oraz spisuje protokół, pisemnie lub telefonicznie zawiadamiając Wykonawcę, wzywając go jednocześnie do natychmiastowego dostarczenia produktów odpowiednich jakościowo i wolnych od wad. W przypadku braku wymiany towaru/lub trwającej dłużej niż 48 godzin, Zamawiający może dokonać samodzielnego zakupu potrzebnego asortymentu, a kosztami obciążyć Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ wypełniony i podpisany przez wykonawcę, 2) formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ wypełniony i podpisany przez wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów budowlanych i drzwi wewnętrznych – zamówienie z podziałem na 2 części
Dodano: 2023-06-14 - Dostawa materiałów budowlanych
Dodano: 2020-07-27 - Dostawa materiałów budowlanych
Dodano: 2020-01-31 - Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów budowlanych do kontynuowania prac przy Kaplicy Przedpogrzebowej Przycmentarnej w miejscowości Bircza na działkach nr 258, 260 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa kaplicy (domu pogrzebowego) na cmentarzu komunalnym w miejscowości Bircza”
Dodano: 2019-07-24 - Dostawa materiałów budowlanych
Dodano: 2019-02-05 - Dostawa sukcesywna, w miarę potrzeb materiałów elektrycznych, elektronicznych, hydraulicznych, oświetleniowych oraz różnych akcesoriów, narzędzi i materiałów przez okres 12 miesięcy dla Politechniki Rzeszowskiej.
Dodano: 2018-10-17 - Zakup i dostawa paneli podłogowych, stolarki wewnętrznej oraz grzejników dla DDP w ramach projektu „Wspieranie aktywności osób starszych i niesamodzielnych w gminie Jawornik Polski"
Dodano: 2018-08-20 - Zakup i dostawa paneli podłogowych, stolarki wewnętrznej oraz grzejników dla DDP w ramach projektu „Wspieranie aktywności osób starszych i niesamodzielnych w gminie Jawornik Polski"
Dodano: 2018-08-03 - Dostawa materiałów budowlanych
Dodano: 2018-02-20 - Dostawa materiałów budowlanych, ogólnobudowlanych i tarcicy(zamówienie z podziałem na 3 części)
Dodano: 2017-02-16