Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa prawna Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej.

DOLNOŚLĄSKA INSTYTUCJA POŚREDNICZĄCA ogłasza przetarg

  • Adres: 52-407 Wrocław, ul. Kwiatkowskiego 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 776 58 00
  • Data zamieszczenia: 2023-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: DOLNOŚLĄSKA INSTYTUCJA POŚREDNICZĄCA
    ul. Kwiatkowskiego 4
    52-407 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 776 58 00
    REGON: 020636248
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dip.dolnyslask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa prawna Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obsługi prawnej dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej będącej jednostką sektora finansów publicznych z siedzibą we Wrocławiu. Szczegółowy opz znajduje się w SWZ.2. Wykonawca ma zapewnić dyżur 2 osób w siedzibie Zamawiającego, w tym:1) jednej osoby 5 razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku, w wymiarze min. 6 godzin dziennie, a w pozostałym czasie ( 2h ) w dniach od pon-pt będzie pełnił dyżur prawny we Wrocławiu w siedzibie Wykonawcy, w miejscu dostępnym środkami komunikacji miejskiej, 2) jednej osoby 1 razy w tygodniu tj. w ustalonym dniu od poniedziałku do piątku, w wymiarze 8 godzin ( 7.00-15.00), w pozostałych 2 dniach od pon-pt będzie pełnił dyżur prawny, będąc dostępnym dla Zamawiającego poprzez komunikację mailowa, video spotkania oraz telefon.3. W okresie realizacji zamówienia Wykonawca nie będzie uprawniony do świadczenia usług prawnych na rzecz osób fizycznych i/lub prawnych, a w szczególności na rzecz któregokolwiek z Beneficjentów, kontrahentów i partnerów biznesowych Zamawiającego, bądź korzystających lub zamierzających korzystać z jakiejkolwiek innej formy wsparcia przyznawanego przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79100000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale III pkt 4 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu - jeżeli dotyczy.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Tylko przedsiębiorcy.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający wymaga załączenia potwierdzenia wpisu na listę radców prawnych/ adwokatów/ prawników zagranicznych.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:1) Warunek dotyczący doświadczenia Wykonawców: Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert: trzech usług z zakresu pomocy prawnej na rzecz jednostek samorządu terytorialnego lub jednostki organizacyjnej sektora finansów publicznych, w tym co najmniej jednej usługi na rzecz jednostki będącej Instytucją pośredniczącą lub wdrażającą Fundusze europejskie, która przyznaje dotacje, współpracujące z beneficjentami, przyjmuje wnioski o dofinansowanie i podpisujące umowy na realizację projektów, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - o łącznej wartości min. 300 000 zł. brutto, oraz posiadaniem doświadczenia w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia polegającym na wykonaniu/wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert na rzecz co najmniej dwóch podmiotów, w tym jednostki samorządu terytorialnego lub jednostki organizacyjnej sektora finansów publicznych, czynności związanych z doradztwem w zakresie postępowań egzekucyjnych/ administracyjnych/ doradztwem i audytami zamówień publicznych (co najmniej jednego postępowania/audytu).2) Warunek dotyczący kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował 2 osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego, zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r Prawo o adwokaturze (t. jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1651 z późn. zm.) lub ustawą z dnia 6 lipca 1982 o radcach prawnych (t. jedn. Dz. U. z 2020r., poz. 75 z późn. zm), lub prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (t. jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 823 ze zm.), w tym: osoby te muszą legitymować się co najmniej 10 letnim doświadczeniem, w tym 5lat w zakresie obsługi prawnej jednostki samorządu terytorialnego lub jednostki organizacyjnej sektora finansów publicznych, w tym jedna ze wskazanych osób musi specjalizować się w prowadzeniu postępowań administracyjnych w sprawie zwrotu środków na podstawie ustawy o finansach publicznych, postępowań w sprawie udzielenia ulg w spłacie zobowiązań publicznoprawnych oraz postepowań egzekucyjnych w administracji.3) Warunek dotyczący zdolności zawodowej.O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie Wykonawca, który na dzień złożenia oferty nie świadczy usług prawnych na rzecz Beneficjentów Zamawiającego, a w szczególności będących przedmiotem zamówienia wskazanych w punkcie II. Opis przedmiotu zamówienia.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu czynności. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień w zakresie faktycznie i konkretnie zrealizowanego zakresu czynności oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków, czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach