Przetargi.pl
Sprzedaż i dostawa emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C-65 B3 PU/RC i mieszanki mineralno – asfaltowej układanej na gorąco dla potrzeb ZDP, do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych

Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 Bełżyce, Żeromskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5162475, 5162885 , fax. 815 162 478
  • Data zamieszczenia: 2019-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach
    Żeromskiego 3
    24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 081 5162475, 5162885, fax. 815 162 478
    REGON: 43102926300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostawa emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C-65 B3 PU/RC i mieszanki mineralno – asfaltowej układanej na gorąco dla potrzeb ZDP, do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C-65 B3 PU/RC – kationowa emulsja asfaltowa o zawartości lepiszcza 65 % i mieszanki mineralno – asfaltowej układanej na gorąco dla potrzeb ZDP, do remontów cząstkowych nawierzchni dróg powiatowych, do trzech obwodów drogowych. Zamawiaący zastrzega sobie dostawy sukcesywne, w terminie zgodnym z pkt. 4 SIWZ, w miarę potrzeb Zamawiającego, z załadunkiem, wyładunkiem na koszt wykonawcy oraz transportem Wykonawcy do Obwodów Drogowych w Bełżycach, Bychawie i Garbowie, odpowiednio dla danej części zamówienia. Zamówienie podzielone zostało na dwie części. Część pierwsza - Dostawy emulsji asfaltowej odbywać się będą sukcesywnie, do wyczerpania w miarę potrzeb Zamawiającego, wynoszące jednorazowo max. 4 tony, transportem Wykonawcy. Dostawy będą realizowane po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu zapotrzebowania przez Kierowników Obwodów Drogowych z 2-dniowym wyprzedzeniem. Do każdej dostarczonej partii materiału Dostawca będzie zobowiązany przedstawić zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczana emulsja odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym – Aprobata Techniczna wydana przez IBDiM lub równoważną instytucją albo Certyfikat Zakładowej Kontroli Produkcji na zgodność z normą PN-EN.13808:2013. W cenę należy wkalkulować koszt transportu i rozładunku emulsji, do poszczególnych Obwodów Drogowych: Nr 1 w Bełżycach – odległość ok. 25 km od Lublina, Nr 2 w Bychawie - odległość ok. 30 km od Lublina i Nr 3 w Garbowie - odległość ok. 18 km od Lublina. Podana ilość tj. 160 ton, jest ilością maksymalnego zapotrzebowania Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia. Zamawiający zakupi ilości wg bieżącego zapotrzebowania. Odbiór emulsji uzależniony również będzie od panujących warunków atmosferycznych, co oznacza, że w przypadku, gdy warunki będą nieodpowiednie, nie będzie ona odbierana od Dostawcy. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub jakościowych dostarczonego asortymentu Zamawiający powiadomi niezwłocznie o fakcie ich istnienia Dostawcę, który w terminie do 3 dni roboczych od daty uznania reklamacji dostarczy towar zgodny odpowiednio, co do jakości lub ilości. Koszty załadunku, transportu należy ująć w cenach jednostkowych materiałów. Część druga- Dostawy mieszanki realizowane będą własnym transportem Zamawiającego, po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu zapotrzebowania przez Kierownika Obwodu Drogowego, z 2-dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega, że wytwórnia mieszanki może być oddalona od siedziby Obwodu Drogowego max. o 40 km, wymagania te wynikają ze względów technologicznych. W cenę należy wkalkulować koszt załadunku mieszanki na samochód podstawiony przez Zamawiającego. Zamawiający zakupi przedmiotową mieszankę mineralno – asfaltową w ilości 200 ton. Podana ilość jest ilością maksymalnego zapotrzebowania Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia. Zamawiający zakupi ilości wg bieżącego zapotrzebowania. Odbiór mieszanki mineralno – asfaltowej uzależniony również będzie od panujących warunków atmosferycznych, co oznacza, że w przypadku, gdy warunki będą nieodpowiednie, nie będzie ona odbierana od Dostawcy. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych lub jakościowych dostarczonego asortymentu Zamawiający powiadomi niezwłocznie o fakcie ich istnienia Dostawcę, który w terminie do 3 dni roboczych od daty uznania reklamacji dostarczy towar zgodny odpowiednio, co do jakości lub ilości. Koszty załadunku należy ująć w cenach jednostkowych materiałów. Zamawiający zastrzega, że wyszacowane przez Zamawiającego ilości w/w materiałów mogą ulec zmianie, w zależności od oferowanych cen jednostkowych w odniesieniu do możliwości finansowych Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowego asortymentowego, określonego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu publicznym. Niewykorzystanie pełnego zakresu ilościowo – asortymentowego, nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. W opisanym powyżej przypadku Zamawiający na etapie podpisywania umowy będzie miał prawo wprowadzić zamiany w zakresie ilości materiałów. Materiały muszą posiadać wymagane aprobaty techniczne, atesty, świadectwa jakości czy deklaracje zgodności z obowiązującymi normami lub specyfikacjami technicznymi. Materiały muszą posiadać wymagane aprobaty techniczne, atesty, świadectwa jakości czy deklaracje zgodności z obowiązującymi normami lub specyfikacjami technicznymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113600-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert odpowiednio dla danej części w wysokości: Część 1 zamówienia: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysiące złotych i 00/100). Część 2 zamówienia: 700,00 zł (słownie złotych: siedemset złotych i 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu – wg załącznika Nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.Dokumenty dotyczące grup kapitałowych (art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). 2. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) – odpowiednio dla wybranej/ych części zamówienia - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. W cenę oferty należy wkalkulować koszt załadunku, transportu oraz wyładunku, wykonanego staraniem i na koszt Wykonawcy, do Obwodów Drogowych w Bełżycach, Bychawie i Garbowie. 3. Kosztorys ofertowy - odpowiednio dla danej części zamówienia. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikało z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć w oryginale do oferty zgodnie z zapisem SIWZ. 6. Oświadczenie w zakresie RODO - załącznik nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach