Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 35-959 Rzeszów, Powstańców Warszawy
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 7432175; 8653888; 8653838, , fax. 17 8651075
- Data zamieszczenia: 2018-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Powstańców Warszawy 12
35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 17 7432175; 8653888; 8653838, , fax. 17 8651075
REGON: 17490000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sukcesywna, w miarę potrzeb materiałów elektrycznych, elektronicznych, hydraulicznych, oświetleniowych oraz różnych akcesoriów, narzędzi i materiałów przez okres 12 miesięcy dla Politechniki Rzeszowskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie częściowe nr 1: Dostawa sukcesywna, w miarę potrzeb materiałów hydraulicznych przez okres 12 miesięcy dla Politechniki Rzeszowskiej. Zadanie częściowe nr 2: Dostawa sukcesywna w miarę potrzeb różnych akcesoriów, narzędzi i materiałów przez okres 12 miesięcy dla Politechniki Rzeszowskiej Zadanie częściowe nr 3: Dostawa sukcesywna, w miarę potrzeb materiałów elektrycznych przez okres 12 miesięcy dla Politechniki Rzeszowskiej. Zadanie częściowe nr 4: Dostawa sukcesywna, w miarę potrzeb materiałów oświetleniowych przez okres 12 miesięcy dla Politechniki Rzeszowskiej. Zadanie częściowe nr 5: Dostawa sukcesywna, w miarę potrzeb materiałów elektronicznych przez okres 12 miesięcy dla Politechniki Rzeszowskiej. Określone w przedmiocie zamówienia wyroby winny być fabrycznie nowe, zapakowane w sposób zabezpieczający je przed uszkodzeniem, pochodzić z bieżącej produkcji i być wolne od wad. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, tj. w ilościach wykazanych w formularzu cenowym. Wykonawca realizuje przedmiot umowy partiami w oparciu o zapotrzebowania częściowe zgłaszane Wykonawcy przez Zamawiającego faksem, pocztą elektroniczną lub telefoniczne przez osobę upoważnioną. Wykonawca po otrzymaniu zamówienia ma obowiązek w terminie do 3 godzin od daty otrzymania zgłoszenia poinformować Zamawiającego o posiadaniu materiałów wyszczególnionych w zamówieniu i o terminie odbioru towaru na terenie Rzeszowa. Termin realizacji zapotrzebowania częściowego przez wykonawcę nie może być dłuższy niż 4 dni robocze licząc od daty złożenia zamówienia. W obowiązku wykonawcy będzie również załadunek do transportu zamawiającego zamawianych materiałów. Koszty opakowań, załadunku, podatki oraz wszystkie pozostałe koszty związane z terminową i prawidłową realizacją zamówienia ponosi Wykonawca i uwzględnia je w cenie oferty. Wykonawca ma obowiązek wydać przedmiot zamówienia Zamawiającemu na terenie miasta Rzeszowa. Szczegółowy opis materiałów wraz z ilościami maksymalnymi został zawarty w zał. nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44111000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty (zał. nr 1 do SIWZ) oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 2 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów budowlanych i drzwi wewnętrznych – zamówienie z podziałem na 2 części
Dodano: 2023-06-14 - Dostawa materiałów budowlanych
Dodano: 2020-07-27 - Sukcesywna dostawa materiałów ogólnobudowlanych i wykończeniowych dla wskazanych jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
Dodano: 2020-05-15 - Dostawa materiałów budowlanych
Dodano: 2020-01-31 - Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów budowlanych do kontynuowania prac przy Kaplicy Przedpogrzebowej Przycmentarnej w miejscowości Bircza na działkach nr 258, 260 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa kaplicy (domu pogrzebowego) na cmentarzu komunalnym w miejscowości Bircza”
Dodano: 2019-07-24 - Dostawa materiałów budowlanych
Dodano: 2019-02-05 - Zakup i dostawa paneli podłogowych, stolarki wewnętrznej oraz grzejników dla DDP w ramach projektu „Wspieranie aktywności osób starszych i niesamodzielnych w gminie Jawornik Polski"
Dodano: 2018-08-20 - Zakup i dostawa paneli podłogowych, stolarki wewnętrznej oraz grzejników dla DDP w ramach projektu „Wspieranie aktywności osób starszych i niesamodzielnych w gminie Jawornik Polski"
Dodano: 2018-08-03 - Dostawa materiałów budowlanych
Dodano: 2018-02-20 - Dostawa materiałów budowlanych, ogólnobudowlanych i tarcicy(zamówienie z podziałem na 3 części)
Dodano: 2017-02-16