Przetargi.pl
sprawowanie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Budowa ścieżek rowerowych, przebudowa ul. Towarowej oraz budowa dworca autobusowego i przebudowa ul. Nad Dworcem w formule „zaprojektuj i wybuduj” na terenie miasta Chojnice w ramach projektu pn.„ Utworzenie transportowych węzłów integrujących wraz ze ścieżkami pieszo-rowerowymi i rozwojem sieci publicznego transportu zbiorowego na terenie Chojnicko-Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego”

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 89600 Chojnice, ul. Stary Rynek
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 971 800 , fax. 523 972 194
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Stary Rynek 1
    89600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 523 971 800, fax. 523 972 194
    REGON: 52345900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sprawowanie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania: „Budowa ścieżek rowerowych, przebudowa ul. Towarowej oraz budowa dworca autobusowego i przebudowa ul. Nad Dworcem w formule „zaprojektuj i wybuduj” na terenie miasta Chojnice w ramach projektu pn.„ Utworzenie transportowych węzłów integrujących wraz ze ścieżkami pieszo-rowerowymi i rozwojem sieci publicznego transportu zbiorowego na terenie Chojnicko-Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie Usługi w zakresie sprawowania funkcji nadzoru inwestorskiego zgodnie z Umową oraz ustawą Prawo Budowlane w ramach zadania inwestycyjnego, obejmującego realizację zadań inwestycyjnych pod nazwą: „Budowa ścieżek rowerowych, przebudowa ul. Towarowej oraz budowę dworca autobusowego i przebudowę ul. Nad Dworcem w formule „zaprojektuj i wybuduj” na terenie miasta Chojnice w ramach projektu pn.: „Utworzenie transportowych węzłów integrujących wraz ze ścieżkami pieszo-rowerowymi i rozwojem sieci publicznego transportu zbiorowego na terenie Chojnicko-Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) załącznik Nr 9. 2. Zamówienie jest realizowane przy udziale środków finansowych Unii Europejskiej w ramach Poddziałania 9.1.2. Transport miejski, Osi Priorytetowej 9 Mobilność Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 3. Szczegółowy zakres zadań inwestycyjnych których dotyczyć będzie pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego opisany jest w Załączniku Nr 7 do SIWZ – Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU). 3.1. Roboty budowlane związane z realizacją Umowy będą realizowane przez Wykonawcę Robót Budowlanych wyłonionego w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonym przez Zamawiającego. 3.2. W ramach zamówienia Wykonawca będzie koordynował, nadzorował, kontrolował i rozliczał realizację zadania wymienionego w pkt. 1) w zakresie: • Sporządzenia projektów (budowlanego, wykonawczego) w kontekście ich zgodności z PFU • Uzyskania wymaganych przepisami prawa uzgodnień i zatwierdzeń opracowanego projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę, • Nadzoru inwestorskiego robót budowlanych, • Zamawiający wymaga pobytu na budowie Kierownika Zespołów – min. 1 dzień w tygodniu 3.3. Zamówienie obejmuje koordynację prac projektowych oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami projektowymi i budowlanymi polegającymi na: I: Budowa ścieżek rowerowych, przebudowa ul. Towarowej - Budowa ścieżki rowerowej w ciągu ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego Zadanie IV pkt I E PFU - Budowa ścieżek rowerowych w drogach powiatowych Zadanie IV pkt I A, B, C, D PFU Zaprojektowanie i wybudowanie ścieżek rowerowych w ciągu ulic: 1) Aleja Brzozowa 2) ul. Dworcowa i ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3) ul. Warszawska 4) ul. Towarowa - Przebudowa ul. Towarowej Zadanie IV pkt II A, B PFU II: Budowa dworca autobusowego, przebudowa ul. Nad Dworcem - Budowa dworca autobusowego Zadanie II pkt I B, C PFU - Przebudowa ul. Nad Dworcem Zadanie II pkt I A, C PFU Zadanie II pkt I C PFU - Infrastruktura techniczna terenu • Kanalizacja sanitarna • Kanalizacja deszczowa • Sieć wodociągowa • Sieć elektroenergetyczna • Sieć telekomunikacyjna • Kanalizacja teletechniczna/światłowodowa Szczegółowy opis robót budowlanych zawarty jest w Załączniku nr 7 do SIWZ - Program Funkcjonalno – Użytkowy. 4. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 1) Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia do wykonania, których zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia- nie dotyczy 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie spełniania ww. wymogów i dokonania ich ocen, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzenie kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia : a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zmawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaje umowy o pracę i wymiary etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy ; 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazanie w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcje w postaci zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 9 wzoru umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie przedmiotowych dowodów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazanie w punkcie 1) czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5. Minimalna ilość dni tygodnia pobytu Kierownika Zespołu na budowie – 1 dzień ( przez min. 6 godzin ). 6. Cena robót budowlanych dotyczących wyżej wymienionego zadania (w systemie zaprojektuj i wybuduj) wynosi:  17.292.914,40 zł brutto, w tym wartość robót finansowanych przez Gminę Miejską wynosi 13.835.326,59 zł brutto, natomiast wartość robót finansowanych przez Powiat wynosi 3.457.587,81 zł brutto 7. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części. 8. Płatność za wykonane usługi odbywać się będzie na podstawie dostarczonych faktur (maksymalnie jedna w miesiącu) do końca trwania umowy, pierwsza faktura zostanie wystawiona po zakończeniu przez Wykonawcę robót budowlanych prac projektowych , w dniu złożenia wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4.000,00 zł słownie: cztery tysiące złotych 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Urząd Miejski w Chojnicach, Stary Rynek 1, 89 – 600 Chojnice: Nazwa banku: Bank Spółdzielczy w Chojnicach, nr rachunku: 35 8146 0003 0000 0304 2000 0040 W tytule przelewu należy podać: „Wadium w postępowaniu pn. Koordynacja prac projektowych i sprawowanie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania: zadania: „Budowę ścieżek rowerowych, przebudowę ul. Towarowej oraz budowę dworca autobusowego i przebudowę ul. Nad Dworcem w formule „zaprojektuj i wybuduj” na terenie miasta Chojnice w ramach projektu pn.: „Utworzenie transportowych węzłów integrujących wraz ze ścieżkami pieszo-rowerowymi i rozwojem sieci publicznego transportu zbiorowego na terenie Chojnicko-Człuchowskiego Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego” 5. Wadium może być wnoszone również w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych i gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - dokument wadium należy dołączyć do oferty. 6. Oferta Wykonawcy, która nie zostanie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 7b Ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o podwykonawstwie - załącznik Nr 8 - oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - załącznik Nr 4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach