MIASTO MALBORK ogłasza przetarg
- Adres: 82-200 Malbork, PL. SŁOWIAŃSKI 5
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 556290400
- Data zamieszczenia: 2023-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MIASTO MALBORK
PL. SŁOWIAŃSKI 5
82-200 Malbork, woj. pomorskie
tel. +48 556290400
REGON: 170747827 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malbork.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Wiodącego Inspektora Nadzoru nad zadaniem: „Malbork na „+”-Rewitalizacja historycznej przestrzeni” finansowanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje: a) pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego, wyznaczenie branżowych inspektorów nadzoru na czas prowadzenia robót budowlanych i na okres gwarancji (szczegółowy zakres robót budowlanych zawiera Dokumentacja Projektowa, SWZ wraz z załącznikami). b) uzgodnienie z wykonawcą robót budowlanych harmonogramu rzeczowo- finansowego, przedstawiającego cykl realizacji robót budowlanych, weryfikacja harmonogramu, po zatwierdzeniu przedłożenie go do akceptacji Zamawiającemu, c) reprezentowanie Zamawiającego na budowie, pełnienie funkcji koordynacyjnych, d) udział w przekazaniu terenu budowy wykonawcy robót budowlanych, e) Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora zawarty został w Złączniku nr 8 do SWZ f) Udział w przeglądach gwarancyjnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 112 ust. 2 Ustawy, dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: : Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje jedną osobą, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, należycie świadczyła usługę nadzoru i kierowała zespołem inspektorów branżowych na co najmniej jednym zakończonym zadaniu polegającym na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie nawierzchni ulic i chodników, z ułożeniem bruku kamiennego oraz przebudowie i/lub budowie sieci wodno-kanalizacyjnych z przyłączami o wartości roboty budowlanej łącznie nie mniejszej niż 600 000 PLN brutto.Za zakończone zadanie (zadania) należy rozumieć zadanie dla którego podpisany został protokół odbioru robót lub dokument równoważny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-17
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy ul. Nowej Sadowej w Gdańsku w układzie docelowym w ramach zadania pt. “Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
Dodano: 2024-04-19 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub decyzji ZRID dla zadania pn.: „Przedłużenie promenady w Charzykowach do drogi na Wolność”
Dodano: 2023-11-08 - Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji budynku przy ul. Długiej 35 w Gdańsku
Dodano: 2023-10-20 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zgodnie z wnioskiem Budżetu Obywatelskiego pn.: "BO-Ratunek przed wyschnięciem mokradła miejskiego „Turzycowe Błoto” 2021/DAB/0023
Dodano: 2023-09-14 - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Hynka”.
Dodano: 2023-09-07 - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby rozbudowy i przebudowy zamkniętego składowiska odpadów komunalnych w Kiełpinie o PSZOK oraz punkt napraw
Dodano: 2023-07-25 - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.: „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Uczniowskiej”.
Dodano: 2023-07-05 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zgodnie z wnioskiem Budżetu Obywatelskiego pn.: „BO-Ratunek przed wyschnięciem mokradła miejskiego „Turzycowe Błoto” 2021/DAB/0023
Dodano: 2023-06-13 - „Budowy budynku świetlico-remizy wiejskiej oraz boiska do piłki nożnej w Małych Walichnowach”
Dodano: 2023-04-26 - Opracowanie dokumentacji projektowo–kosztorysowej budowy dróg, chodników i ciągów pieszo-rowerowych na terenie gminy Bytów
Dodano: 2023-03-24