Przetargi.pl
Stała i bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych i interwencją grupy

Sąd Rejonowy w Siemianowicach Śląskich ogłasza przetarg

  • Adres: 41-106 Siemianowice Śląskie, ul. Chorzowska 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 7664306 , fax. 32 7664306
  • Data zamieszczenia: 2016-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Siemianowicach Śląskich
    ul. Chorzowska 14 14
    41-106 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 7664306, fax. 32 7664306
    REGON: 24023207800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemianowice.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Stała i bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych i interwencją grupy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dla Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich zgodnie z zapisami SIWZ, Wspólny Słownik Zamówień - CPV: 79710000-4 usługi ochroniarskie, CPV: 79711000-1 usługi nadzoru przy użyciu alarmu, polegającej na: 1) całodobowej, stałej, bezpośredniej, fizycznej ochronie mienia budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich przy ul. Chorzowskiej 14, otaczającego go terenu należącego do Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich oraz ochronę fizyczną pracowników i stron przebywających w w/w obiekcie - ochrona świadczona całodobowo, 7 dni w tygodniu przez okres 24 miesięcy, przez 2 pracowników, w tym: - jeden pracownik całodobowo (24 godziny), - jeden pracownik w dni robocze, w poniedziałki od 7.00 do 18.30 i od wtorku do piątku od 7.00 do 16.00. Wszyscy pracownicy zatrudnieni do realizacji zamówienia muszą być wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z przepisami art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1099 z późn. zm.), z udokumentowanym min. 6 miesięcznym doświadczeniem. W czasie pełnienia służby pracownicy będą posiadali przy sobie legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, wystawioną przez Wykonawcę wykonującego działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z art. 20 ustawy o ochronie osób i mienia - z przeznaczeniem do wglądu. 2) monitoringu sygnałów alarmowych zainstalowanych w budynku Sądu Rejonowego w Siemianowicach przy ul. Chorzowskiej 14, - ochrona techniczna świadczona całodobowo przez okres 24 miesięcy, 3) interwencji samochodowej grupy interwencyjnej składającej się z minimum 2 pracowników w przypadku stwierdzenia alarmu lub odebrania wezwania w sytuacji zagrożenia lub potrzeby wsparcia oraz w przypadku stwierdzenia zagrożenia mienia zabezpieczenie obiektów do momentu odwołania przez Zamawiającego - dotarcie do wskazanego obiektu winno odbywać się w czasie nie dłuższym niż 15 minut od momentu otrzymania informacji i dotyczy każdej interwencji grupy, przez cały okres obowiązywania umowy. Pracownicy grupy interwencyjnej muszą spełniać poniższe warunki: - muszą być umundurowani, - muszą być wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego, - samochód którym będzie się poruszała grupa interwencyjna musi być oznaczony w sposób jednoznaczne identyfikujący go ze służbami ochrony, 4) przewóz transportem Wykonawcy jednego pracownika Zamawiającego wraz z korespondencją specjalną, na trasie z siedziby Sądu Rejonowego przy ul. Chorzowskiej 14 do siedziby Komendy Miejskiej Policji w Siemianowicach Śląskich przy ul. Jana Pawła II 16 - usługa świadczona sporadycznie, w zależności od potrzeb. Zamawiający w okresie ostatnich 12 miesięcy nie korzystał z takiej usługi. Wykonawca powinien zapewnić własny samochód wraz z kierowcą oraz dodatkowym pracownikiem ochrony, umożliwiający przewóz tam i z powrotem jednego pracownika Sądu Rejonowego wraz z korespondencją specjalną o niewielkich gabarytach, mieszczących się na jednym siedzeniu pasażera, realizowanych według poniższej zasady: Wykonawca na telefoniczne zgłoszenie pracownika Sądu ustala termin transportu (maksymalnie następnego dnia roboczego, w godzinach od 8.00 do 14.00). W ustalonym terminie przyjeżdża samochód Wykonawcy do siedziby Sądu wraz z dodatkowym pracownikiem (poza kierowcą), zabiera pracownika Sądu wraz z korespondencją i transportuje do siedziby Komendy Miejskiej Policji. Koszt jednego transportu należy kalkulować wraz z drogą powrotną do siedziby Sądu. Łączna odległość jednego transportu (z siedziby Sądu do siedziby komendy Miejskiej Policji i z powrotem do siedziby Sądu) wynosi około 5 km. Czas załatwienia spraw służbowych wynosi ok. 1 godziny. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, poda numer telefonu pod którym Zamawiający będzie mógł ustalić termin transportu. Wykonawca potwierdzi przyjęcie zgłoszenia faksem na numer 32 7664306, w treści podając datę, godzinę oraz numer rejestracyjny pojazdu którym będzie odbywał się transport. 2. Wykonawca zobowiązuje się, aby całość usług świadczyły osoby nie skazane prawomocnym orzeczeniem za przestępstwo umyślne. Dodatkowo osoby wykonujące usługę ochrony mienia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczny staż pracy na stanowisku ochrony. Z uwagi na charakter czynności wykonywanych w ramach zapewnienia ochrony osób i mienia, które noszą znamiona stosunku pracy zgodnie z art. 22. § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) Zamawiający wymaga, zgodnie z art. 29 ust.4 pkt. 4 ustawy PZP, aby do realizacji niniejszego zamówienia na ochronę zostali skierowani wyłącznie pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę. Zamawiający nie definiuje wymiaru czasu pracy osoby zatrudnionej na umowę o pracę. 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia są opisane w: a. opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym (załącznik nr 3 do SIWZ), b. wzorze umowy na świadczenie usług ochrony, stanowiącym (załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia tj. usługi bezpośredniej ochrony osób i mienia. 5. Zamawiający nie określa sposobu dysponowania osobami wchodzącymi w skład grupy interwencyjnej. 6. Na etapie składania ofert Wykonawca jest zobowiązany wskazać zakres czynności, których Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (załącznik nr 10 do SIWZ). W zakres czynności powierzonych podwykonawcy może mieścić się usługa reagowania grupy interwencyjnej. Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy wskazania w złożonej ofercie część zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siemianowice.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach