Przetargi.pl
Sporządzenie podziałów geodezyjnych nieruchomości gruntowych, rozgraniczeń nieruchomości, aktualizacji map do celów projektowych, inwentaryzacji powykonawczej, wyniesienie koncepcji dróg gminnych i wyniesienie projektów, wznowienie punktów granicznych, wykonanie dokumentacji do celów prawnych, wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości

Gmina Boguchwała ogłasza przetarg

  • Adres: 36-040 Boguchwała, ul. Tkaczowa 134
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8755201 , fax. 017 8755209
  • Data zamieszczenia: 2010-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boguchwała
    ul. Tkaczowa 134 134
    36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie
    tel. 017 8755201, fax. 017 8755209
    REGON: 69058200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.boguchwala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzenie podziałów geodezyjnych nieruchomości gruntowych, rozgraniczeń nieruchomości, aktualizacji map do celów projektowych, inwentaryzacji powykonawczej, wyniesienie koncepcji dróg gminnych i wyniesienie projektów, wznowienie punktów granicznych, wykonanie dokumentacji do celów prawnych, wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 Sporządzenie podziałów geodezyjnych nieruchomości gruntowych określonych granicami obrębów: Kielanówka, Racławówka, Nosówka. Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług: dwie pierwsze działki powstałe z podziału w danym zleceniu -12 podziałów do 10 w danym zleceniu - 12 podziałów do 30 w danym zleceniu - 20 podziałów działki powstałe z podziału powyżej 30 w danym zleceniu - 1 podział Operaty podziałowe wykonywane w ramach zadania winny zwierać : a/wstępny projekt podziału b/projekt podziału (mapa +wykaz zmian gruntowych) - 3 egzemplarze c/aktualny wypis z rejestru gruntów Zadanie 2 Sporządzenie podziałów geodezyjnych nieruchomości gruntowych określonych granicami obrębów: Boguchwała, Zarzecze, Lutoryż,. Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług: dwie pierwsze działki powstałe z podziału w danym zleceniu:- 10 podziałów do 10 w danym zleceniu : -36 podziałów działki powstałe z podziału do 30 w danym zleceniu: - 43 podziałów działki powstałej z podziału powyżej 30 w danym zleceniu -11 podziałów Operaty podziałowe wykonywane w ramach zadania winny zwierać : a/wstępny projekt podziału b/projekt podziału(mapa +wykaz zmian gruntowych) - 3 egzemplarze c/aktualny wypis z rejestru gruntów Zadanie 3 Sporządzenie podziałów geodezyjnych nieruchomości gruntowych określonych granicami obrębów: Zgłobień, Wola Zgłobieńska, Niechobrz, Mogielnica. Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług: dwie pierwsze działki powstałe z podziału w danym zleceniu: -10 podziałów do 10 w danym zleceniu :- 22 podziałów do 30 w danym zleceniu: - 20 podziały działki powstałej z podziału powyżej 30 w danym zleceniu - 1 podział Operaty podziałowe wykonywane w ramach zadania winny zwierać : a)wstępny projekt podziału b)projekt podziału(mapa +wykaz zmian gruntowych) - 3 egzemplarze c)aktualny wypis z rejestru gruntów Zadanie 4 Rozgraniczenia nieruchomości obejmujących obszar wszystkich obrębów gminy Boguchwała. Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług: ustalenie granicy nieruchomości do 2 pkt. (ryczałt) - 6 rozgraniczeń ustalenie granicy nieruchomości do 10 pkt. - 13 rozgraniczeń ustalenie granicy nieruchomości powyżej 10 pkt.- 1 rozgraniczenie Dokumentacja winna zawierać zasób bazowy dla Zamawiającego Zadanie 5 Aktualizacja map dla celów projektowych obejmujących obszar wszystkich obrębów gminy Boguchwała. Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług: aktualizacja map dla celów projektowych wraz z uzgodnieniami w ZUDP : a)działka do 0.5 ha - 1 zlecenie do 0,5 ha b) pierwszy hektar każdy następny hektar 2 zlecenia- 2,5 ha Dokumentacja winna zawierać mapę do celów projektowych wraz z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Zadanie 6 Inwentaryzacja powykonawcza obiektu obejmująca obszar wszystkich obrębów gminy Boguchwała. Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług: obiekt liniowy (pierwszy hektometr) - 2 hektometry każdy następny hektometr - 2 hektometry Dokumentacja winna zawierać mapę inwentaryzacji powykonawczej wraz z opinią ZUD. Zadanie 7 Wznowienia punktów granicznych na podstawie istniejących materiałów geodezyjnych wraz ze stabilizacją punktów granicznych znakami betonowymi obejmujących obszar wszystkich obrębów gminy Boguchwała. Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług: wznowienie pkt. granicznych do 4 pkt. - 7 punktów wznowienie pkt. granicznych do 20 pkt.- 21 punktów wznowienie pkt. granicznych powyżej 20 pkt.- 5 punktów Dokumentacja winna zawierać : a) protokół stabilizacji punktów granicznych wraz ze szkicem polowym i kopią mapy zasadniczej przedstawiająca położenie punktów. Zadanie 8 Wykonanie dokumentacji dla celów prawnych w sołectwach - Racławówka, Niechobrz , Nosówka, Zgłobień, Wola Zgłobieńska. Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług: pierwsza działka w jednej pozycji rejestrowej - 10 działek każda następna w danej pozycji rejestrowej - 5 działek W ramach zlecenia wykonawca obowiązany jest doręczyć zleceniodawcy: a)mapę ewidencji gruntów wraz z synchronizację, b) przedłożenia dokumentu stwierdzającego stan prawny nieruchomości, Zadanie 9 Wykonanie dokumentacji dla celów prawnych w sołectwach - Boguchwała, Mogielnica , Kielanówka, Zarzecze, Lutoryż. Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług: pierwsza działka w jednej pozycji rejestrowej - 10 działek każda następna w danej pozycji rejestrowej - 5 działek W ramach zlecenia wykonawca obowiązany jest doręczyć zleceniodawcy: a)mapę ewidencji gruntów wraz z synchronizację, b) przedłożenia dokumentu stwierdzającego stan prawny nieruchomości, Zadanie 10 Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości , obejmujących obszar wszystkich obrębów gminy Boguchwała. Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług: a)wykonanie operatu szacunkowego pojedynczej działki gruntowej niezabudowanej-13 b)wykonanie operatu szacunkowego pojedynczej działki gruntowej zabudowanej - 4 c)wykonanie operatu szacunkowego lokalu -9 d)wykonanie operatu szacunkowego garażu - 1 W ramach zlecenia wykonawca jest zobowiązany przedłożyć - operat szacunkowy - 2 egzemplarze Zadanie 11 Opracowanie dokumentacji formalno - prawnej do komunalizacji mienia Zamawiający przewiduje wykonanie następującej ilości usług: wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej wraz z zebraniem dokumentów niezbędnych do założenia ksiąg wieczystych - 20 działek Przedmiotem zamówienia jest zlecenie opracowania dokumentacji dla około 20 działek do (komunalizacji) tj. założenia księgi wieczystej, a następnie uzyskania decyzji Wojewody Podkarpackiego. Na podstawie art. 5 ust.1 lub art.7 ust.1 ustawy z dnia 10 maja 1990 r. Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych działki te z mocy prawa stały się własnością gminy Boguchwała. W celu uzyskania decyzji deklaratoryjnej niezbędne jest ujawnienie prawa własności. W tym celu niezbędne jest zlecenie opracowania dokumentacji prawnej. Z uwagi na skomplikowany, indywidualny charakter każdej dokumentacji polegającej na tym iż oprócz sporządzenia wyrysu wraz z wykazem synchronizacyjnym (badaniem hipotecznym) niezbędne jest odszukanie dokumentów potwierdzających przejście danej nieruchomości na Skarb Państwa tj. Aktu własności Ziemi, decyzji przekazania na Skarb Państwa, decyzje wymienne, postanowienia sądowe. W ramach zlecenia wykonawca obowiązany jest doręczyć zleceniodawcy: a)mapę ewidencji gruntów wraz z synchronizację, b)w razie potrzeby Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentu ustalające poprzedniego właściciela nieruchomości, c)dokumentu stwierdzającego przejście nieruchomości na Skarb państwa. Termin realizacji pojedynczego zamówienia będzie wynosił 4-mce od dnia otrzymania zlecenia. Wykonanie poszczególnych prac będzie zlecane sukcesywnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742732005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium: Zadanie 1: o wartości: 400,00 zł. Słownie: czterysta t złotych Zadanie 2: o wartości: 500,00 zł. Słownie: pięćset złotych Zadanie 3: o wartości: 350,00 zł. Słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych Zadanie 4: o wartości: 200,00 zł Słownie: dwieście złotych Zadanie 7: o wartości: 150,00 zł Słownie: sto pięćdziesiąt złotych Zadanie 10: o wartości: 150,00 zł Słownie: sto pięćdziesiąt złotych Zadanie 11: o wartości: 200,00 zł. Słownie: dwieście złotych Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BS Niechobrz konto nr 86916300092001000000390010 Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 04 maja 2010 roku, do godz. 1230. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy ofertę akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8. 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający będzie żądać ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 2, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boguchwala.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach