Przetargi.pl
Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi gminnej Kołaczyce - Granice - Sowina - Rzym – Folwark nr 113401 R w km 6+600 - 6+950 w miejscowości Sowina”- etap III

Gmina Kołaczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 38213 Kołaczyce, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 460 258 , fax. 134 460 258
  • Data zamieszczenia: 2018-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołaczyce
    Rynek 1
    38213 Kołaczyce, woj. podkarpackie
    tel. 134 460 258, fax. 134 460 258
    REGON: 37044032400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www:bip.kolaczyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi gminnej Kołaczyce - Granice - Sowina - Rzym – Folwark nr 113401 R w km 6+600 - 6+950 w miejscowości Sowina”- etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Zamówienie obejmuje wykonanie zadania w następującym zakresie: 1) Roboty rozbiórkowe: - rozebranie nawierzchni z masy bitumicznej – 1882,0 m2 - rozebranie podbudowy z kruszywa - 1882,0 m2 - rozebranie podbudowy z kruszywa – zjazdy – 98,00 m2 - rozebranie przepustów rurowych betonowych pod zjazdami – 46.5 m - rozebranie ścianek czołowych przepustów – 4,0 m3 - rozebranie rurociągu betonowego – 30,0 m - rozebranie ścieków typu mulda – 107,0 m 2) Roboty przygotowawcze: - tymczasowa organizacja ruchu – 1 kpl - roboty pomiarowe – 0,36 km 3) Roboty ziemne: - wykopy koparkami na odkład – 552,37 m3 - wykopy koparkami z transportem urobku – 1 299,96 m3 - mechaniczne formowanie i zagęszczanie nasypów - 552,37 m3 4) Podbudowa pod nawierzchnię: - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża – 2 880,00 m2 - w-wy odcinające gr. po zagęszczeniu 6 cm - 2 880,00 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 mm gr. 10 cm -2 880,00 m2 - w-wa przeciwspękaniowa pod naw. bitumiczne – 2 772,00 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 mm gr. 20 cm – 2 700,00 m2 - podbudowa górna z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 20 cm - 2 448,00 m2 - skropienie podbudowy asfaltem - 2 448,00 m2 5) Nawierzchnia asfaltowa: - podbudowa z betonu asfaltowego AC 16P 35/50 gr. 7 cm – 2016,00 m2 - skropienie nawierzchni asfaltem - 2016,00 m2 - nawierzchnia z betonu asfalt. AC 16W 35/50 (w-wa wiążąca) gr. 6 cm – 1 908,0 m2 - skropienie nawierzchni asfaltem - 1 908,0 m2 - nawierzchnia z betonu asfalt. AC 11S (w-wa ścieralna) gr. 5 cm – 1 800,0 m2 6) Pobocze: - profilowanie i zagęszczanie podłoża – 540,0 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 mm gr.20 cm - 540,0 m2 - nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 20 cm – 540,0 m2 7) Korytka betonowe i krawężnik: - podsypka cementowo-piaskowa gr. 4 cm – 38,50 m2 - lawa betonowa pod krawężnik i ściek bet. z oporem – 55,0 m3 - ułożenie ścieków gr. 20 cm, typ trójkątny – 55,0 m - krawężniki betonowe 20x30 cm – 55,00 m 8) Zjazdy: - ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża – 100,0 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 mm gr. 20 cm – 100,0 m2 - nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 20 cm – 100,0 m2 9) Ubezpieczenie skarp i rów przydrożny: - profilowanie i zagęszczanie podłoża – 1 245,0 m2 - podsypka piaskowa pod bentomatę gr. 10 cm – 124,50 m3 - wzmacnianie podłoża geosiatkami i geowłókninami - 1 245,0 m2 - ułożenie ścieków betonowych typu mulda – 312,0 m - umocnienie skarp płytami betonow. na pods. cem.-piaskowej – 922,0 m2 - ubezpieczenie płytami ażurowymi 80x60x10 – 408,0 m2 - ławy fundamentowe pod bystrotoki – 9,57 m3 - okładziny kamienne gr. 30 cm (bystrotoki) – 5,48 m3 - spoinowanie bystrotoków – 18,27 m2 - studnia wlotowa z kręgów żelbet. fi 1000 mm – 1 szt. - osadnik studni wlotowej – 1,07 m3 10) Przepusty pod zjazdami: - wykopy koparkami - 67,50 m3 - podsypka piaskowa gr. 15 cm – 45,0 m2 - ława żwirowa gr. 30 cm – 13,5 m3 - przepusty rurowe pod zjazdami z rur PEHD fi 60 cm – 45,0 m - obsypka piaskowa rur – 34,31 m3 - ścianki czołowe dla rur fi 60 cm – 12 szt. 11) Przyłącz kanalizacji deszczowej: - wykopy koparkami – 13,78 m3 - podłoża pod kanał z piasku gr. 15 cm – 1,36 m3 - kanał z rur PCV typ ciężki fi 200 mm – 9,05 m - obsypka kanału z piasku – 2,88 m3 - studzienka ściekowa uliczna z osadnikiem fi 500 mm – 1 szt. - zasypanie wykopów z zagęszczeniem - 9,54 m3 12) Roboty wykończeniowe: stalowe bariery ochronne – 164,0 m 13) Roboty inne: - plantowanie skarp i dna wykopów, humusowanie i obsianie trawą – 495,00 m2 - znaki geodezyjne, repery – 1 kpl. 3. Szczegółowy zakres robót określa załączona dokumentacja techniczna wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz przedmiar robót, stanowiące załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 1) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 30 ust. 5 ustawy /np. materiały, urządzenia/ tzn. takie, których parametry techniczne są równoważne - co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby w okresie od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót do dnia odbioru końcowego, osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej u Wykonawcy lub Podwykonawcy, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. 1) Rodzaj czynności, których dotyczą wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2) Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już pracowników u Wykonawcy lub Podwykonawcy. Warunek nie dotyczy wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3) Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp, oraz sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań, jak również określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zwarte są w projekcie umowy – załącznik nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 ust. 2 Pzp Zamawiający żąda od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienia wadium w kwocie 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Kołaczycach Nr 09 8626 0002 2001 0000 1515 0005. Wniesione w ten sposób wadium będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W przeciwnym przypadku wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Dlatego też należy dochować należytej staranności aby nie dopuścić do uchybienia wskazanego terminu. Uwaga: Niedopuszczalna jest forma gotówkowej wpłaty w kasie Urzędu Miejskiego. 5. Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny napis „WADIUM - Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi gminnej Kołaczyce - Granice - Sowina - Rzym – Folwark nr 113401 R w km 6+600 - 6+950 w miejscowości Sowina- etap III. 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dołączyć do Oferty kopię dokonania przelewu. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz np.: poręczeń bankowych, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego biuro Nr 17 lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 7. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP: Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Dowód wniesienia wadium: 1) jeżeli wniesiono w pieniądzu - do oferty zaleca się dołączyć dokument pozwalający jednoznacznie zidentyfikować z jakiego numeru rachunku oraz kto dokonał przelewu środków finansowych; 2) jeżeli wniesiono w innej dopuszczalnej formie - do oferty należy dołączyć oryginał właściwego dokumentu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach