Gmina Lwówek Śląski ogłasza przetarg
- Adres: 59600 Lwówek Śląski, al. Wojska Polskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 756 477 888 , fax. 756 477 889
- Data zamieszczenia: 2018-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lwówek Śląski
al. Wojska Polskiego
59600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
tel. 756 477 888, fax. 756 477 889
REGON: 53064300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.lwowekslaski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Stała obsługa prawna Gminy i Miasta Lwówek Śląski - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie stałej obsługi prawnej na rzecz Gminy i Miasta Lwówek Śląski w okresie 3 lat obejmującej: 1. Część I – kompleksowa, stała obsługa prawna następujących wydziałów: a) Organizacyjny, b) Spraw Obywatelskich, c) Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, d) Urząd Stanu Cywilnego, e) Biuro Obsługi Rady Miejskiej i sesje Rady Miasta, f) Finansowo-Budżetowy, g) Straż Miejska, h) Placówki Oświatowe; 2. Część II - obsługa prawna w zakresie zamówień publicznych następujących wydziałów: a) Infrastruktury i Zamówień Publicznych, b) Spraw Obywatelskich, c) Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, d) Referat Gospodarki Odpadami, e) Urząd Stanu Cywilnego, f) Biuro Obsługi Rady Miejskiej, g) Straż Miejska, h) Finansowo-Budżetowy, i) Gospodarki Przestrzennej, Nieruchomości oraz Rolnej i Ochrony Środowiska, j) Organizacyjny, k) Placówki Oświatowe, oraz kompleksowa obsługa prawna wydziałów wskazanych w pkt. a, d, h, i. Zakres obsługi prawnej: Udzielanie porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, obejmującym wykonywane przez zamawiającego zadania. W ramach obsługi Wykonawca (delegowany radca prawny/adwokat ) ma obowiązek w szczególności: 1. udzielać organom i pracownikom Zamawiającego opinii i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa obejmujących zagadnienia służbowe; 2. dokonywać sprawdzenia pod względem formalno-prawnym, decyzji, postanowień i orzeczeń wydawanych w ramach kompetencji Zamawiającego; 3. uczestniczyć w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego; 4. zastępować Zamawiającego przed Sądami, Wojewódzkimi i Naczelnym Sądem Administracyjnym, Sądem Najwyższym oraz innymi organami rozstrzygającymi spory w aktualnie prowadzonych sprawach i sporach zaistniałych w czasie obowiązywania niniejszej umowy, 5. występować w imieniu Zamawiającego z pismami upominawczymi wobec jego dłużników; 6. dokonywać kontroli formalno-prawnej umów, pism zleceń oraz innych dokumentów wymagających konsultacji prawnej; 7. informować o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności zamawiającego, 8. podejmować czynności niezbędne dla prawidłowego wdrożenia i prowadzenia spraw sądowych związanych z windykacją należności Zamawiającego; 9. sporządzać opinie prawne i przedkładać Zamawiającemu w formie elektronicznej w plikach edytowalnych + WORD z późniejszym dostarczeniem na piśmie. Opinie prawne sporządzane będą w terminie od dnia otrzymania zapytania niezależnie od formy przekazania, odpowiednio: a) 2 dni robocze - w sprawach nieskomplikowanych, b) 4 dni robocze - w sprawach szczególnie skomplikowanych lub zawiłych, c) niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 24 godzin od chwili przekazania sprawy – w sprawach wymagających natychmiastowej pomocy prawnej. 10. prowadzić i nadzorować postępowania egzekucyjne; 11. w pełni obsługiwać postępowania o zamówienie publiczne, dla części I: prowadzone bez zastosowania przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z „Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych” Gminy i Miasta Lwówek Śląski, dla części II: niezależnie od wartości zamówienia, w tym w szczególności: a) doradztwo w zakresie wyboru trybu postępowania, b) kontrola formalno - prawna zapytań, siwz, c) konsultacje w zakresie opisu przedmiotu zamówienia pod względem zgodności z prawem zamówień publicznych; d) kontrola korespondencji prowadzonej z wykonawcami w toku postępowania o zamówienie publiczne; e) opiniowanie i uzgadnianie decyzji o wykluczeniu wykonawcy, odrzuceniu oferty, unieważnieniu postępowania o zamówienie publiczne; f) doradztwo w zakresie gospodarowania kwotami zabezpieczenia wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umów; g) kontrola i reprezentacja wykonania umów w sprawie zamówienia publicznego w zakresie opisanym wyżej. 12. informowanie Naczelników Wydziałów o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności organów Gminy i obsługiwanych wydziałów nie później niż 7 dni przed wejściem w życie aktu prawnego; 13. szkolenia pracowników w Wydziałach, w przypadku wprowadzenia zmian w przepisach prawnych dotyczących tych Wydziałów; 14. informowanie Naczelników Wydziałów o zmianach w przepisach prawnych dotyczących zamówień publicznych; 15. szkolenia przynajmniej raz w roku pracowników Urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy w zakresie wydatkowania środków publicznych w oparciu o ustawę o finansach publicznych; 16. przygotowywanie pism, które prawdopodobnie staną się pismami procesowymi lub będą wykorzystywane w poszczególnych instancjach odwoławczych; 17. konsultacje telefoniczne i drogą elektroniczną od poniedziałku do piątku w godz. pracy Urzędu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79100000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: Część I: 5 000,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy 00/100); Część II: 5 000,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy 00/100). Szczegółowe informacje dot. wadium zawarte są w pkt 13 SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do świadczenia obsługi prawnej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – według wzoru: Załącznik nr 4 do SIWZ. 2) Oświadczenie wymienione w pkt.10.1. SIWZ; 3) Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru. Pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być przedstawione w formie oryginału lub odpisu notarialnego; 4) Zobowiązanie, o którym mowa w pkt. 8.4.1. SIWZ – jeżeli dotyczy, 5) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 6) Oświadczenie dot. RODO według wzoru załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa obsługa prawna Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej.
Dodano: 2023-11-13 - Kompleksowa obsługa prawna i świadczenie pomocy prawnej na rzecz spółki Ekosystem Sp. z o.o. we Wrocławiu
Dodano: 2023-02-01 - Kompleksowa obsługa prawna Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej
Dodano: 2022-02-03 - Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Lubaniu oraz jednostek organizacyjnych powiatu
Dodano: 2020-08-18 - Obsługa prawna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu
Dodano: 2020-03-23 - Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi obsługi prawnej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu
Dodano: 2019-10-21 - Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Lubaniu oraz jednostek organizacyjnych powiatu
Dodano: 2018-12-13 - Obsługa prawna Starostwa Powiatowego w Lubaniu,organów powiatu,jednostek organizacyjnych
Dodano: 2017-05-11 - „Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Głogowie”
Dodano: 2016-11-25