Przetargi.pl
Sprzedaż i dostarczanie: 150 sztuk fabrycznie nowych monitorów LED, 2 sztuki fabrycznie nowych dysków SSD, 3 sztuki fabrycznie nowych pamięci RAM do laptopa o pojemności 4GB, 100 sztuk fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych (Workstation), 1 sztuka fabrycznie nowego komputera przenośnego typu laptop dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2018-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
    REGON: 1085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprzedaż i dostarczanie: 150 sztuk fabrycznie nowych monitorów LED, 2 sztuki fabrycznie nowych dysków SSD, 3 sztuki fabrycznie nowych pamięci RAM do laptopa o pojemności 4GB, 100 sztuk fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych (Workstation), 1 sztuka fabrycznie nowego komputera przenośnego typu laptop dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    cyt. z SIWZ: "3. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji. 3.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu zgodnie z poniższym opisem, dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy oraz wchodzących w jego skład 6 DOM-ów, w okresie 14 dni licząc od dnia następującego po dniu podpisania umowy. Sprzęt komputerowy dostarczany będzie do siedziby ZGN Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy wskazanej przez Zamawiającego. Szacunkowa wartość zamówienia netto: 223173,20 zł. Wykaz zamawianego sprzętu: -150 sztuk fabrycznie nowych monitorów LED. Komponent Wymagania Przekątna ekranu [cal] Minimum 21” Proporcje wymiaru matrycy Minimum 16:9 Rozdzielczość 1920x1080 Full HD Dotykowy Nie Rodzaj podświetlania LED Czas reakcji Minimum 5ms Podstawowe złącza Analogowe (D-Sub) HDMI Wymagania konstrukcyjne 1. Regulacja kąta pochylenia. 2. Regulacja wysokości, zamawiający dopuszcza zastosowanie uchwytu montowanego do biurka. Wyposażenie dodatkowe Każdy monitor winien posiadać: 1. Nowy kabel VGA (D-Sub), 2. Nowy kabel zasilający C-13. 3. Nowy kabel HDMI o długości minimum 1,2 m. Gwarancja co najmniej 36 miesięcy Certyfikat Dokument potwierdzający spełnienie deklaracji bezpieczeństwa CE dla oferowanych monitorów -2 sztuki fabrycznie nowych dysków SSD. Komponent Wymagania Pojemność dysku Minimum 240GB Interfejs SATA III (6Gb/s) Szybkość odczytu Minimum 500 MB/s Szybkość zapisu Minimum 400 MB/s Wysokość dysku 7 mm Format dysku 2.5” Gwarancja Co najmniej 36 miesięcy -3 sztuki fabrycznie nowej pamięci RAM do laptopa. Komponent Wymagania Pojemność pamięci 4 GB Częstotliwość pracy Minimum1333 MHz Typ złącza SODIMM Typ pamięci DDR3 Konfiguracja Pojedyńcza kość Napięcie 1,5 V Opóźnienie 9 CL Gwarancja Co najmniej 36 miesięcy. -100 sztuk fabrycznie nowych komputerów stacjonarny (Workstation). Komponent Wymagania Numer seryjny Każdy komputer powinien być oznaczony niepowtarzalnym numerem seryjnym umieszczonym na obudowie. Wsparcie techniczne producenta Zamawiający musi mieć możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera – do oferty należy dołączyć link strony. Zastosowanie Standardowe aplikacje biurowe (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, przeglądarka internetowa). Procesor Proponowane urządzenie winno posiadać przynajmniej procesor dwurdzeniowy czterowątkowy, który osiąga w teście Passmark Software www.cpubenchmark.net nie mniej niż 5500 punktów (wg parametrów benchmark). Pamięć RAM minimum 8 GB DDR3, oraz co najmniej 1 wolny slot. Z możliwością rozszerzenia pamięci w komputerze, minimum do 16GB. Karta graficzna minimum 128MB, może być zintegrowana z płytą główną Dyski twarde Minimum 120GB SSD Karta muzyczna Zintegrowana z płytą główną. Wbudowane porty Min. 6 portów USB z tego minimum 2 porty w wersji 3.0 lub wyższej (w tym 2 na przednim panelu) 1 x HDMI 1 x VGA (D-SUB) 1 x RJ45 Karta sieciowa 10/100/1000 Mb/s Poziom emitowanego hałasu: w trybie jałowym nie więcej niż 29 dB Gwarancja co najmniej 24 misiące. System operacyjny Windows 10 Professional 64 bitowy w polskiej wersji językowej o numerze seryjnym zgodnym z certyfikatem autentyczności na obudowie bądź Windows 10 Professional 64 bitowy w polskiej wersji językowej z innym numerem seryjnym, który będzie wymieniony na fakturze lub równoważny. Za równoważny system będzie uznany kiedy spełni wszystkie poniższe warunki: 1. będzie w wersji 64 bitowej, 2. obsługa w języku polskim, 3. wsparcie dla powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi), wraz z możliwością pobierania odpowiednich sterowników poprzez mechanizm uaktualniania systemu, 4. możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu przez Internet w języku polskim z możliwością wyboru instalowanych poprawek oraz możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu, 5. możliwość pełnej obsługi dokumentów elektronicznych za pomocą infrastruktury podpisu elektronicznego i obsługi przez urzędowe Elektroniczne Skrzynki Podawcze stosowane w Polsce, 6. wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6, 7. możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu, 8. zintegrowane z systemem operacyjnym narzędzia zwalczające złośliwe oprogramowanie; aktualizacje dostępne u producenta nieodpłatnie bez ograniczeń czasowych, 9. możliwość instalacji powszechnie dostępnego oprogramowania edukacyjnego, 10. możliwość zarządzania stacją roboczą poprzez polityki – przez politykę rozumie się zestaw reguł definiujących lub ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji, 11. system powinien w pełni współpracować z systemem operacyjnym powszechnie użytkowanym w Zakładzie gospodarowania Nieruchomościami m. st. Warszawy w dzielnicy Mokotów Uwaga! System operacyjny powszechnie użytkowany jest Microsoft Windows 7 Professional PL 32 bity, 12. proponowany system powinien w pełni współpracować z aplikacjami takimi jak Aberion SZTON, Athenasoft Norma, Sprawy i Korespondencje firmy Exell. Nośnik z systemem operacyjnym i sterownikami 1. Nośnik z instalacją Windows 10 Professional w wersji 64 bitowej w polskiej wersji językowej lub równoważny. 2. Nośnik z odpowiednimi sterownikami do zamawianego komputera pod Windows 10 w wersji 64 bitowej lub innego równoważnego systemu. Kable i urządzenia wskazujące Każdy komputer winien posiadać: 1. nowy kabel zasilający C13 2. nowy przewód sieciowy kategorii 6 UTP, o długości co najmniej 3 metrów 3. fabrycznie nową klawiaturę min. 100 klawiszy szerokości min. 28 cm, interfejs USB, długość kabla przynajmniej 1,5m 4. fabrycznie nową mysz optyczną lub laserową co najmniej 600dpi, z interfejsem USB, długość kabla przynajmniej 1,5m 5. Fabrycznie nową podkładkę pod mysz: szerokość w przedziale 20 – 25 cm wysokość w przedziale 20 – 25 cm Podkładka winna posiadać powierzchnię spodnią antypoślizgową oraz być w jednolitym kolorze po obu stronach. Certyfikat Dokument potwierdzający spełnienie deklaracji bezpieczeństwa CE dla oferowanych komputerów. -Fabrycznie nowy komputer przenośny typu laptop. Komponent Wymagania Numer seryjny Każdy komputer powinien być oznaczony niepowtarzalnym numerem seryjnym umieszczonym na obudowie. Wsparcie techniczne producenta Zamawiający musi mieć możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera – do oferty należy dołączyć link strony. Zastosowanie Standardowe aplikacje biurowe (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, przeglądarka internetowa). Procesor Proponowane urządzenie winno posiadać przynajmniej procesor dwurdzeniowy, który osiąga w teście Passmark Software www.cpubenchmark.net nie mniej niż 3155 punktów (wg parametrów benchmark). Pamięć RAM minimum 8 GB DDR3 Karta graficzna minimum 128MB, może być zintegrowana z płytą główną Dyski twarde Minimum 120GB SSD Dźwięk 1. Karta muzyczna zintegrowana z płytą główną. 2. Głośniki stereo. Wbudowane porty Minimum: 3 porty USB w tym jeden port USB 3.0 lub wyższy, 1 x HDMI, 1 x VGA (D-SUB), 1 x RJ45, 1 x minijack 3,5mm (audio) Karta sieciowa 10/100/1000 Mb/s Inne wymagania: Laptop winien być wyposażony w: 1. Kartę WI-FI 2. Gniazdo kensington Lock. 3. Touchpad. Wielkość ekranu Minimum 14 cali, matowy. Gwarancja co najmniej 24 miesiące System operacyjny Windows 10 Professional 64 bitowy w polskiej wersji językowej o numerze seryjnym zgodnym z certyfikatem autentyczności na obudowie bądź Windows 10 Professional 64 bitowy w polskiej wersji językowej z innym numerem seryjnym, który będzie wymieniony na fakturze lub równoważny. Za równoważny system będzie uznany kiedy spełni wszystkie poniższe warunki: 1. będzie w wersji 64 bitowej, 2. obsługa w języku polskim, 3. wsparcie dla powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug&Play, Wi-Fi), wraz z możliwością pobierania odpowiednich sterowników poprzez mechanizm uaktualniania systemu, 4. możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu przez Internet w języku polskim z możliwością wyboru instalowanych poprawek oraz możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu, 5. możliwość pełnej obsługi dokumentów elektronicznych za pomocą infrastruktury podpisu elektronicznego i obsługi przez urzędowe Elektroniczne Skrzynki Podawcze stosowane w Polsce, 6. wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6, 7. możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu, 8. zintegrowane z systemem operacyjnym narzędzia zwalczające złośliwe oprogramowanie; aktualizacje dostępne u producenta nieodpłatnie bez ograniczeń czasowych, 9. możliwość instalacji powszechnie dostępnego oprogramowania edukacyjnego, 10. możliwość zarządzania stacją roboczą poprzez polityki – przez politykę rozumie się zestaw reguł definiujących lub ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji, 11. system powinien w pełni współpracować z systemem operacyjnym powszechnie użytkowanym w Zakładzie gospodarowania Nieruchomościami m. st. Warszawy w dzielnicy Mokotów Uwaga! System operacyjny powszechnie użytkowany jest Microsoft Windows 7 Professional PL 32 bity, 12. proponowany system powinien w pełni współpracować z aplikacjami takimi jak Aberion SZTON, Athenasoft Norma, Sprawy i Korespondencje firmy Exell. Nośnik z systemem operacyjnym i sterownikami 1. Nośnik z instalacją Windows 10 Professional w wersji 64 bitowej w polskiej wersji językowej lub równoważny. 2. Nośnik z odpowiednimi sterownikami do zamawianego komputera pod Windows 10 w wersji 64 bitowej lub innego równoważnego systemu. Kable i urządzenia wskazujące Każdy komputer winien posiadać: 1. nowy markowy zasilacz odpowiedni do proponowanego urządzenia. 2. nowy kabel zasilający odpowiedni do zasilacza. 3. nowy akumulator. 4. nowa linka kensington-a. Certyfikat Dokument potwierdzający spełnienie deklaracji bezpieczeństwa CE dla oferowanych komputerów. 3.2. Przekazany przez Wykonawcę sprzęt zostanie sprawdzony przez Zamawiającego pod kątem spełniania opisanych w załączniku nr 1 do umowy wymagań, parametrów technicznych i sprawności, w ciągu 5 dni roboczych od dnia dostarczenia. Z czynności odbioru sprzętu Wykonawca sporządzi protokół, który zostanie sprawdzony i podpisany przez Zamawiającego, i Wykonawcę. Jeżeli sprzęt nie będzie spełniał wymagań, posiadał parametrów technicznych i sprawności określonych w załączniku nr 1 do umowy, nawet w dostarczonej części, wówczas Zamawiający może odmówić jego odbioru w całości. 3.3. Wykonawca zobowiązany będzie do transportu oraz rozładunku i wniesienia do magazynów Zamawiającego sprowadzonego sprzętu komputerowego. 3.4. Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku i wniesienia do magazynu Zamawiającego sprzętu komputerowego obciążać będą Wykonawcę. 3.5. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w § 1 istotnych postanowień umowy, które stanowią III Rozdział niniejszej specyfikacji. 3.6. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. SIWZ mają być wykonane zgodnie z warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III SIWZ. 3.6.1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian istotnych postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w razie: 3.6.1.a.1dokonywania zmian przewidzianych w SIWZ w postaci jednoznacznych postanowień umownych, określających zakres zmian, w szczególności możliwość zmiany terminu wykonania, wynagrodzenia Wykonawcy i charakteru oraz warunków ich wprowadzenia i tak w przypadku: 3.6.1.a.1.1. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy i mających wpływ na treść umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych, 3.6.1.a.1.2. powierzenia Podwykonawcy wykonania całości bądź części Przedmiotu zamówienia w zakresie i na warunkach wynikających z umowy między Wykonawcą a Podwykonawcą zaakceptowanej przez Zamawiającego lub zmiany Podwykonawcy w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia z nim umowy dotyczącej wykonywania Przedmiotu zamówienia, koniecznym będzie dla prawidłowego jego wykonania posłużenie się przez Wykonawcę nowym Podwykonawcą, który będzie realizował część lub cały zakres prac powierzony uprzednio innemu Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 a ust. 4 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia i nie podlega wykluczeniu z postępowania; 3.6.1.a.1.3. zmiany zakresu części Przedmiotu zamówienia powierzonego Podwykonawcom wynikającej z aneksów do umów zawartych przez Wykonawcę z Podwykonawcami i zaakceptowanych przez Zamawiającego w przypadku wykonywania Przedmiotu zamówienia z udziałem Podwykonawców. 3.6.1.a.2. zaistnienia konieczności wykonania przez Wykonawcę dostaw dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym (przedmiotem zamówienia), o ile stały się niezbędne, a ponadto spełnione są łącznie następujące warunki: 3.6.1.a.2.1. zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego (przedmiotu zamówienia); 3.6.1.a.2.2. zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego; 3.6.1.a.2.3. wartość każdej kolejnej zmiany umowy nie przekroczy 50% wartości umowy, 3.6.1.a.3. gdy zmiana umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć i jednocześnie ich wartość nie przekracza 50% wartości przedmiotu zamówienia. 3.6.1.a.4. gdy Wykonawcę ma zastąpić inny podmiot: 3.6.1.a.4.1. na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt. 3.6.1.1. SIWZ, 3.6.1..a.4.2. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy podmiot spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; 3.6.1.a.4.3.w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, o ile Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców 3.6.1.a.5. zmian – niezależnie od ich wartości, jeżeli nie są one istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy; 3.6.1.a.6. łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i jest mniejsza niż 10 % wartości przedmiotu zamówienia; 3.6.1.a.7. zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: 3.6.1.a.7.1. zmiany stawki podatku od towarów i usług; 3.6.1.a.7.2. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu o pracę (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 917); 3.6.2. Z wyjątkiem zamian określonych w § 1 ust. 2 i ust. 5 istotnych postanowień umowy -Rozdział III SIWZ, wszelkie inne zmiany umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania wymagają sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3.6.3. Dokonanie zmiany wskazanej w pkt. 3.6.1.1.4. SIWZ wymaga złożenia przez Wykonawcę na piśmie wniosku wskazującego, z jakich powodów nastąpić ma wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy i o jaki czas. Wykonawca złoży wniosek najpóźniej w ciągu 3 dni od zaistnienia okoliczności, o których mowa w zd. 1 pkt. 3.6.1.1.4. SIWZ. Wniosek złożony po terminie wskazanym w zdaniu poprzednim Zamawiający pozostawi bez rozpoznania. 3.6.4. W przypadkach, o których mowa w pkt. 3.6.1.2., 3.6.1.3. oraz 3.6.1.4.2. SIWZ Zamawiający nie wprowadzi kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.6.5. W przypadkach, o których mowa w pkt. 3.6.1.1., 3.6.1.3. i 3.6.1.6. SIWZ zmiany postanowień umowy nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. 3.6.6. Wynagrodzenie dla Wykonawcy za wykonanie usług mieszczących się w zakresie, o którym mowa w pkt. 3.6.1.2, 3.6.1.3. i 3.6.1.6. SIWZ obliczone będzie wg zasad przyjętych w niniejszej umowie i kwot zawartych w ofercie. 3.7. Cena z VAT podana w ofercie uwzględniać musi podatek VAT wg stawki obowiązującej w dacie składania oferty. 3.8. Wykonawca udzieli gwarancji na sprzedawany i dostarczany sprzęt: monitory, dyski SSD, pamięci RAM na okres co najmniej 36 miesięcy oraz na komputery oraz laptopa na okres co najmniej 24 miesięcy o treści zwyczajowo przyjętej i stosowanej w obrocie sprzętem komputerowym. Wydłużenie okresu gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i punktowane będzie zgodnie z zapisem pkt. 20 SIWZ. 3.9. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Zamawiający informuje, iż: 1) administratorem danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę będzie Miasto Stołeczne Warszawa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@zgnmokotow.waw.pl, 3) Udostępnione przez Wykonawcę dane osobowe przetwarzane będą w celu wyboru Wykonawcy w niniejszym postępowaniu i realizacji umowy zawartej w niniejszym postępowaniu - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., jednakże dane mogą być udostępniane przez Zamawiającego podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2011 r. o dostępie do informacji publicznej, a także w celu wypełnienia ciążących na Zamawiającym obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) odbiorcami danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę na podstawie niniejszej umowy będą podmioty uczestniczące w postępowaniu zmierzającym do wyboru Wykonawcy i zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie jej realizacji, a także podmioty upoważnione zgodnie z powołanymi w pkt 3 aktami prawnymi oraz podmioty przeprowadzające kontrolę wykonania umowy i wypełniania przez Zamawiającego jego obowiązków statutowych; 5a) dane osobowe udostępnione przez Wykonawcę na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów wyboru Wykonawcy oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. - dotyczy Wykonawcy, którego oferta nie zostanie wybrana. 5b) dane osobowe udostępnione przez Wykonawcę na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i podpisanej umowy w niniejszym postępowaniu przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów wyboru Wykonawcy, realizacji umowy oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. - dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana i zostanie podpisana umowa. 6) każda osoba, której dane osobowe zostaną przez Wykonawcę udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu ma prawo do żądania od administratora dostępu do nich, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawie do przenoszenia danych 7) każda osoba, której dane osobowe zostaną przez Wykonawcę udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego 8) podanie danych osobowych wynika z przepisów ustawy PZP i jest konieczne do zawarcia i realizacji umowy. 3.10. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania wszystkich osób, których dane osobowe zostaną przez niego udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu, o celu przetwarzania tych danych oraz zobowiązany jest do uzyskania zgody tych osób na przetwarzanie ich danych osobowych oraz powierzenie ich przetwarzania na potrzeby złożenia oferty w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu oraz jej realizacji Zamawiającemu. 3.11. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w swojej działalności rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). 3.12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.13. Klasyfikacja wg CPV: 30231300-0 – monitory ekranowe, 30234600-4 – pamięć flash, 30236110-6 – pamięć o dostępie swobodnym (RAM), 30230000-0 - komputer."
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30231300-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać się posiadaniem uprawnień do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, zgodnych z przepisami prawa nakładającymi obowiązek ich posiadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: cyt. z SIWZ: "9. Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów od Wykonawcy. 9.1. Oferta powinna się składać z: 9.1.1. wypełnionego i podpisanego formularza oferty zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 9.1.2. wypełnionego i podpisanego formularza cenowego na załączniku nr 1 do wzoru formularza oferty, 9.1.3. aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 9.1.4. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej) 9.1.5. pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ. 9.1.6. informacji określonej w pkt. 16.1.1. SIWZ w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 23% stawki podatku od towarów i usług, 9.1.7. oświadczenia Wykonawcy zawierającego informację, czy złożona oferta będzie powodowała powstanie obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, a jeżeli tak, to udzielenie informacji w zakresie określonym w art. 91 ust. 3a ustawy na załączniku nr 4 do oferty. 9.1.8. dowodów, o których mowa w pkt. 14.9. SIWZ, w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą UWAGA: 9.2. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku do materiałów przetargowych. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 9.3. Zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania, a ponadto innych oświadczeń lub dokumentów lub zobowiązań niezbędnych dla prawidłowej oceny złożonej oferty wynikające z jej treści i z treści SIWZ: 9.3.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów, na zdolnościach których lub ich sytuacji polega Wykonawca. UWAGA: W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3.1. i pkt. 9.7.1.3. SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 9.3.2. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne- wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych; 9.3.3. oświadczenia Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 916.) - wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych; 9.3.4. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych; 9.3.5. tłumaczeń na język polski dokumentów znajdujących się w zagranicznych bezpłatnych bazach danych wskazanych przez Wykonawcę; 9.3.6. informacji o części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, w przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy realizacji części zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych, 9.3.7. wyciągów z dokumentacji technicznej producenta potwierdzającej parametry dostarczanego sprzętu, a w przypadku, gdy Wykonawca jest producentem oferowanych komputerów, wówczas powinien dostarczyć zestawienie wszystkich komponentów wykorzystanych do produkcji oferowanego sprzętu, a zestawienie powinno zawierać nazwę producenta komponentu oraz nazwę handlową komponentu, 9.3.8. dokument potwierdzający spełnienie deklaracji bezpieczeństwa CE dla oferowanych komputerów, 9.3.9. jeżeli zaoferowany system będzie równoważny z systemem Windows 10 Professional, o którym mowa w pkt. 3 SIWZ, Wykonawca ma obowiązek wykazania równoważności zaoferowanego systemu. W tym celu Wykonawca winien przedstawić oświadczenie i dokumenty potwierdzające równoważność tegoż systemu. W przypadku zaoferowania równoważności systemu Wykonawca ma obowiązek złożyć wersję demonstracyjną systemu w celu sprawdzenia poprawności integralności z istniejącymi już aplikacjami o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia. 9.3.10. w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów dokument - oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów - potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Powyższy dokument – sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów przetargowych, powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: 9.3.10.1. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 9.3.10.2. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 9.3.10.3. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 9.3.11. inne oświadczenia lub dokumenty lub zobowiązania niezbędne dla prawidłowej oceny złożonej oferty wynikające z jej treści i z treści SIWZ; Załączniki do materiałów przetargowych, o których mowa w pkt. 8.1.3., 9.2., 9.3.2 do 9.3.4., 9.3.6., 9.3.10. SIWZ, dostępne są na internetowej stronie Zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl. 9.4. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 9.5. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń, o których mowa w pkt. 9. SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9.6. Załączniki nr 2 i 3 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. 9.6.1. Załączniki nr 2 i 3 do wzoru Formularza oferty obejmują formalne oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że odpowiednia podstawa wykluczenia nie ma zastosowania lub że odpowiednie kryterium kwalifikacji jest spełnione, a także zawiera istotne informacje wymagane przez Zamawiającego. 9.7. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 9.7.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: 9.7.1.1. informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 9.7.1.2. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 9.7.1.3. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 9.7.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.7.1. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis w zakresie terminów określonych w pkt. 9.7.1. SIWZ stosuje się odpowiednio. 9.7.3. W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wszystkie wykazywane przez nich w załącznikach do oferty i dokumentach wartości i kwoty w EURO będą przeliczane przez Zamawiającego w/g średniego kursu NBP na dzień upublicznienia postępowania."

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach