Przetargi.pl
Równanie dróg gruntowych i tłuczniowych z doziarnianiem w ramach przedsięwzięcia pn: „Bieżąca konserwacja dróg o nawierzchni nieutwardzonej i utwardzonej”

Gmina Łomianki ogłasza przetarg

  • Adres: 05092 Łomianki, ul. Warszawska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 686 301 , fax. 227 686 302
  • Data zamieszczenia: 2018-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łomianki
    ul. Warszawska 115
    05092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 227 686 301, fax. 227 686 302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Równanie dróg gruntowych i tłuczniowych z doziarnianiem w ramach przedsięwzięcia pn: „Bieżąca konserwacja dróg o nawierzchni nieutwardzonej i utwardzonej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest: Równanie dróg gruntowych i tłuczniowych z doziarnianiem na terenie Gminy Łomianki. 3.1.1 Równanie dróg o gruntowych i tłuczniowych obejmuje: 3.1.1.1 równanie dróg gruntowych i tłuczniowych, 3.1.1.2 wałowanie dróg 3.1.1.3 doziarnianie W okresie od daty podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2020r. które należy wykonać zgodnie z nw. szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz specyfikacją techniczną odbioru i wykonania robót budowlanych. 3.2 Zakres rzeczowy wykonania zamówienia 3.2.1 równanie dróg gruntowych i tłuczniowych ma na celu likwidację wybojów i innych ubytków a także korektę profilu poprzecznego w celu umożliwienia odprowadzenia wody z korony drogi, materiałem pochodzącym z otoczenia drogi. Roboty należy wykonywać równiarkami. Liczba przejazdów równiarek do uzyskania należytego profilu jest różna i zależna od stopnia zniszczenia nawierzchni, rodzaju podłoża i sposobu równania. Jednostką obmiarową jest m2 równanej drogi. 3.2.2 wałowanie ma na celu zagęszczenie gruntu lub innego kruszywa. Obejmuje kilkakrotny przejazd walcem o ciężarze min 8 Mg w celu uzyskania właściwego zagęszczenia nawierzchni. Za właściwe zagęszczenie rozumie się uzyskanie wskaźnika 0,95. Jednostką obmiarową jest 1m2 wałowanej drogi. 3.2.3 doziarnianie dróg gruntowych i tłuczniowych ma na celu uzupełnienie lokalnego ubytku, materiałem dostarczonym przez wykonawcę wraz z jego wbudowaniem. Roboty należy wykonać w zależności od powierzchni uzupełnienia: - mechanicznie przy wykorzystaniu samochodu samowyładowczego i równiarki z uwałowaniem walcem miejsca uzupełnienia. - ręczne uzupełnienie i wyrównanie ubytku z uwałowaniem walcem miejsca uzupełnienia. 3.2.4 Przewidywana ilość materiału do doziarniania wraz z jego wbudowaniem wynosi: pospółka drogowa 50,00 Mg destrukt asfaltowy 2500,00 Mg kruszywo dolomitowe - frakcja 11,2/31,5 3000,00 Mg 3.3 Wykonawca zobowiązany jest do: 3.3.1.1 Roboty winny być realizowane sukcesywnie według potrzeb. Zamawiającego na zgłoszenie pisemne, drogą mailową lub telefonicznie, w którym Zamawiający określać będzie lokalizację, rodzaj, zakres, kolejność i termin wykonania. 3.3.1.2 Wykonanie zleceń będzie odbywało się przy wykorzystaniu dwóch niezależnych brygad wyposażonych w sprzęt typu równiarka drogowa, walec samojezdny o ciężarze min. 8 ton oraz samochód samowyładowawczy dla każdej z brygad w zależności od zakresu prac wskazanych w „Zleceniu robót” . 3.3.1.3 Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej organizacji robót, która zminimalizuje uciążliwości związane z wykonywanymi pracami dla okolicznych mieszkańców i firm oraz do uporządkowania terenu po zakończeniu robót ze szczególnym uwzględnieniem wjazdów do posesji. 3.3.1.4 Wykonawca ponosi wszelkie koszty dodatkowe związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi pomiary geodezyjne, koszty badań, odbiorów, odtwarzania terenu do stanu pierwotnego, ewentualnych szkód poczynionych osobom trzecim, jakie mogą wyniknąć w trakcie realizacji robót oraz inne określone w ogólnych warunkach umowy. 3.3.1.5 Wykonawca przystąpi do realizacji robót w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż w terminie zaoferowanym w Formularzu oferty według kryterium oceny (tj. 3-5 dni kalendarzowych) liczone od daty określonej w zgłoszeniu (zgodnie z punktem a). 3.3.1.6 Podany zakres rzeczowy jest orientacyjny. Zamawiający zastrzega możliwość zmian w ilości poszczególnych asortymentów robót. 3.3.1.7 Zastosowania materiałów oraz urządzeń posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie (aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności). 3.3.1.8 Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się przedstawić oświadczenie, z którego wynika, że wbudowany destrukt asfaltowy nie zawiera w swoim składzie smoły oraz produktów jej pochodnych i stanowi odpad o kodzie 17 03 02, który może być wykorzystywany w celu utwardzenia dróg, poboczy oraz placów. 3.3.1.9 Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów równoważnych do podanych w projekcie i przedmiarze pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że zastosowane materiały posiadają parametry takie same lub lepsze niż określone w przedmiarach, poprzez podanie w ofercie wykazu zastosowanych produktów równoważnych z podaniem ich nazwy i dokładnym opisem parametrów oraz załączy kopie atestów, certyfikatów, aprobat technicznych lub deklaracji zgodności, jakie dany produkt posiada, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie w szczególności: ustawą z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2016.1570 t.j.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17.11.2016 r. w sprawie krajowych ocen technicznych (Dz.U.2016.1968), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17.11.2016 r. w sprawie sposobu deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz.U.2016.1966). 3.3.1.10 W przypadku, gdy w STWiOR lub innym dokumencie stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia użyto znaku towarowego Zamawiający informuje, iż w każdym takim przypadku dopuszcza się rozwiązania równoważne, a znak towarowy został zastosowany w celach informacyjnych. 3.3.1.11 Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wykaz pracowników sporządzony na podstawie poniższej tabeli: Wykaz usług lub robót budowlanych na podstawie art. 29. pkt. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, które Zamawiający określa jako wymagające zatrudnienia osób przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: LP Pozycja z przedmiaru: Usługi/roboty budowlane wymagające zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę 1 Poz. nr 1-5 wymaga się 3.4 Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 3-5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ. 6.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 6.1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6.6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6.6.1 Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach